Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka käytätte mekkoja talvella: millä tavalla olette parempia kuin muut?

Vierailija
15.03.2024 |

Millä perusteella käytätte mekkoa?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap ihan tosissaan?

Lue ketju. Ap

Vierailija
22/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Kun laitan mekon päälle kun menen teatteriin (300 metriä kotoa matkaa) tai saunan jälkeen kotona, olen muita parempi. No tämähän oli uutta tietoa. Kiva että jossain olen hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään hihallisia mekkoja talvella käyttää, paksut sukkahousut tai merinopöksyt vain alle. Mukavaa ja tyylikästä. Hameet on myös jees, tulee naisellinen olo kun ne hulmuaa.

En ymmärrä miten tuo vaikuttaa siihen että olisi parempi kuin muut? Kukin pukeutukoot niin kuin tykkää.

Mekko laitetaan juhliin tai kesähelteellä. Ap

Elämässä voi tehdä jotain juhlallista joka ikinen päivä. Ei tarvitse säästää niitä mekkoja kaapissa vuodesta toiseen. Päälle vain ja ulos nauttimaan. 

Vierailija
24/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon ihania mekkoja ja on kivaa käyttää niitä.

M35

Vierailija
25/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap ihan tosissaan?

Lue ketju. Ap

Niin mä luin ja mietin, että tosiaanko jollain on tällaiset harhat toisten pukeutumisesta. Mikä tällaista lähes psykoottista käytöstä ruokkii, onko kyseessä lapsuuden trauma vai mikä? Saako ap apua, lääkitystä ja terapiaa? Miten tämä harhaisuus ilmenee muissa asioissa? 

Vierailija
26/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmilla ihmisillä on varaa hyvään mekkoon, köyhät kutjukset kulkevat legginseissä. Ja ns. huonot naiset.

Vierailija
27/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mekko on mukava päällä eli mukavuuden takia. 

Täytyyhän sinulla olla jokin syy sonnustautua mekkoon? Sellainen syy, ettei voi pukeutua housuihin, vaikka on talvi ja kaikki muut kulkevat housuissa. Ap

Housut on miesten vaate, arvon daiju! Oletat vissiin että naiset haluaa olla t r a n s u j  a eli degeneraatteja kuten itse olet?

Nyt nauroin jo melkein ääneen. Tästähän tuli hauska ketju. Ap

Vierailija
28/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap ihan tosissaan?

Lue ketju. Ap

Niin mä luin ja mietin, että tosiaanko jollain on tällaiset harhat toisten pukeutumisesta. Mikä tällaista lähes psykoottista käytöstä ruokkii, onko kyseessä lapsuuden trauma vai mikä? Saako ap apua, lääkitystä ja terapiaa? Miten tämä harhaisuus ilmenee muissa asioissa? 

Et taida nauraa kovin usein? Ap

Vierailija
29/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin isot häpyhuulet, että hiertyvät housuissa. Hame on mukavampi.

Vierailija
30/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokko ap olet tietoinen, että hame/mekko on perinteinen ja normaali naisten vaate ollut jo iät ajat vuosisatojen ajan!

Vierailija
31/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Lue ketju. Ap

Et taida nauraa kovin usein? Ap

Nauran kyllä montakin kertaa päivässä. Itselleni, työkaverien jutuille, perheenjäsenien hassutelulle, ystävien kanssa. Mutta en naura ap:n kaltaisille, koska se olisi ilkeää.

Vierailija
32/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näemmä aloittanut viikonlopun vieton ajoissa, kohta on kännissä kuin käki.

Vierailija
33/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään hihallisia mekkoja talvella käyttää, paksut sukkahousut tai merinopöksyt vain alle. Mukavaa ja tyylikästä. Hameet on myös jees, tulee naisellinen olo kun ne hulmuaa.

En ymmärrä miten tuo vaikuttaa siihen että olisi parempi kuin muut? Kukin pukeutukoot niin kuin tykkää.

Mekko laitetaan juhliin tai kesähelteellä. Ap

Makoilen tässä kotisohvalla katsomassa tv:tä neulemekko päällä. En kyllä tässä kesällä pystyisi olemaan, on niin lämmin! 

Typerin aloitus ikinä!

Vierailija
34/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan väljä saunan jälkeen.

M46

Vierailija
35/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on näemmä aloittanut viikonlopun vieton ajoissa, kohta on kännissä kuin käki.

No jos se jouluaaton viinilasillinen vielä vaikuttaa, niin sitten olen. Ap

Vierailija
36/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaikkia muita parempi, mut ainakin ap:ta parempi olen ymmärtämään erilaisuutta.

Vierailija
37/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut on epämukavat, en juuri käytä niitä. Omistan muutamat, en yksiäkään farkkuja. Mekot on ihanan mukavia päällä. Tietenkin olen huomattavasti hienompi ihminen kuin ap 🤣

Vierailija
38/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
39/94 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin sairaan upea kroppa, että haluan esitellä sitä ihanissa mekoissa. Salilla ja tanssilla hankittu upea tiimalasivartalo. :) 

Vierailija
40/94 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillä tavalla olen parempi kuin muut, että pukeudun tyylikkäämmin. En välttämättä muuten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän