Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa "itsestään huolta pitävä"?

Vierailija
26.05.2024 |

Käyttää Ourasormusta ja on koko ajan huolissaan omasta hyvinvoinnistaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää terveellistä elämää ja kattoo mitä laittaa päälle, henkinen ja fyysinen kunto hyvä

Vierailija
2/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elää terveellistä elämää ja kattoo mitä laittaa päälle, henkinen ja fyysinen kunto hyvä

Mitä huolestuttavaa tässä on? Kai jokainen normaali ihminen elää noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

röh röh röh

Vierailija
4/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä huolestuttavaa tässä on? Kai jokainen normaali ihminen elää noin?

Näyttääks tuol kaduilla siltä että jokainen elää näin?

Vierailija
5/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikki osa alueet mallillaan

esim

-terveellinen ruokavalio

-liikunta

-uni

-stressi

yms yms

Vierailija
6/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha. 

Vierailija
7/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jos sairastuu henkisesti tai fyysisesti, ei pidä itsestään huolta, oma vika?

Vierailija
8/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo viinaa, polttaa tupakkaa, pössyttelee humehia, syö herkkuja ja rasvaista ruokaa, nai paljon ja nauttii elämästä. 

Vierailija
9/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin eilen puuilon ovella miestäni. Katselin oikein tarkoituksella ohikulkijoita. 

suurinnosa oli perustallaajia. Pari mielettömän upeaa naista näin. Nuo kaksi olivat niin kauniita ja hyväkroppaisia, että jopa minä heteronaisena jäin katsomaan.

Vierailija
10/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseytyy, pukeutuu puhtaisiin vaatteisiin, suht' terveelliset ruoka- ja liikuntatottumukset (ei tarvi silti olla mikään superatleetti), huolehtii itsestään ja kodistaan. 

Vierailija
11/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha. 

No ei nyt välttämättä, itse olen laiha, mutta esim en nuku hyvin ja olen aina väsynyt.

Vierailija
12/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee itselleen "luonnollisen" meikin.

Vierailija
13/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jos tehdään törkeitärikoksia joista voi tehdä ranskalaisin viivoin n. 10 kymmenen lainkohtaa mitä rikottu niin ei pidä itsestään huolta, kun ei hirveästi tykkää niistä jutuista?

Ai niin mutku ne tehtiin, jotta eläisi paremmin Joku ei täsmää?

Vierailija
14/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että se on juuri sitä huolta pitämistä esim. kasvojen, käsien ja hiusten pesemistä. Sen sijaan se on kasvoille lian laittamista eli meikkaamista, kynsiin bakteeripesien lisäämistä eli keinokynnet, silmiin lisätään bakteeripesiä tekoripsien muodossa, hiuksiin lisätään kemikaaleja mm. lämpösuojaa, muotoiluvaahtoa, hiuskiinnettä jne.

Vaatetuksella luulisi, että vaatteet suojaavat kylmältä/auringolta. Itsestään huolta pitävä nainen sen sijaan keikkuu liikavarpaita aiheuttavilla korkokengillä, tiukoissa epämukavissa hiivaa ja hiertymiä aiheuttavissa stringeissä, ohuissa sukkahousuissa myös pakkasella. Pipoa tai päähinettä ei voi laittaa päähän, ettei se kemikaalien avulla tehty kampaus mene pilalle. 

Vierailija
15/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmi ja normaalipainoinen/hoikka

Vierailija
16/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa yksinkertaisesti hoikkaa ja meikkaavaa, jos on naisesta kyse.

Miehelle riittää se, että käy säännöllisesti suihkussa ja käyttää puhtaita vaatteita. 

Vierailija
17/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaikki osa alueet mallillaan

esim

-terveellinen ruokavalio

-liikunta

-uni

-stressi

yms yms

Heh. Totuushan on se ettei kaikkea voi elämässä kontrolloida. Tietysti kannattaa elää terveellisesti ja pyrkiä kaikessa tasapainoon. 

Vierailija
18/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laiha. 

No ei nyt välttämättä, itse olen laiha, mutta esim en nuku hyvin ja olen aina väsynyt.

Niin, "itsestään huolta pitävä" oikeasti varmaan käsittää paljon eri aspekteja hyvään ja terveelliseen elämään mutta käytännössä tuo on kaiketi jotain "tinder-koodikieltä" ja tarkoittaa, että ylipainoa ei saa olla tai ei ole.

Vierailija
19/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko oikeasti noin yksinkertaisia? Kyseessä on eufemismi, jota käytetään deittimarkkinoilla tarkoittamaan normaalipainoista ja ulkoisesti viehättävää. Ei miehiä kiinnosta, syökö nainen hampurilaisia tai mikä on kolesteroli, kunhan on hoikka ja hyvännäköinen. 

Vierailija
20/22 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveet elämäntavat ja ulkoisesta olemuksesta välittävä. Toisin sanoen elää terveellisesti ja näyttää hyvältä. Jos mietityttää ei ehkä kuulu ko. viiteryhmään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme