Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tindermatch haluaa tavata, mut ei kirjoittele oikein mitään, kannattaako tavata edes?

Vierailija
15.03.2024 |

Tuli match kivan oloisen miehen kanssa. Muutamia päiviä kivaa juttua, sit se hyytyi pariin Miten on päivä mennyt -viestiin. Ei enää kysele multa mitään. Haluaa silti tavata vkl. Mietin vaan että voiko olla oikeesti kiinnostunut edes, kun juttua ei vaan tule? Miten sitä voi tulla livenäkään? 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se alkoi viestitellä jonkun toisen kanssa, joka alkoikin kiinnostaa enemmän. Käy nyt tapaamassa kuitenkin. 

Tätä mä epäilen itse. Outoa jos silti haluu tavata.

Ap

Vierailija
22/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua kirjekaveria vaan tavata ihan elävänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikoinaan tavannut ketään puhumatta kännykässä ensin. Mulla menee aina laittautumiseen niin paljon aikaa, etten viitsinyt mennä turhaan pettymään puolin ja toisin. Se oli sit "next", jos ei sopinut. Valikoimaa riittää. Mulle tulee tuosta sun tilanteesta mieleen, et joku mielenkiintoisempi on löytynyt, mutta vois sinutkin ohimennen varmuuden vuoksi tavata.

Vierailija
24/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ole vielä edes vastannut haluatko tavata vai et? Kyllä tuossa viestittelyinto tottakai katoaa jos tuntuu että toinen on jotain virtuaalikirjekaverikumppania hakemassa. 

Vierailija
25/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota puhelimessa puhumista ennen tapaamista? Monet miehet on kyllä mörköjä puhelimella kommunikoidessa. Mutta outoa, jos alkuun juttu luisti ja nyt tökkii. Olisiko useampi keskustelu ja viritys päällä samaan aikaan?

Vierailija
26/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole vielä edes vastannut haluatko tavata vai et? Kyllä tuossa viestittelyinto tottakai katoaa jos tuntuu että toinen on jotain virtuaalikirjekaverikumppania hakemassa. 

On sovittu sunnuntaille treffit.

Ap

Vierailija
27/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se alkoi viestitellä jonkun toisen kanssa, joka alkoikin kiinnostaa enemmän. Käy nyt tapaamassa kuitenkin. 

Tätä mä epäilen itse. Outoa jos silti haluu tavata.

Ap

Kai se on normaalia nykyään, että tapaillaan monia ihmisiä ristiin. Itselleni vierasta ja siksi en käytä ollenkaan näitä sovelluksia. 

Vierailija
28/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sovittu sunnuntaille treffit.

Ap

Hyvä. Lopeta siis vatuloiminen ja katso miten käy.

Vierailija
29/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota puhelimessa puhumista ennen tapaamista? Monet miehet on kyllä mörköjä puhelimella kommunikoidessa. Mutta outoa, jos alkuun juttu luisti ja nyt tökkii. Olisiko useampi keskustelu ja viritys päällä samaan aikaan?

Outoa munkin mielestä ja varmaan sillä on joku muukin nyt sit. Ei mahda mitään jos on noin. 

Ap

Vierailija
30/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa munkin mielestä ja varmaan sillä on joku muukin nyt sit. Ei mahda mitään jos on noin. 

Ap

On siinä hyvätkin puolensa jos se kandidaatti vertailee. Silloinpahan se mahdollinen valinta on myöhemmin varmempi. Etkä sinäkään halua ketään, joka ei halua juuri sinua. -eri

Vierailija
31/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On siinä hyvätkin puolensa jos se kandidaatti vertailee. Silloinpahan se mahdollinen valinta on myöhemmin varmempi. Etkä sinäkään halua ketään, joka ei halua juuri sinua. -eri

Kivasti ajateltu! 🙂 Juu en todellakaan halua.

Ap

Vierailija
32/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastui niin että alkoi ujostella? Jos tapaatte, sovi treffit julkiselle paikalle äläkä kerro missä asut, katso ettei seuraa sua kotiin.

Vierailija
33/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tavata jos mies ei kerro mitään itsestään. Kannattaa kysellä onko sillä rikosrekisteri.

Vierailija
34/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tavata jos mies ei kerro mitään itsestään. Kannattaa kysellä onko sillä rikosrekisteri.

On kertonut paljonkin. 

Ap

Vierailija
35/35 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toimin aina tuolla tavalla. Ensin viestittelen sen verran että huomaan kiinnostaako kyseinen ihminen minua ja jos kiinnostaa sovin treffit. Sitten kun treffit on sovittu niin turha sitä on viestitellä ja lässyttää tyhjänpäiväisyyksiä, livenä kerkeää sitten jutella. Alkaisi vaan ärsyttämään jos toinen pommittaisi joutavilla viesteillä kun treffit on kerta jo sovittu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi