Olisiko ok jo miehellä 3 eri naiselle lapsia ?
Jos ensimmäisen lapsen äiti jo kuitenkin täysi-ikäinen, ja muut lapset 6 ja 4 vuotiiaat?
Kommentit (29)
Olet vissiin serkkuni. Ja ei, vanhana ukkona voisit mennä katkaisemaan ne piuhasi jo. Yhdestäkään kakarasta et ole itse huolehtinut.
Eli siis ensimmäisestä suhteesta oleva lapsi täysi-ikäinen.
Naapurilla on eka lapsi 23v, seuraavat 13v ja 15v, kolmannen vaimon kanssa 7v ja 5v ja neljännen kanssa on kaikesta päätellen tulossa kevätvauva. Mies on suunnilleen 45v.
Vierailija kirjoitti:
Naapurilla on eka lapsi 23v, seuraavat 13v ja 15v, kolmannen vaimon kanssa 7v ja 5v ja neljännen kanssa on kaikesta päätellen tulossa kevätvauva. Mies on suunnilleen 45v.
Joo mutta ovatko kaikki samalle isälle? Mietin onko redflag?
Ei nyt kuulosta hyvältä. Sen voin ymmärtää jos naisella on lapsia kolmen eri miehen kanssa koska miehet on perseestä mutta tuota en hyväksy.
Aina joskus mutta onneksi hyvin harvoin sitä tunnen sisälläni pienen kateuden psitoksen. Itse kelpaan tai olen kelvannut naisille monesti pääsemällä tai joutumalla ns. friendzonelle mutta haaveeni ja unelmani saada lapsi(a) nainen tai niaet ovat halunneet jakaa ja toteuttaa aina jonkun toisen kanssa. - Olen kuitenkin sen verran konservatiiviko sitten, että mieluiten jakaisin ja kokisin lapsen saamisen ja lapsen rinnalla elämisen ja olemisen (jne) yhdessä, jonkun kanssa, enkä, ainakaan lähtökohtaisesti yksin.
Minusta kun lapsi jollain tavoin "ansaitsee" kaksi hänestä välittävää ja huoltakantavaa vanhempaa; kuten sanottu ainakin lähtökohtaisesti.
Tiedän kyllä että sinkkuvanhempanakin moent pärjäävät ja ovat pärjäneet erinomaisen hyvin ja paremminkin. Jotkut mahd. paremmin kuin vastuuttoman kumppanin kanssa yhdessä.
Ei nappais.. jossain on mätää kun ei suhteet kestä tai lapset tehdään liian heppoisin perustein
No, kyllä sillä ainakin kalu toimii.
Persoonallisuushäiriön normalisoiminen ei ole ok
Ja ihana pitää kaikkia juhlia jatkossa, lapsen A juhlat ja äidin sukulaiset sekä isän puolen. Seuraavaksi lapsen B juhlat ja taas eri äidin sukulaiset ja isän suvun, sitten lapsen C juhlat jossa taas eri suku sekä isän suku. Ja tottahan toki me tehtäis vielä oma rakkauden hedelmä lapsi D ja taas on uus äidin suku ja lapsen isän suku isän suvulla ainakin mielenkiintoista !
Miksei, jos kolme pitkähköä suhdetta ollut ja niistä lapset, jos ei ole ollut muita panojuttuja hirveästi. Monilla miehillä on ollut 30 eri panokaverinaista. Pahempi se.
Ei ole. Isä näyttää lapsille huonoa esimerkkiä
6v ja 4v lapset on pienellä ikäerolla tehty eri vanhemmille.
Sekava ulosanti, sekavaa elämää, ei kiitos.
Jos oma elämä on sekavaa, niin lapsia ei pitäisi altistaa sellaiselle.
En katselisi.. edestäsi löydät miksi ne 3 muuta naista ei jäänyt miehen luo ja kakaraa pukkaa..
*ensimmäisen lapsen äiti siis lapsi jo täysi-ikäinen