Te, jotka käytätte mekkoja talvella: millä tavalla olette parempia kuin muut?
Kommentit (94)
Ai jaa. Kun laitan mekon päälle kun menen teatteriin (300 metriä kotoa matkaa) tai saunan jälkeen kotona, olen muita parempi. No tämähän oli uutta tietoa. Kiva että jossain olen hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään hihallisia mekkoja talvella käyttää, paksut sukkahousut tai merinopöksyt vain alle. Mukavaa ja tyylikästä. Hameet on myös jees, tulee naisellinen olo kun ne hulmuaa.
En ymmärrä miten tuo vaikuttaa siihen että olisi parempi kuin muut? Kukin pukeutukoot niin kuin tykkää.
Mekko laitetaan juhliin tai kesähelteellä. Ap
Elämässä voi tehdä jotain juhlallista joka ikinen päivä. Ei tarvitse säästää niitä mekkoja kaapissa vuodesta toiseen. Päälle vain ja ulos nauttimaan.
Minulla on paljon ihania mekkoja ja on kivaa käyttää niitä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap ihan tosissaan?
Lue ketju. Ap
Niin mä luin ja mietin, että tosiaanko jollain on tällaiset harhat toisten pukeutumisesta. Mikä tällaista lähes psykoottista käytöstä ruokkii, onko kyseessä lapsuuden trauma vai mikä? Saako ap apua, lääkitystä ja terapiaa? Miten tämä harhaisuus ilmenee muissa asioissa?
Paremmilla ihmisillä on varaa hyvään mekkoon, köyhät kutjukset kulkevat legginseissä. Ja ns. huonot naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekko on mukava päällä eli mukavuuden takia.
Täytyyhän sinulla olla jokin syy sonnustautua mekkoon? Sellainen syy, ettei voi pukeutua housuihin, vaikka on talvi ja kaikki muut kulkevat housuissa. Ap
Housut on miesten vaate, arvon daiju! Oletat vissiin että naiset haluaa olla t r a n s u j a eli degeneraatteja kuten itse olet?
Nyt nauroin jo melkein ääneen. Tästähän tuli hauska ketju. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap ihan tosissaan?
Lue ketju. Ap
Niin mä luin ja mietin, että tosiaanko jollain on tällaiset harhat toisten pukeutumisesta. Mikä tällaista lähes psykoottista käytöstä ruokkii, onko kyseessä lapsuuden trauma vai mikä? Saako ap apua, lääkitystä ja terapiaa? Miten tämä harhaisuus ilmenee muissa asioissa?
Et taida nauraa kovin usein? Ap
Mulla on niin isot häpyhuulet, että hiertyvät housuissa. Hame on mukavampi.
Tokko ap olet tietoinen, että hame/mekko on perinteinen ja normaali naisten vaate ollut jo iät ajat vuosisatojen ajan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Lue ketju. Ap
Et taida nauraa kovin usein? Ap
Nauran kyllä montakin kertaa päivässä. Itselleni, työkaverien jutuille, perheenjäsenien hassutelulle, ystävien kanssa. Mutta en naura ap:n kaltaisille, koska se olisi ilkeää.
Ap on näemmä aloittanut viikonlopun vieton ajoissa, kohta on kännissä kuin käki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään hihallisia mekkoja talvella käyttää, paksut sukkahousut tai merinopöksyt vain alle. Mukavaa ja tyylikästä. Hameet on myös jees, tulee naisellinen olo kun ne hulmuaa.
En ymmärrä miten tuo vaikuttaa siihen että olisi parempi kuin muut? Kukin pukeutukoot niin kuin tykkää.
Mekko laitetaan juhliin tai kesähelteellä. Ap
Makoilen tässä kotisohvalla katsomassa tv:tä neulemekko päällä. En kyllä tässä kesällä pystyisi olemaan, on niin lämmin!
Typerin aloitus ikinä!
Mukavan väljä saunan jälkeen.
M46
Vierailija kirjoitti:
Ap on näemmä aloittanut viikonlopun vieton ajoissa, kohta on kännissä kuin käki.
No jos se jouluaaton viinilasillinen vielä vaikuttaa, niin sitten olen. Ap
En ole kaikkia muita parempi, mut ainakin ap:ta parempi olen ymmärtämään erilaisuutta.
Housut on epämukavat, en juuri käytä niitä. Omistan muutamat, en yksiäkään farkkuja. Mekot on ihanan mukavia päällä. Tietenkin olen huomattavasti hienompi ihminen kuin ap 🤣
Mulla on niin sairaan upea kroppa, että haluan esitellä sitä ihanissa mekoissa. Salilla ja tanssilla hankittu upea tiimalasivartalo. :)
No sillä tavalla olen parempi kuin muut, että pukeudun tyylikkäämmin. En välttämättä muuten.
Lue ketju. Ap