Tindermatch haluaa tavata, mut ei kirjoittele oikein mitään, kannattaako tavata edes?
Tuli match kivan oloisen miehen kanssa. Muutamia päiviä kivaa juttua, sit se hyytyi pariin Miten on päivä mennyt -viestiin. Ei enää kysele multa mitään. Haluaa silti tavata vkl. Mietin vaan että voiko olla oikeesti kiinnostunut edes, kun juttua ei vaan tule? Miten sitä voi tulla livenäkään?
Kommentit (35)
Järkevä mies kun ei tuhlaa aikaa rupatteluun.
Heti vaan treffit pystyyn, niin selviää onko akka joku feidaaja tms ajanhaaskaaja.
Tais olla liian yksipuolista viestittelyä niin kyllästyi.
Ei todellakaan ollut yksipuolista, ja tosi paljon yhteistä meillä on. Hämmentää nyt tää kuitenkin. Hän on näinä hiljaisina päivinä ne ekat viestit laittanut, mut jotenkin ne ei vaan enää lähde rullaamaan.
Next. Mulle on todella tärkeää kommunikointi myös viestien kautta (koska en ole tyyppiä, joka muuttaa heti yhteen, jos koskaan). Jos ei kiinnosta kirjoittaa, niin ei ole minun tyyppiä.
Etpä siinä paljon menetä, jos tapaat hänet jossakin julkisella paikalla. Jos on tuppisuu myös livenä, ei teillä taida olla paljon yhteistä.
Itse en tykkäisi kirjoitella kenenkään kanssa kovin pitkään enkä paljon, mutten olekaan sinkku, joten en ehkä ihan osaa samastua.
Olisiko typerää kysyä onko oikeesti kiinnostunut? Kun kyllähän hän tavata haluaa. Että sikäli varmaan typerää.. Mulle ihan uusi tilanne että ei juttua tuu mut haluaa tavata.
Taitaa olla enemmänkin toiminnan miehiä, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Jännämiehet ei jaksa kirjoitella. Kovaa kankea kyllä tarjoavat.
Hän vaikuttaa olevan kaikkea muuta kuin jännämies, siksi hänestä kiinnostuinkin. No, ehkäpä sit vaan menen ja katson.
Ap
Viestittely ei ole luontevaa kaikille ihmisille. Moni on viestitellessä "tuppisuu" mutta hyvinkin puhelias kasvokkain.
Hönö, tavatessa se vasta selviää onko mitään kipinää. Vaikutat jotenkin hylkäämiskammoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Hönö, tavatessa se vasta selviää onko mitään kipinää. Vaikutat jotenkin hylkäämiskammoiselta.
Saatan ollakin jonkin verran.
Ap
Ehkä se alkoi viestitellä jonkun toisen kanssa, joka alkoikin kiinnostaa enemmän. Käy nyt tapaamassa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Viestittely ei ole luontevaa kaikille ihmisille. Moni on viestitellessä "tuppisuu" mutta hyvinkin puhelias kasvokkain.
Hämmentää ne ekat kolme päivää kun juttu luisti niin loistavasti ja sit vaan tyssäsi.
Ap
Hei sillä miehellä on todennäköisesti elämä. Ihan fiksu kun ei rakentele pilvilinnoja ja lässytä etukäteen kun voi olla ettei teillä livenä kohtaa kemiat yhtään. Ja jos tapaatte vaikka sunnuntaina niin siihen on huimat 2 päivää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan ollakin jonkin verran.
Ap
Joo sen huomaa.
Sitä panettaa.