Paras sairaala synnyttää HUSsin alueella?
Näillä näkymin joudun synnyttämään joskus pääsiäisen aikoihin. Millaista kohtelua saa PK-seudun sairaaloissa kun sairaanhoitopiirillä on massiivisia johtamisongelmia? Kannattaako ja voiko hakeutua muualle jos täällä on hankalaa?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas yksi tuleva väljävittu. Hyh.
Harmittaako kun ollaan vähän heilutettu peittoa?
Johtamisongelmilla ei liene mitään tekemistä sen kanssa, millaista kohtelua ja millaista hoitoa saat sairaalassa. Ne johtajat eivät toimi siellä synnäreissä.
Vierailija kirjoitti:
Johtamisongelmilla ei liene mitään tekemistä sen kanssa, millaista kohtelua ja millaista hoitoa saat sairaalassa. Ne johtajat eivät toimi siellä synnäreissä.
Ja jotenkin voisi kuvitella, että sairaanhoitopiirin johtamisongelmat ei olisi samat ihan niissä kaikissa sairaaloissa. Kun ne johtajat on ne samat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa sun eläkkees jos ei nyt syntyvät lapset?
Vierailija kirjoitti:
Naistenklinikka paras
Kauanko siellä joutuu olemaan ja mitä ruokaa saa?
Vierailija kirjoitti:
Naistenklinikka paras
Ankeaa ruokaa sekä tylyjä ja väsyneitä työntekijöitä. Kun lapsi syntyy, äiti on lähinnä rasite.
Minä synnytin muutama kuukausi sitten naistenklinikalla. Olin kuullut paljon kauhutarinoita siitä miten synnyttäjiä kohdellaan, mutta naistenklinikalla ainakin omalle kohdalleni osui pelkkiä ystävällisiä ja ihania kätilöitä, lääkäreitä ja hoitajia. Minua hoiti viisi eri kätilöä, kuusi eri lääkäriä ja varmasti ainakin kymmenen eri hoitajaa. Kaikki olivat aivan ihania, varsinkin kätilö joka oli synnytyksessä kätilöistä "pääroolissa". Myös epiduraalin laittoa pelkäsin hieman etukäteen sillä en ollut varma sattuuko se, mutta paikalla ollut anestesialääkäri laittoi epiduraalin niin hyvin että en tuntenut yhtikäs mitään, en edes tiennyt että se oli jo laitettu kun sanottiin että nyt on valmista. Myös tikkaukseen sain todella hyvän puudutuksen kun olin kertonut tätä toivovani eivätkä kumpikaan puudutuspiikit eikä itse ompeleminen tuntuneet ollenkaan. Turhaan siis pelkäsin!
Eli tosiaan naistenklinikkaa suosittelen ja onnea tulevaan synnytykseen!