Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin ujona ja sosiaalisesti rajoittuneena sosiaalisten ihmisten keskellä

Vierailija
14.03.2024 |

Kaikki työkaverit ovat sosiaalisesti minua paljon rohkeampi, he puhuvat avoimemmin omista asioista ja ovat yleensäkin puheliaampia. Itse olen porukan hiljaisin, ujoin, pidättynein. Olen melko yksityinen ihminen. Joskus tämä tuntuu aika raskaalta koska mietin mitä muut minusta ajattelevat. Omien ystävien kanssa olen puheliaampi ym mutta työkavereiden kanssa en oikein uskalla olla sellainen mitä kotioloissa. En tiedä miten omaa oloa helpottaisi.. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit ymmärtää että ihmiset vaa on erilaisia. Ei sun tarvitse heidän takiaan yrittää muuttua tai kokea huonoa omaatuntoa.  Teille nyt vaan on osunut sellainen porukka missä on paljon todella sosiaalisia ihmisiä. Mitä itse olen ollut töissä niin aika tasan on jakanut tuokin asia, oon ollu lähinnä hoitoalalla...

Vierailija
2/4 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oma itsesi, ei sun tartte muuttua mihinkään. Ihana kun on vielä ihmisiä jotka osaa olla hiljaakin eikä rakasta omaa ääntään.. Oot hyvä juuri noin. Sun vahvuus on jotain mitä niillä muilla ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi elämä hymyillä, kun hyväksyin itseni tällaisena kuin olen, arkana, hiljaisena ja omissa ajatuksissani viihtyvänä. Kunhan saan työni tehtyä, sen pidemmälle ei merkitystä, mitä joku musta ajattelee.

Vierailija
4/4 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen liian avoin ja suulas. Sinun tyylisistäsi ihmisistä saa fiksumman kuvan kuin itseni kaltaisista lörpöistä. Monet ihmiset pitävät hiljaisista enemmän kuin liikaa puhuvista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän