Te, jotka käytätte mekkoja talvella: millä tavalla olette parempia kuin muut?
Kommentit (94)
Miksi sinua kiinnostaa käyttääkö joku mekkoja talvella, syksyllä tai kesällä? Ihme aloitus.
Toki aloitus on huonohko provo, mutta jos ei ole niin ap on varmaan Oulusta kotoisin. Täällä pukeudutaan kuin juntit. Kohta jo farkutkin alkaa olemaan hienoja vaatteita. Jos jollakin on vähän parempaa päällä, niin saatetaan tuijottaa ja vilkaista pahantahtoisesti. Toppahousut ja takki ne olla pitää!
Vierailija kirjoitti:
Toki aloitus on huonohko provo, mutta jos ei ole niin ap on varmaan Oulusta kotoisin. Täällä pukeudutaan kuin juntit. Kohta jo farkutkin alkaa olemaan hienoja vaatteita. Jos jollakin on vähän parempaa päällä, niin saatetaan tuijottaa ja vilkaista pahantahtoisesti. Toppahousut ja takki ne olla pitää!
Olen jo kymmenen vuotta asunut Oulussa ja pitänyt aina mekkoa, eikä kukaan ole katsonut pitkään tai rumasti
Skotlantilainen kilttimies käyttää hametta vuoden ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo kymmenen vuotta asunut Oulussa ja pitänyt aina mekkoa, eikä kukaan ole katsonut pitkään tai rumasti
Se sinun kamala Nanson tai Marimekon ruma rätti, jota yleensä pidät on ihan eri tyyliä kuin kauniit, naiselliset ja elegantit mekot.
Aloittajalle: Oletko kauankin luullut olevasi telepaatti?
Sitä nimittäin edellyttää otsikkosi. Muutoin et voi tietää, mitä talvella mekkoja käyttävät ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sinun kamala Nanson tai Marimekon ruma rätti, jota yleensä pidät on ihan eri tyyliä kuin kauniit, naiselliset ja elegantit mekot.
Ei olla törmätty :DDDDD
Ensin mä olin et mitä v ttuu, sit mä olin et ei s atana. Tää aloitus 😂
Mutta joo, housuja en ole omistanut ainakaan kymmeneen vuoteen pl. yhdet collegehousut on jos esim. lähden koiran kanssa juoksulenkille. En suostu pitämään lenkkareita mekon kanssa kun minusta se ei vaan sovi. Muuten aina mekko tai hame, kesät talvet. On muuten paksu mekko+paksut sukkikset ja vuorelliset saappaat paljon lämpimämpi vaihtoehto kuin vaikka farkut.
Ja kyllä olen kaikin tavoin parempi ihminen koska pidentää mekoista (wtf). Virtsani on kultaista, pierekelwn ruusunnuppuja ja hälytysajoneuvot tekevät tilaa minulle, ei toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekko on mukava päällä eli mukavuuden takia.
Täytyyhän sinulla olla jokin syy sonnustautua mekkoon? Sellainen syy, ettei voi pukeutua housuihin, vaikka on talvi ja kaikki muut kulkevat housuissa. Ap
Tyhymäkö oot? Hilkuttimet heiluu kivasti mekon alla, oli sitten kesä taikka talvi. Se tekee heti sellaisen olon, että on muita selvästi parempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän sinulla olla jokin syy sonnustautua mekkoon? Sellainen syy, ettei voi pukeutua housuihin, vaikka on talvi ja kaikki muut kulkevat housuissa. Ap
Tyhymäkö oot? Hilkuttimet heiluu kivasti mekon alla, oli sitten kesä taikka talvi. Se tekee heti sellaisen olon, että on muita selvästi parempi ihminen.
😂😂
En ymmärrä kysymystä.
Tai voisin kysyä: Te jotka käytätte farkkuja joka päivä tai lähdette crockseissa kauppaan. Millä tavalla koet olesi parempi tai huonompi kun muut.
Pinppi jäähtyy paremmin . Ei tarvi välijäähdytintä ollenkaan .
Olen parempi ihminen koska en ole sillä tavalla päästäni vialla, että kirjoittaisin näin tyhmän aloituksen tänne. Tai minnekään.
Ylipäätään terve ihminen ei jaksa toisten vaatetusta vatvoa, saati kuvitella heidän tuntevan itsensä paremmiksi ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pukeudu housuihin oli kesä tai talvi. Joku liikuntasuoritus voi olla erikseen, tosin ole kyllä hameessa hiihtänytkin.
Syy? En pidä housuista. Rakastan mekkoja ja hameita. Ei kiinnosta miten muut pukeutuvat.
Millä tavalla aloittaja on 100 % tyhmempi kuin mekkojen käyttäjät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa lainaamassasi viestissä se syy kerrotaan. Taidat olla himppasen yksinkertainen?
Hauska tuo "himppasen". Ap
TROLLI!
Ap tässä, törmäsin omaan aloitukseeni. Pidän tästä, tämä oli jännällä tavalla outo. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa lainaamassasi viestissä se syy kerrotaan. Taidat olla himppasen yksinkertainen?
Minulla on villa pökät hameen alla.
t.römpsä-Riitta
Naurattaa. T. laiha mekkoihminen