Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeätkö kumppaniasi?

Vierailija
15.03.2024 |

En voi sille mitään, mutta vaikka kuinka rakastan miesystävääni, välillä häpeän häntä julkisilla paikoilla. En ole halunnut tätä ennen myöntää, mutta eilen tapahtui ihan riman alitus. 

Menimme vähän hienompaan paikkaan syömään, mies pinttyneessä hupparissa.. Istui hartiat lysyssä luimuillen ympärilleen. Kun tarjoilija tuli ja kysyi, että mitä haluamme syödä, hän vastaa niin hiljaisella äänellä, että tarjoilija joutui useamman kerran kysymään selvennystä. En itsekään saanut mitään selvää hänen puheestaan koko illallisen aikana, joten lopulta sanoin sitten hänelle, että nautitaan ruuasta ja ollaan hiljaa vaan, niin hän möksähti.

Laskun tullessa kyllä ääntä ja reippautta riitti, kun tarjoilija kysyi, että saisiko olla jälkiruokaa, niin mies vastasi että ei, vaan lasku ja erikseen! Voi luoja olisin halunnut vajota maan alle. Kyse ei ole siitä, että mielestäni miehen pitää aina maksaa, ei todellakaan, olisin voinut maksaa mielellään molempien annokset, ja usein olen maksanutkin, teemme niin vuorotellen. Vaan kyse on siitä, että myös tarjoilija huomasi, että nyt on mielenosoituksesta kyse, ja jotenkin tarjoilija ikäänkuin hämmentyi ja vilkaisi minuakin epävarmana.

Minusta tuntuu jotenkin, että mies nolasi minut. Silti poden huonoa omatuntoa siitä, että häpeän häntä. Onhan hän yleensä niin kultainen, ystävällinen ja kiltti, mutta julkisilla paikoilla ei todellakaan kovin edustava..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sinun seurustella sen tarjoilijan kanssa jos hän on sinulle noin tärkeä?

Vierailija
2/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuollaisen miehen kanssa. Kuulostaa sialta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vähän häpeän, mikä johtuu omista epävarmuuksistani. Miesystäväni on ihan kultainen luonne, mutta sosiaalisesti aika kömpelö. Lisäksi ei välitä ulkonäöstä ollenkaan. Hänellä on usein jotkut kuluneet farkut ja virttynyt vanha huppari missä vaan. Voisi olla söpöä 20-vuotiaalla, mutta kun on kohta viisikymppinen niin ei niinkään. Tukka usein kasvaa aika pitkäksi ennen kuin viitsii mennä parturiin. Lisäksi hän on sellainen tosi hidas juttelemaan mitään ja usein seurassa ei puhu mitään. Kahden kesken kyllä juttelee, mutta hiljentyy isommassa seurassa.

Vierailija
4/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi tuollaisen miehen kanssa. Kuulostaa sialta.

Älä viitsi haukkua sikaa. Vai oletko joskus nähnyt, että sikä käyttääytyy huonosti tai menee hienoon paikkaan vanhassa hupparissa?

Eläin ei koskaan käyttäydy/tee mitään kamalaa, kuten ihminen tekee, joten on loukkaus sikaa tai mitä tahansa eläintä kohtaan verrata sitä ihmiseen. 

Vierailija
5/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa että en häpeä yhtään, mutta voisi kyllä pukeutua paremmin, on melkein aina työvaatteissa joka paikassa ja parhaimmissakin vaatteissa on maalitahroja tai reikiä.

Vierailija
6/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän sinun seurustella sen tarjoilijan kanssa jos hän on sinulle noin tärkeä?

En tiedä miksi, mutta repesin :D

Vierailija
7/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole aina hävennyt miestäni. Alkuun sen takia, että hän joi liikaa ja riehui ja haastoi riitaa ventovieraiden ihmiset kanssa. Sitten ihan vaan sen takia, että hän joi ja minusta se oli hävettävää, En koskaan näyttäytynyt missään miehen  kanssa, enkä edes kertonut kenellekään, että hän on mieheni. Ja  senkin takia häpesin, että hän oli niin lyhyt, vain sentin minua pidempi, mutta onnistui näyttämään 10 senttiä lyhyemmältä. Mies ei myöskän pysty olemaan vieraiden ihmisten kanssa oma itsensä vaan esittää, joko liian imelää ja on mielinkielin tai sitten piikittelee ja on törkeä joitakin kohtaan. Miten milloinkin. 

Valitettavasti tää on ihan totta. Olen hakenut ennenkin eroa, mutta sitten perunut sen, mutta nyt olen tajunnut, että voin miehen seurassa älyttömän huonosti ja ainoa järkevä teko on lähteä ja elää loppu elämä onnellisena ilman miestä.

Vierailija
8/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ole aina hävennyt miestäni. Alkuun sen takia, että hän joi liikaa ja riehui ja haastoi riitaa ventovieraiden ihmiset kanssa. Sitten ihan vaan sen takia, että hän joi ja minusta se oli hävettävää, En koskaan näyttäytynyt missään miehen  kanssa, enkä edes kertonut kenellekään, että hän on mieheni. Ja  senkin takia häpesin, että hän oli niin lyhyt, vain sentin minua pidempi, mutta onnistui näyttämään 10 senttiä lyhyemmältä. Mies ei myöskän pysty olemaan vieraiden ihmisten kanssa oma itsensä vaan esittää, joko liian imelää ja on mielinkielin tai sitten piikittelee ja on törkeä joitakin kohtaan. Miten milloinkin. 

Valitettavasti tää on ihan totta. Olen hakenut ennenkin eroa, mutta sitten perunut sen, mutta nyt olen tajunnut, että voin miehen seurassa älyttömän huonosti ja ainoa järkevä teko on lähteä ja elää loppu elämä onnellisena ilman miestä.

Minkälainen mies on sinua kohtaan?

Vierailija
9/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, kuulostipa tutulta .Mulla on ollut tuommoinen miesystävä. Yritä päästä eroon. Tsemppiä!

Vierailija
10/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tulee hävettyä vaimon riipputissejä julkisilla paikoilla. Kesäisin tykkää käyttää sandaaleja vielä ja esitellä harakanvarpaita ja lihapiirakkajalkojaan kaikille. Hävettää.

Vierailija
11/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein tulee hävettyä vaimon riipputissejä julkisilla paikoilla. Kesäisin tykkää käyttää sandaaleja vielä ja esitellä harakanvarpaita ja lihapiirakkajalkojaan kaikille. Hävettää.

Näin kai se usein on, että nainen häpeää miehensä käytöstä, ja mies häpeää vaimonsa ulkonäköä.

Vierailija
12/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kai se usein on, että nainen häpeää miehensä käytöstä, ja mies häpeää vaimonsa ulkonäköä.

Facts.

Vierailija
13/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun pitäisi sanoa miehellä suoraan, että nyt olisi jo oikea aika opetella käyttäytymään julkisilla paikoilla.

Äläkä vaan ikinä lisäänny tuon miehen kans tai lapset oppivat samat tavat isältään. Kerran tapailin miestä jolla oli ihan olemattomat sosiaaliset taidot joita sai aina hävetä. Sitten kun menin kerran tapaamaan hänen vanhempiaan ymmärsin mistä ne oli peräisin.

Vierailija
14/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja siksi oli julkisilla paikoilla aika kankea. Mitä hienompaan paikkaan mentiin, niin sitä ilmeettömämpi ja hiljaisempi hänestä tuli.

Hän myös piti kauhtuneita huppareita, mutta jossain vaiheessa tajusi niiden olevan lapsellisia ja vaihtoi sitten sellaisiin omantyylisiinsä vähän ronskimpiin kauluspaitoihin.

Oli kotona ihana, mutta julkisilla paikoilla outo, pelkäsi varmaan, että tarjoilijat ja kaikki arvostelevat häntä.

Vierailija
15/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hän käytä rintaliivejä, ja mikä on lihapiirakkajalka?

Vierailija
16/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit paljaanako hän liikkuu yleisillä paikoilla?

Mulla ainakin on liivit+pusero+hame tai mekko.

Vierailija
17/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne. Yritystä ainakin on että menette vielä yhdessä ulos ja hienompaankin paikkaan. Minä olen sen verran itsetietoinen että en kehtaisi mennä jos kumppani käyttäytyisi noin. Häpeän jo niin pieniä epähuomaavaisuuksia kaikissa tilanteissa.

Oletteko puhuneet käytöksestä ja pukeutumisesta tuollaisissa tilanteissa? Tai onko se mahdollista ilman räyhää, pystyykö mies ylipäätään ottamaan kriittistä palautetta vastaan?

Vierailija
18/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpesin vaimoni tyhmyyttä ja olin varuillani aina kun hän aukaisi suunsa vieraiden seurassa. Joo, on nykyään ex. Emme sopineet toisillemme. Ikävää, että nyt häpeän omaa lastani joka peri tyhmyytensä äidiltään. Se on ihan omaa heikkouttani ja huonouttani eikä missään nimessä lapsen vika. Toinen lapsi on oikeinkin älykäs ja fiksu ja häntä en häpeä.

Vierailija
19/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöntäisi tätä missään muualla, mutta kumppanin liikapaino häiritsee. On nyt terveyden takia laihduttanut, mikä on todella hienoa, mutta edelleen on obeesin puolella. Ylipainoisuus ei haittaisi - ei ulkonäöllisesti, eikä siksi, että silloin hänellä oli tosi paljon vähemmän niitä terveysriskejä, jotka kurkkii nyt ihan nurkan takana.

Vierailija
20/27 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissit paljaanako hän liikkuu yleisillä paikoilla?

Mulla ainakin on liivit+pusero+hame tai mekko.

Kyllä ne läskit niissäkin erottuu.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi