Tajusin, että kaikki ihmiset eivät ole kokeilleet anaaliseksiä, ikinä, koskaan!
Eikö se kiinnosta vai eikö kumppani ole halunnut?
Hieman iäkkäämmän miespuolisen ystäväni kanssa tuli tästä puhetta - tai puhuimme seksistä ylipäätään - ja hän sanoi, että ei ole koskaan kokeillut, mitään anaaliin liittyvää...
Kommentit (29)
Kiitos asiallisesta keskustelusta! Itse olen sitten vaan jotenkin luonnostaan päätynyt suhteisiin, joissa kiinnostus anaaliseksiin on molemminpuolista. Onneksi :)
AP
No eipä ole päässyt kokeilemaan vaginaseksiäkään.
M42
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko miehelle anteeksi jos hänen mulkku vahingossa sujahtaa sinun perä reikään takaapäin pantaessa?
Kuvailit juuri raiskauksen. Eivätkö kaikki miehet ymmärrä että tuo on raiskaus?!
Ei kiinnosta. Haluan nauttia seksistä ja saada nautintoa eikä minun seksiini kuulu epämukavuus, kipu ja tuska.
Eikä kaikki ole juonut kahvia tai syönyt possun lihaa. Eikä mennyt lentokoneella tai junalla ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisitko miehelle anteeksi jos hänen mulkku vahingossa sujahtaa sinun perä reikään takaapäin pantaessa?
Kuvailit juuri raiskauksen. Eivätkö kaikki miehet ymmärrä että tuo on raiskaus?!
No ei vahinko ole raiskaus. Kaikilla on käynyt noin. Jos sinne rupeaa enemmän lykkimään ilman lupaa niin sitten se on.
Ei ole terveen ihmisen hommaa tuollainen ei.
Seksuaaliterapeutti Kake
Ei vaan kiinnosta.