Aiotteko olla juovuksissa illalla?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Ei aiota, ei olla juoppoja alkoholisteja.
Eli olet parantunut alkoholisti, niinkö?
Mitä hauskaa voi tehdä yksin kännissä. Olen kännissä.
En, pitkään meni pullo kuohuviiniä perjantaisin, mutta jouluaattoiltana, tultuani kierrokselta lasteni luota, päätin nauttia uudeksi vuodeksi varaamani MUM samppanjaputelin. Siitä seurasi, että joulupäivän aamuna päätin, että tämä nyt oli tässä, alkaa tipaton tammikuu. Vanhingossa seurasi humalaton helmikuu, ja kohta on näköjään mennyt jo moukuton maaliskuukin. Tällä hetkellä tuntuu että taitaa vielä olla hutikaton huhtikuu, vappuna on isot bileet, siellä sitten.
Koskaan ei ole vaikeaa ottaa mutta ei ole myöskään vaikeaa olla ottamatta jos niin päätän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hauskaa voi tehdä yksin kännissä. Olen kännissä.
Olla kännissä. Tietysti.
Toivottavasti teillä muilla menee hyvin, itsellä ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kippis Oulunkylästä 🍻🍻🍻🍻🍻🍻
Ogelista minäkin. Mennäänkö Janoon?
Ei tulisi mieleenkään, täytyy itsekunnioitus säilyttää, sitä on riittänyt vuosikymmenet.
Ne on heikot jotka tarvitsee alkoholia.
Minä en tarvitse!
Tulihan sitä kevyesti juotua eilen illalla, kun oli synttärini 🥳
Ei mihinkään örveltämispisteeseen vaan nautiskeluun ainostaan. Ihanteelliset synttärit oli itselläni eilen.
En. Mies aikoo, joten lähden muualle selvien joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi mieleenkään, täytyy itsekunnioitus säilyttää, sitä on riittänyt vuosikymmenet.
Ne on heikot jotka tarvitsee alkoholia.
Minä en tarvitse! Sä tarttisit alkoholia ja mulkkua frigidi.
Kappas, se on lauantai tänään. Näin tämä viikko vilahtaa viinan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo
ja 12.00 la ja su aloitus, ma-ke vp
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin lajitelman kaikenlaisia siidereitä joita en ole aiemmin maistanut. Juon alkoholia harvoin, koska arkena ei maistu, juhlia on harvoin ja viikonloppuvapaatkin harvinaista herkkua.
Nyt on aikaa maistella kun pe-ma vapaata eikä varsinaisesti mitään menoja koko viikonloppuna.
Kiva. Raportoi tänne mitkä maut on parhaat:)
lonkeroa ja siideriä kun juo vaikka ihan ok makuisia, niin jos haluu vähänkin päihtyä, noista tulee outo känni, ja kertyy nestettä kehoon, että viikko menee kunnes kroppa entisellään. veskissä juoksuttaa vaan. ei tehoa niinku. mutta viini valkkari 1213 pros, se tepsii eikä pöhöä,puolitoista-2 pulloa viiniä jos aloittaa12 ,lopettaa 20,musat kuunneltu iltapa ja nukkumaan, muuten ne pahviviinitölkit hyviä,esim. liisa maistuu. ananaslonkero ,muttase on vähän kuin karkki,ei pysty kuin yhden ottaa, sitten harmaaseen siirtyminen jos ei viiniä. kotiinkuljetus kun olis, kaupat kaukana jne... milloin tulee kotiinkuljetus.oisko hyvä
Jokainen tarvitsee vertaistukea, mutta onkohan tämä oikea asia anoa sitä.
En. Yövuoroon nauttimaan tuplapalkasta ja yölisästä. Eilen tosin olin Mokoman keikalla pikku maistissa.
No,miten menee