Jos harrastatte ulkomaanmatkailua
Niin mikä tai mitkä on tärkeimmät asiat joiden perusteella valitsette kohteen?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Harrastan matkustelua Japaniin ja Koreaan, mutta paljon enemmän Japaniin. Japani on tullut valittua naisten, yöelämän ja kulttuurin vuoksi. M25
Miehiltä tulisi kieltää lailla Aasiassa ravaaminen. Onko liikaa pyydetty, että suomalaiset miehet arvostaisi suomalaisia naisia? Olisi kiitollisia? Lopettaisi ulkomaalaisten naisten hyväksikäytön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suoraa lentoa. Suomijuntit ei sytytä.
Helpolla pääset eroon suomijunteista, kun muutat itse täältä pois. Heippa 👋🏻
Älä hätäile maksatan ensin lasteni koulutuksen teillä ja sitten se on "auf niewiedersehen!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan matkustelua Japaniin ja Koreaan, mutta paljon enemmän Japaniin. Japani on tullut valittua naisten, yöelämän ja kulttuurin vuoksi. M25
Näkee kuinka suomalaiset naiset ei voi sietää nuorten miesten matkusteluharrastusta, kun on alapeukutettu oikein joukolla.
Itsekkin käyn Japanissa pari kertaa vuodessa, lähinnä Osakassa. Mies31
Nämä foorumin suomiakat ovat väittäneet minua pedofiiliksi, kun harrastan Japanissa matkustelua. :D Olen jo tottunut näiden muijien katkeruuteen ja incelinaisten miesvihaan. Minä pidän hauskaa ja he ovat suutuksissaan. :)
Osako on cool. Se on mitä Tokio oli n. 20 vuotta sitten. Itse olen lähdössä syksyllä Okinawaan. Naiset on siellä mukavan leppoisia ja muihin japanilaisiin naisiin verrattuina ekstrovertteja. M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman kallis paikka ja vaikean matkanteon takana ettei siellä törmää lapsiperheisiin ja wt-porukkaan eikä ole taskuvarkaita kun ei ole turistirysä.
Kerro toki esimerkki kalliista no turistirysästä.
Olen eri, mutta tässä joitakin:
1. Etelänapamanner, turistireissu laivalla Chilestä, pingviinejä
2. Brunein sulttaanikunta, golfreissu
3. Ranskan Polynesia (Tahiti, Bora bora, Morea), paljon rikkaita luxemburgilaisia
4. Dubai (voi Dubaihin halvankin reissun kyllä tehdä, mutta, mutta ...)
5. Botswana, safarireissu
6. Japani, etenkin Tokio
Myös Malediivit, Hawaiji, Monaco, Sveitsin alppikohteet ... onhan noita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman kallis paikka ja vaikean matkanteon takana ettei siellä törmää lapsiperheisiin ja wt-porukkaan eikä ole taskuvarkaita kun ei ole turistirysä.
Samoin. Mutta joissakin noista kalliissa paikoissa tuppaa nykyään olemaan venäläisiä uusrikkaita ihan liikaa, ja myös kiinalaisia rikkaita on alkanut olla joissakin paikoissa, käyttäytyvät niin kuin ensimmäisen polven turistimatkailijasukupolvi käyttäytyy. Samanlaisia kuin suomalaiset aikoinaan 70-luvulla Kanarialla ja Leningradissa, ne, joilla siihen oli varaa.
Entäs sitten?
Vanhoillisköyhien suomalaisten näkeminen ei ole lomaa vaan työtä.
Mielenkiintoisia vastauksia ja kohteitakin. Hyvin harvoin itsellä mahdollisuus matkustaa mutta kun sen teen, valitsen kohteen joka aidosti kiinnostaa. Silloin ei ole väliä hinnoilla tai säällä. Itseasiassa en pidä kovin lämpimästä enkä kylmästä, siksi Brittilä kaikkineen tuntuu hyvältä. 2 krt käynyt mutta ikuinen ikävä takaisin. Toisinaan kuuntelen keskusteluja työpaikan kahvihuoneessa ja siellä vilahtelevat aurinkorannat, Puola ja Viro. Enimmäkseen hinnan ja sään takia. Eikä siinä, itse en noihin menisi koskaan.
Ap
Eri matkoilla eri jutut. Nyt on varattuna matka, jossa on tärkeää takuuaurinko, suorat lennot, mukava hotelli ja tuttu paikka, koska en halua käyttää aikaa opetteluun vaan nautiskeluun.
Välillä lähdetään miehen kanssa kaksin ex tempore vaan jonnekin ja silloin ratkaisee sää (ei liian kuumaa tai kylmää), mitä on tarjolla ja mikä niistä paras ja mikä ajankohta on. Rahalla ei silloin ole väliä.
Sitten taas on niitä reissuja, mitkä voi tehdä edullisesti ja vaikka räntäsateiseen Turkuun. Kunhan on joku pieni irtiotto arjesta.
Minä matkustan vaan tapahtumiin, en muuten käy ulkomailla. Valitsen kohteen, johon on suora lento tai muuten helppo päästä ja joka sijaitsee Euroopassa. Saksassa olen käynyt eri paikkakunnilla, Tallinnassa ja juuri paraikaa olen laivassa matkalla Tukholmaan.
Ovat myös pienillä paikkakunnilla, mutta täytyy osata japania yhtä hyvin kuin minä. Isoissa kaupungeissa naisia kiinnostaa tosin ulkomaalaiset miehet enemmän. Etenkin meistä suomalaisista miehistä ollaan kiinnostuneita. M25