Jos harrastatte ulkomaanmatkailua
Niin mikä tai mitkä on tärkeimmät asiat joiden perusteella valitsette kohteen?
Kommentit (49)
Paikka, jossa en ole käynyt aiemmin, lennon pituus, hinta, tapahtumat kohteessa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksaa seksi? Se on tärkein kriteeri.
Itselleni on tärkein lriteeri, että nakuranta lähellä
Siellä pitää olla jotakin kiinnostavaa, joko kaunista luontoa, mielenkiintoisia museoita tai muuten vaan kaunista ja pittoreskia.
Hyvää ruokaa täytyy olla saatavilla kohtuuhintaan ja miellyttävä ilmasto matkan ajankohtana.
Olen jo eläkkeellä ja on tullut kierrettyä nuorempana jo kaikki varsinaiset nähtävyydet, jotka olen joskus halunnut nähdä. Sen vuoksi matkakohteeksi valikoituu yhä useammin kesäkuukausina Tukholma, loppukeväästä ja alkusyksystä Lontoo ja muukin Britannia ja loppusyksystä ja alkukeväästä Madrid. Keskitalvella Madeira.
Vierailija kirjoitti:
Sukelluskohteet
Tämä, lisäksi myös golfkentät ja laskettelurinteet. Kerran olen jopa yhdistänyt nuo kaikki kolme yhden matkan aikana.
Lämpö, matka max 5h, hotellin siisteys ja taso, all inclusive, meri lähellä, uima-allas. Nämä kriteerit lasten takia.
Vierailija kirjoitti:
Suora lento, hyvä hotelli ja paljon eri ravintoloita lähistöllä.
Sama mulla, valitsin tämänkin asunnon siksi kun monta grilli/pizza paikkaa lähellä. En ilkeä monesti päivässä käydä samassa. Naapuri kuvittelee varmaan että olen himo lenkkeilijä.
Paikka jossa en ole ennen käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suora lento, hyvä hotelli ja paljon eri ravintoloita lähistöllä.
Sama mulla, valitsin tämänkin asunnon siksi kun monta grilli/pizza paikkaa lähellä. En ilkeä monesti päivässä käydä samassa. Naapuri kuvittelee varmaan että olen himo lenkkeilijä.
Wolttaa.
Ei suoraa lentoa. Suomijuntit ei sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman kallis paikka ja vaikean matkanteon takana ettei siellä törmää lapsiperheisiin ja wt-porukkaan eikä ole taskuvarkaita kun ei ole turistirysä.
Kerro toki esimerkki kalliista no turistirysästä.
Viimeksi kävin Pohjois-Kanadassa jossa lensin pienkoneella katsomaan jääkarhuja jäätikölle.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan matkustelua Japaniin ja Koreaan, mutta paljon enemmän Japaniin. Japani on tullut valittua naisten, yöelämän ja kulttuurin vuoksi. M25
Japanilaiset naiset ovat kauniita ja todella mukavia isoissa kaupungeissa.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis paljonko pitää sijoittaa saadakseen jonkin mukavan sukupuolitaudin. Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Ei suoraa lentoa. Suomijuntit ei sytytä.
Helpolla pääset eroon suomijunteista, kun muutat itse täältä pois. Heippa 👋🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan matkustelua Japaniin ja Koreaan, mutta paljon enemmän Japaniin. Japani on tullut valittua naisten, yöelämän ja kulttuurin vuoksi. M25
Japanilaiset naiset ovat kauniita ja todella mukavia isoissa kaupungeissa.
Ai ne k e l. Taiset vi. No silmät.
Vierailija kirjoitti:
Näkee kuinka suomalaiset naiset ei voi sietää nuorten miesten matkusteluharrastusta, kun on alapeukutettu oikein joukolla.
Itsekkin käyn Japanissa pari kertaa vuodessa, lähinnä Osakassa. Mies31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkee kuinka suomalaiset naiset ei voi sietää nuorten miesten matkusteluharrastusta, kun on alapeukutettu oikein joukolla.
Ai sä aloitit taas tämän itsesi kanssa keskustelun. Johan siinä muutama minuutti menikin 🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis paljonko pitää sijoittaa saadakseen jonkin mukavan sukupuolitaudin. Hienoa!
Ei mitään. Ne saa suomiakoilta ihan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sä aloitit taas tämän itsesi kanssa keskustelun. Johan siinä muutama minuutti menikin 🥱🥱🥱
Mitä sinä horiset? Että Suomessa on vain yksi mies, joka harrastaa matkustelua? Meitä on kuule monia. Mies31 🥱🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman kallis paikka ja vaikean matkanteon takana ettei siellä törmää lapsiperheisiin ja wt-porukkaan eikä ole taskuvarkaita kun ei ole turistirysä.
Samoin. Mutta joissakin noista kalliissa paikoissa tuppaa nykyään olemaan venäläisiä uusrikkaita ihan liikaa, ja myös kiinalaisia rikkaita on alkanut olla joissakin paikoissa, käyttäytyvät niin kuin ensimmäisen polven turistimatkailijasukupolvi käyttäytyy. Samanlaisia kuin suomalaiset aikoinaan 70-luvulla Kanarialla ja Leningradissa, ne, joilla siihen oli varaa.
Valitsin kohteen sillä perusteella että en ole ollut siellä koskaan ennen. Mitä enemmän tuli matkusteltua sen vaikeammaksi tämä kävi. Nykyään en enää matkusta lainkaan.