Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen, että persujen kannatus syöksyy alaspäin tällä kaudella.

Vierailija
14.03.2024 |

Purra on näyttänyt todelliset kasvonsa. Ei ollut työväen åuolue persut, ei vaikka muuta annettiin ymmärtää. Tässä älkää epäröimään jopa vannoutuneimmatkin persukannattajat.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole huoleti, äänestän persuja seuraavallakin kerralla :^)

Kuulut ilmeisesti siihen persujen äänestäjien vähemmistöön, jotka eivät ole joko duunareita tai työttömiä (kuitenkin olet täällä tähän aikaan päivästä?) Itse olen opiskelija. Duunarit ja työttömät ainakin jättää persut elleivät ole kaikista tyhmimpiä tapauksia. 😅

On siellä hallitus jo väläytellyt eläkkeisiinkin koskemista. Tyhmä pitää olla jos kuvittelee että tämä hallitus ei eläkeläisten etuisi koske.

Vierailija
22/24 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tilastot näyttää toisin. Luottamus hallitukseen ei ole järkkynyt, kansa sai ihan demokraattiset vaalit ja äänesti täten kok+ps. Tähän kansa on tyytyväinen. 

Viimeisimmän mittauksen mukaan hallitukseen luottaa n. 40% suomalaisista. Marinin hallitus liikkui 60-70% tietämillä

Nythän luulisi SDP:n kannatuksen olevan hurjassa nousussa mutta ei näytä millään nousevanHallituksen kannatusprosentti taas on vielakin hyvä ottaen huomion sen päätökset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tilastot näyttää toisin. Luottamus hallitukseen ei ole järkkynyt, kansa sai ihan demokraattiset vaalit ja äänesti täten kok+ps. Tähän kansa on tyytyväinen. 

Viimeisimmän mittauksen mukaan hallitukseen luottaa n. 40% suomalaisista. Marinin hallitus liikkui 60-70% tietämillä