23v opiskelija-nainen suunnittelu kouluampumista Vaasan Yliopistoon, poliisi pidätti ja löysi aseen
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7b9e3725-c3f4-436b-af5b-6406c6e387a0
IL uutisessa ei mainita koulua mutta Vasabladetin uutisessa vahva vihje, Vaasan Yliopisto kuvassa https://www.vasabladet.fi/Artikel/Visa/767165
Naisella oli varusmiespalvelus käytynä ja poliisi löysin aseen.
Kommentit (1129)
Jos hän on Vantaalta, niin voisiko liittyä myös siihen postinjakajan surmaan, kun ovat kai aika samaa ikäluokkaakin?
Eikä! Joudunko mä kilpailemaan Evitan kanssa sinun huomiosta! Ihan tylsää!
M48
No ainakin saatiin ajoissa kiinni, toisin kävi aikanaan pekka-ericin kanssa. Aika outoa kun joku aika sitten just mietin, että kouluampumiseen voi oikeasti päätyä jos on koulurääkkiä tullut liiaksi kestettyä. Ei se loppujen lopuksi niin ihmeellistä ole jos kattoo jenkkienkin meininkiä. Sitten tuli sellainen tunne, että kohta maailmassa tapahtuu oikeasti ihan hirveitä asioita. Toivottavasti tämä nyt ei ollut alkusoittoa sille. Tuntuu vaan, että kyseessä oli ehkä joku julkisuustemppu, nainen halusi vaan sairaalla tavalla jotain julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä sekopää yleensä on vapaan kasvatuksen vihervassareita, joilla ei suurimmalla osalla ole kaikki muumit laaksossa. Kuten tämäkin tapaus.. Suomessa ei ole mitään äärioikeistoa, mitä satukirjoja oikein luet?
Huomenta ja siunattua pyhäpäivää isänmaallisille!
Sinimustat voivat ylpeästi seisoa ekofasismin takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli uutisissa että yrittää kiistää teon ja väittää ettei ollut tarkoitus vahingoittaa ketään.
Eli ei ole syyntakeeton. Jos olisi, hän edelleen kertoisi motiiveistaan ja manifestistaan.
Oliko sittenkin hätähuuto päästäkseen hoitoon? Masennus tms
Se oli vitsi, leikilläni tässä tätä mutkaa ihailen ja silleen. Ootte ihan tosikkoja. No tietenkin se kiistää kun mutka lähtee ja itku tulee.
Nykyisen hallituksen politiikan mukaista. Riikka Purrakinhan kirjoitteli miten haluaisi ammuskella lähijunassa. No biggie. Täällä ei ole mitään nähtävää, hajaantukaa.
Lukekaa Partisaanista Werner Toivosen haastattelu niin tiedätte samalla mistä Evitan ideologiassa on kyse. Tässä katkelma:
Terve. Olen Werner Toivonen ja olen kolmikymppinen mies sekä teoksen Kansallissosialismi Luonnonsuojeluaate kirjoittaja. Olen ammatiltani ympäristöalan asiantuntijatehtävissä, joten kirjan aihepiiri on ilmeisen lähellä sydäntäni. Moni varmaan kategorisoisi minut ekofasistiksi, mutta kuten kirjassani pyrin selvittämään, ekofasismi on vain kansallissosialismin liikanimitys. Olen siis kansallissosialisti.
Miksi nämä ääliöt yrittää aina kouluampumisia. Menisivät joskus vaikka eduskuntaan koska sieltä löytyy ne jotka opiskelijoiden elämää kurjistaa. Ei ne toiset poloiset opiskelijat millekään mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun alkoi jankkaaminen ulkonäöstä niin tämä nainenhan on kovasti samannäköinen/oloinen kuin se tyttö joka murhasi koulukaverinsa seinäjoella.
Ja ei, ei tosiaan ole sama tyyppi vaikka ikäluokkakin lie sama mutta kovin samanlainen jopa häiritsevälläkin tavalla.
Tää on varmasti ihan höpöä, mutta olen kuullut termin: kouluampujan silmät. Ja heillä kaikilla on juuri tuollaiset samanlaiset silmät. Varmaan sattumaa mutta kiinnitin huomiota että tottahan tuo. Näyttää myös ihan seinäjoen teinimurhaajalta
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä ääliöt yrittää aina kouluampumisia. Menisivät joskus vaikka eduskuntaan koska sieltä löytyy ne jotka opiskelijoiden elämää kurjistaa. Ei ne toiset poloiset opiskelijat millekään mitään voi.
Kyllähän ne eduskuntaan yrittävätkin, siis ekofasistista kansallissosialismia ihannoivat. Esimerkiksi Sinimustilla on ollut viime vaaleissa 88 ehdokasta. Sitähän tarkoitit?
Hän lopetti videonsa sanoen jota kuinkin niin, että ei haittaa jos pari tiktokkaajaa menisi samalla.
Minua kyllä ärsyttää että viattomia mennään ampumaan. Itse en esim käytä lainkaan somea. Silti hän voisi ampua sattumanvaraisesti minutkin. Mitä järkeä näissä random ampumisissa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun alkoi jankkaaminen ulkonäöstä niin tämä nainenhan on kovasti samannäköinen/oloinen kuin se tyttö joka murhasi koulukaverinsa seinäjoella.
Ja ei, ei tosiaan ole sama tyyppi vaikka ikäluokkakin lie sama mutta kovin samanlainen jopa häiritsevälläkin tavalla.
Tää on varmasti ihan höpöä, mutta olen kuullut termin: kouluampujan silmät. Ja heillä kaikilla on juuri tuollaiset samanlaiset silmät. Varmaan sattumaa mutta kiinnitin huomiota että tottahan tuo. Näyttää myös ihan seinäjoen teinimurhaajalta
Varmaankin höpöä.
Evita on juuri asioinut ammatikseen arviointeja tekevän poliisihenkilön kanssa; jos noin olisi hän varmaan katsoisi heti ensiksi käsiasehakemuksen jättäneen silmät ja evännyt hakemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Hän lopetti videonsa sanoen jota kuinkin niin, että ei haittaa jos pari tiktokkaajaa menisi samalla.
Minua kyllä ärsyttää että viattomia mennään ampumaan. Itse en esim käytä lainkaan somea. Silti hän voisi ampua sattumanvaraisesti minutkin. Mitä järkeä näissä random ampumisissa on?
Suurta sotaa ja puhdistusta Evits oli tekemässä. Tyhmiä ihmisiä vihasi. Kuulostaa totalitarismilta ja fasismilta. Kelvottoman aineksen poistaminen kuten natseilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurta sotaa ja puhdistusta Evits oli tekemässä. Tyhmiä ihmisiä vihasi. Kuulostaa totalitarismilta ja fasismilta. Kelvottoman aineksen poistaminen kuten natseilla.
Eikös se opiskellut kauppatieteitä
Melko normi kylterimassaa
.
Onkohan tiktokkaaja-vihaan mitään yhteyttä sillä, että Vaasassa taitaa opiskella juurikin kauppatieteitä myös se tiktokissa vuosia sitten breikannut suomalainen nainen, jolla vieläkin miljoonia seuraajia. Jos vaikka ottanut liian lujille olla samassa tilassa tai ollut muuten biiffiä. Tuli vain tuosta oppilaitoksesta ja tiktok-antipatioista mieleen.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä muualla maailmassa sitä tapahtuukin että mennään mm. kirkkoihin ja varastoihin.
Ehkä sinne kouluihin on helpompi mennä sekoilemaan tai jonnekin kauppaan. Virastoissa asiointi kun on monesti muutenkin niin työläältä tuntuvaa. Ehkä ne sekopäät esimerkiksi pelkäävät että jossain virastoissa ja muualla on joku vartija tai muita tyyppejä jotka niittaa ne katuun heti ja homma jää tekemättä. Eli ovat raukkoja ja valitsevat mahdollisimman helpot kohteet. Tai sitten vaan räiskitään tai puukotetaan kadulla summa mutikassa kaikkia ketkä vaan vastaan tulee. Eihän tässä hommassa yleensä ole mitään järkeä eikä sillä saavuteta mitään muuta kuin oma nimi historian kirjoihin tai nettiin tai someen.
Niin ja jos jäädään henkiin itse niin se että on viety muiden henkiä niin sitten on myös oma elämä pilalla. Olet vuosikausia pakko hoidossa tai vankilassa. Et saa töitä jollei vaihda nimeä tai paikkakuntaa jos pääset vapaaksi.
Ei sillä muiden tappamisella saavuteta yhtään mitään. Ei että pommitetaan, puukotetaan tai ammutaan summa mutikassa jotain randomeja. Täysin kahelia hommaa.
Evita Kolmosen Spotifysoittolistan kansikuvana Mein Kampf.
Kuinka monta rastia natsibingossa tarvitaan?
Vierailija kirjoitti:
Evita Kolmosen Spotifysoittolistan kansikuvana Mein Kampf.
Kuinka monta rastia natsibingossa tarvitaan?
Listalla mm. Psyko killer ja Killer queen.
Molemmat on vuonna 2000 syntyneitä.