Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka käytätte mekkoja talvella: millä tavalla olette parempia kuin muut?

Vierailija
15.03.2024 |

Millä perusteella käytätte mekkoa?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on teinijonne, joka lintsaa koulusta? Se ainakin selittäisi aloituksen henkisen tason.

Vierailija
42/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan olen sitten parempip käyttämään mekkoja talvella kuin ne, jotka eivät käytä mekkoja talvella? Minusta mekko on vaatteista mukavin, ja ne ovat käytössä ihan ympärivuotisesti, eri materiaalit ei vuodenaikoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole menkkoja talvella vain kesällä.

Vierailija
44/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pukeutua lämpimästi ja mukavasti. Siksi valintani talvella on mekko. Kesällä taas mekossa on vapaa olo. Käytän housuja oikeastaan vain urheillessa.

Vierailija
45/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekkoja käyttävät lihavat ihmiset, joilla on vaikeuksia housujen ja hameiden vyötäröiden kanssa. 

Vierailija
46/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljentyttäreni 4v syy: "olen mekkoihminen". :-)  

Vierailija
47/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun joku tajuaa että on huonompi.

Sillä perusteella että näytän kauniimmalta, naisellisemmalta, tyylikkäämmältä, paremmalta kun muut naiset miesmäisissä housuissaan tai jopa toppahousuissa.

Vierailija
48/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekko on mukava päällä eli mukavuuden takia. 

Olet epäilemättä lihava.

Vierailija
49/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään hihallisia mekkoja talvella käyttää, paksut sukkahousut tai merinopöksyt vain alle. Mukavaa ja tyylikästä. Hameet on myös jees, tulee naisellinen olo kun ne hulmuaa.

En ymmärrä miten tuo vaikuttaa siihen että olisi parempi kuin muut? Kukin pukeutukoot niin kuin tykkää.

Mekko laitetaan juhliin tai kesähelteellä. Ap

Niinkö? Vielä 100 v sitten kaikki naiset pitivät mekkoa ympäri vuoden. 

Aloittaja taitaa olla nainen. Yleensä miehet toivoo että naiset pitäisivät hameita tai mekkoja useammin .

Vierailija
50/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun joku tajuaa että on huonompi.

Sillä perusteella että näytän kauniimmalta, naisellisemmalta, tyylikkäämmältä, paremmalta kun muut naiset miesmäisissä housuissaan tai jopa toppahousuissa.

Mutta eikö tuollainen ole typerää?

Vierailija
51/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään hihallisia mekkoja talvella käyttää, paksut sukkahousut tai merinopöksyt vain alle. Mukavaa ja tyylikästä. Hameet on myös jees, tulee naisellinen olo kun ne hulmuaa.

En ymmärrä miten tuo vaikuttaa siihen että olisi parempi kuin muut? Kukin pukeutukoot niin kuin tykkää.

Mikä vtun naisellinen olo? Vai että oikein hulmuaa! 😂😂😂

Eri 

Vierailija
52/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekko on mukava päällä eli mukavuuden takia. 

Täytyyhän sinulla olla jokin syy sonnustautua mekkoon? Sellainen syy, ettei voi pukeutua housuihin, vaikka on talvi ja kaikki muut kulkevat housuissa. Ap

Miksi ihmisten pitäisi pukeutua kuin muut? Minä käytän 99.9% ajastani housuja. Mekon puen ylleni vain erikoitilaisuuksiin, väitöstilaisuus tai hautajaiset. Nyt olen miettinyt ensi kesän rippijuhlia ja niihin mekkoa, mutta voi olla, että lähtiessäni asu muuttuu pellavaiseksi housuasuksi. 

Kokemuksesta tiedän, että mekko tai hame ei ole edes kylmempi kuin housut, Mekon ja takin alle muodostuu 'oma ilmastonsa' eikä palella. Minä ihailen mekonkäyttäjiä. 

Vierailija
53/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja ja mulla on useinkin mekko päällä töissä. Olen aina ollut mekkoihminen, kesät talvet. Ihan tavallinen ihminen olen, en sen parempi kuin muutkaan. Ihme kysymys. Arkimekot ja juhlamekot ovat sitten asia, en minä kouluun töihin missään pikkumustassa tai iltapukumekossa mene, kun en juhliinkaan mene missään Nanson puuvilla arkimekossa. 

Vierailija
54/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole seurannut kenellä on mekko ja kenellä ei. Vanhalla naisella on muitakin mielenkiinnon kohteita. Minulla vaihtelee tilanteen mukaan, olen siis joskus "parempi" ja joskus "huonompi". 

Vierailija
55/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olen  sillä tavalla muita parempi etten edes omista yksiäkään housuja mitä voisi pukea muuten kuin lenkkipolulle. 

Vierailija
56/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekko laitetaan juhliin tai kesähelteellä. Ap

Oletpa rajoittunut ihminen. Onneksi en ole sinä, huh.

Vierailija
57/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenköhän ne mekkoja talvella käyttävät ovat ap:lle ilmaisseet paremmuutensa mekkojen käyttämisestään josta moinen aloitus vai onko kyseessä vain ap:n omat harhakuvitelmat? 

Vierailija
58/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on lämpimämpi hameella ja sopivilla sukkiksilla kuin farkuilla. Ei tarvitse olla villahame, mutta tietenkin pitää olla paksumpaa kangasta kuin kesällä. Villasukat jalkaan. Kovalla pakkasella alle vielä reidet peittävät merinopöksyt niin ei tule vilu. En halua kulkea rumissa tikkihousuissa kuin kotinurkissa. Ei kiristä eikä purista mistään (en ole ylipainoinen, kun tähän joku kuitenkin käskee laihduttamaan).

Vierailija
59/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole millään tavalla parempi kuin muut. Tykkään vain mekoista.

Vierailija
60/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mekkoja työvaatteena mukavuuden ja käytännöllisyyden vuoksi. Omituinen ajatus että mekko olisi aina juhlavaate

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi