Keskeytin perinönjako toimet koska veljeni tullut hulluksi.
Veljeni on aina hoitanut raha asiat päin persettä. Tuhlaisi 10000 euroa viikossa jos saisi sen verran rahaa. Ja on saamassa kanssani perintöä mutta vähän aikaa sitten veljeni lupasi tarjota kaikille hulttiokavereilleen kännit ja rahaa lainata joten kävin pankissa ja sanoin että euroakaan ei äitin tililtä saa nostaa ellen minä ole paikalla. Veljeni on omin päin hoitanut asioita ilman minua joten pistin stopin sille. Yrittää varmaan että voi nostaa äitimme tililtä perintöä mielin määrin. Periaatteessa on kaikki paperit kunnossa mutta kävin pankissa ettei sieltä äitin tililtä nosteta euroakaan etten minä ole paikalla. Veljeni lainaa 50 euroa kaverilta ja lupaa maksaa 200 euroa takas jotta saa kaljat perjantaina. Sellaista seon ollut veljeni raha asiat viimeiset 15 vuotta. Oli joskus hyvässä työssä ja tienasi 4000 euroa nettona mutta palkka ei riittänyt seuraavaan tilipäivään koska makseli niitä 200% korkoja kavereilleen.
Kommentit (23)
Sairailla on sairaat jälkeläisetkin, joita hemmotellaan muiden varoilla. Rahalla pidetään kotona 18-vuotiaskin. Edessä tuulinentuulen huuhtoma perseee siitä huolimatta koska Minä kostan isien pahat teot..sanooLuoja.
Että ihan perinönjako toimet...
Oliko voi sulaa ja makrooni laa tik ko a?