Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tyydytätkö naisesi jos sinua ei haluta?

Vierailija
14.03.2024 |

Tuntuu olevan erittäin yleistä toisin päin, että nainen kyllä ottaa suihin tms. Mutta onko sellaisia miehiä, jotka esim. nuolevat naiselle orgasmin saamatta mitään takaisin? Kertokaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. 

Kun mies ajattelee positiivisesti: ns.rakkaudellisesti asiaa joten sehän on ihan selvä miehille. Aina.

K a u n e u s ihmisessä on aina  s i s ä i s t ä ..Eikö?

Obs.älä ota ko.ongelmaa asiasta joka ei oikeasti edes ole mikään ongelma, ei naisille:

anna K a i k k i e n K u k k i e n kukkia '  - Aina.

Vierailija
2/22 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa olemisen kurjuuden tuntien: OK käytettävissä koska tahansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. Aina molempien täytyy yrittää olla toiselle mieliksi, tai suhteesta ei tuli mitään.

Vierailija
4/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, mutta haluan itsekin siemensyöksyn. En jätä kesken,. Tarvittaessa vaikka käteen vetämällä, mutta meillä aina suuseksi johtaa yhdyntään, joten kysymys on sikäli teoreettinen.

Vierailija
5/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täältä lukenut, niin ei sellaisia miehiä juuri ole. Yksikin kirjoitti, että liittonsa tarkoitus on miehen tyydytys.

Sillai.

Vierailija
6/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täältä lukenut, niin ei sellaisia miehiä juuri ole. Yksikin kirjoitti, että liittonsa tarkoitus on miehen tyydytys.

Sillai.

Kyllä niitä vaan on. Olen esim itse sellainen. Älkää yleistäkö jos olette joiden paskojen ja itsekeskeisten miesten kanssa. Toisenlaisiakin on ja nämä on ihan valintakysymyksiä.

Vierailija
7/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne aina ole valintakysymyksiä. Moni mies vaan muuttuu sellaiseksi ajan kanssa. Mutta totta , ei toki kaikki miehet ole, mutta näköjään iso joukko on.3

Vierailija
8/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä nuollut saamatta itse mitään. Ihan mielelläni nuolen. - Mies-

Vierailija
9/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin tyydyttää mikäli oloni on sillain normaali, mutta jos haluttomuus johtuu siitä että olo on jotenkin ahdistunut tms. niin ei silloin huvita eikä tietysti kykenekään.

Useimpia naisia ei tyydytä sellainen, että haluton mies nuolee. Suurin osa naisista haluaa nussintaseksiä. Ja miten haluton mies nussisi? Ei se kulli kovetu käskemällä.

Vierailija
10/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jos vain yhtään kykenen. Nuolen,sormetan ja annan munaa. M52

Vierailija
11/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan nuolemisesta, joka onkin ihanaa, mutta myös sormetus voi olla taivaallista, ja miehellehän paljon helpompaakin kuin nuoleminen.

Mulla on sellainen mies, että osaa antaa tosiaan taivaallista sormetusta, antaa sitä mieluusti ja paljon!

Hän aloittaa heti niin, että laittaa liukkaria, joten se nautinto alkaa silloin heti.

Saan helposti orgasmin noin, ja hän antaa mulle niitä aina monta, pienin väliajoin. Hän ei tosian aina halua itse, mutta  teen hänelle jos haluaa, miten haluaa. Olen siis hyvin onnekas.

Vierailija
12/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Kun koskaan ei ole ollut sellaista tilannetta että nainen olisi halukas mutta minä en. Toisinpäin haluttomuus on kyllä jatkuvaa

Vierailija
13/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan huvittuneena luin, jonkun miehen sanovan "annan aina kalua jos vaimo haluaa"...niin huvittaa tuo uhrautuneisuus. Varmaan vaikeaa, ja tosiaan täysin vailla sitä "vastavuoroisuutta".

Vierailija
14/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä esim. sormettanut naista, jos tilanne on ollut sellainen, että seksi ei syystä tai toisesta tule kysymykseen. Se on mukava nähdä, kun nainen kiemurtelee ja voihkii. Ja se liukas reikä...

Vierailija
15/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan huvittuneena luin, jonkun miehen sanovan "annan aina kalua jos vaimo haluaa"...niin huvittaa tuo uhrautuneisuus. Varmaan vaikeaa, ja tosiaan täysin vailla sitä "vastavuoroisuutta".

Mikä siinä on niin huvittavaa. Luuletko, että mies ei ole koskaan väsynyt tai työpaineet  ja taloudelliset paineet, mitä nyt näitä on ei stressaa miestä. Tai jos nainen haluaa joka päivä lasta tehdessä ja käytännössä jopa päivä seuraavat 9kk synnytykseen asti. Jos olisi riittänytkin pelkkä nuoleminen, mutta kun ei suostunut siihen, vaan aina piti saada kullia pillluun. Toisilla miehillä kulli on seisonut käskettäessä aina vaimon halutessa. On seisonut, kun olen halunnut haluta tyydyttää vaimoni aina kun hän on halunnut. Joten olen asennoitunut niin, että kullini seisonut silloin kun on pitänyt. Siksi yli 60v hankin sildenafilia, että kullini seissyt edelleen tarvittaessa ja varsinkin vaimolle annetun suuseksin jälkeen.  Se kun ei edelleenkään ole yksin riittänyt tyydyttämään vaimoa.Alle kuusikymppisenä ei ottanut seisokista koskaan paineita, kun seisoi aina kovana ja halukkaana, varsinkin vaimon orgasmin jälkeen. Vasta viime vuodet tullut vähän paineita, pitänyt huolehtia terveista elintavoista, jättää alkoholi minimiin ja kokonaan pois jos on seksiä. Treenannut alapäänlihaksiä jne. niin 50mg sildenafililla seisoo edelleen kovana vaimon halutessa seksiä. Siten kulli seisoo silloin kuin pitääkin, kun pitää kullistaan huolta ja on asennoitunut siihen,että haluaa haluta aina tyydyttää vaimonsa. Miehestä se on pitkälti itsestään kiinni.  Siten vaimoni on saanut aina seksiä ja orgasmeja kun hän on halunnut. Mutta on myös pitänyt huolen minun tarpeistani ja kullistani. Ottanut suikkareita loppuun asti, jos olen joskus pyytänyt.

Vierailija
16/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa on se, että kun puhutaan vastavuoroisuudesta, niin kyllähän mies kun panee, niin saa siinä itsekin.

naisethan vain ottavat suihin tai antavat käsihoidon, ILMAN että itse saavat,  tästähän otsikossa oli kyse.

Ja sitten toinen juttu, eikö nuoleminen ja sormetus ole seksiä, vainko se pano? Minusta seksi on muutakin kuin yhdyntä.

Vierailija
17/22 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en aina haluaisi fyysistä tyydytystä, niin aina haluan tyydyttää naiseni jos hän haluaa. Joko suullani tai kalullani vaimoni halun mukaan. Kaluni kyllä seisoo vaimoni tyydyttämisestä silloinkin, kun itseäni ei sillä tavalla haluta ja en kaipaa laukeamista. Eli en oikein voi vastata tuohon kysymykseen, että tyydyttäisinkö naiseni silloin kun minua ei haluta, koska sellaista tilannetta ei ikinä ole tullut eteen, etten haluaisi tyydyttää häntä.

Vierailija
18/22 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni haluaa seksiä enemmän kuin itse jaksaisin. ja rakastan sitä, että saan antaa hänelle esim. suuseksiä päivittäin. En koe sitä millään tavoin ikävänä velvollisuutena, vaan haluan tehdä niin. 

Vierailija
19/22 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielelläni antaisin vaimolle orgasmeja saamatta itse mitään. Homma on vain niin, että hänelle ei kelpaa pelkkä suu/sormetusorgasmi, vaan sen jälkeen on pakko saada myös panoa. Jos ei saa, niin sitten ei aleta muuhunkaan. Leluistakaan hän ei piittaa lainkaan, joten ei sitten niilläkään.

Tilanne vähän siis niinkuin vaatii, että jos vaimo haluaa saada, niin sitten on minunkin kaivettava halut esiin, että pystyn antamaan. Joskus sen joutuu vähän tekemällä tekemään, mutta kyllä se sieltä yleensä on löytynyt. Kuitenkin jos on vaikka kerta kaikkiaan liian väsynyt, niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sanoa että josko vaikka huomenna.

M54

Vierailija
20/22 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin.

Tälläisen ja ihan täysin viattoman, ns.'kieltäytymis asian' vuoksi, olen alkanut keskittyä vain siihen omaan nautintooni vaikka se ei sujuisikaan ihanku ns.STRÖMSÖssä, tai luulen ainakin. Kävi vain näin.

Olin ehkä yliarvioinut omat voimani paikallisessa seksikaupassa käydessäni. Ajattelin, että pystyisin kantamaan kaikki ne lelut yhdellä matkalla, mutta sanotaanpa, että käsivarreni yhä tuntevat edelleen seuraukset..Lopulta pudotin ostamani pussin auton puoliväliin kadulla, läikytinlahkeille päälle astumaani hierontavoidetta ja muutama dildon lensivähän joka paikkaan,lähes kaaressa lensivät. Se oli kuin jostain painajais-kohtaus-toimintaelokuvasta, voirähmä mutta enemmän hämmennystä ja vähemmän niitä räjähdyksiä..(vai tykkäänkö ehkä vain ajatella niin?;)

Ja kaikki tämä'turhavaiva' vain yhden 'kieltäytymis asian' vuoksi..

Elämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi