Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihat! Miten pukeudutte?

Vierailija
14.03.2024 |

En haluaisi piiloutua kaapuihin enää, mutta inhoan myös näyttää laihuutta maailmalle. Ideoita siis kaipaan.

Kauhein asia mitä voi pukea on tiukat trikoot.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa myös! Eilisiltana selasin Zalandoa ja mietin tätä, mutta kaikki nykyinen housumuoti näkyy olevan ihoa nuolevaa leggingsiä jne joissa näytän kukkakepiltä. 

Vierailija
2/9 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin istuva hame ja pusero tai mekko. Housuissa usein bootcut-malli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuviolliset vaatteet, ei pystyraitaa. Jossain kohtaa ostin oikein isokuviolliset legginsit urheiluun, kun ärsytti tikkujalat. Nyt olen käynyt salilla vuoden, ja alkaa olla materiaalia jaloissakin :). 

Vierailija
4/9 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housumuotihan on leveää niin fatkuissa kuin muissakin housuissa ja todellakin sopii laihoillekin.

Vierailija
5/9 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisitaskuhousut ja huppari

Vierailija
6/9 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen omaan tiukat trikoot!  Itse käytän tiukkoja trikoita tai pilllifarkkuja.  Yläosa saa olla tyköistuva tai sitten ihan oversize tiukkojen trikoitten tai farkkujen  kanssa.

Inhoan kaikkia lössövaatteita enkä todellakaan halua piilotella itseäni.  Rakastan itseäni ja vartaloani enkä halua muuttaa mitään. En pukeudu muille vaan itselleni, juuri niin kuin itse hyväksi tunnen.

Vierailija
7/9 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälleen

Vierailija
8/9 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimen omaan tiukat trikoot!  Itse käytän tiukkoja trikoita tai pilllifarkkuja.  Yläosa saa olla tyköistuva tai sitten ihan oversize tiukkojen trikoitten tai farkkujen  kanssa.

Inhoan kaikkia lössövaatteita enkä todellakaan halua piilotella itseäni.  Rakastan itseäni ja vartaloani enkä halua muuttaa mitään. En pukeudu muille vaan itselleni, juuri niin kuin itse hyväksi tunnen.

Eihän nyt kukaan pue muille tai siis että muita miellyttäisi. Omituinen toteamus.

Vierailija
9/9 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan nyt näin, että oikeastaan fiiliksen mukaan jo nykypäivänä. Nuorempana tikkujalat ja luiseva laihuus ahdisti, lähempänä neljääkymmentä ei jaksa enää samalla tavalla välittää asiasta.  

Vältän lähinnä venekauluksia ja avoimia kaula-aukkoja, koska rintakehän alueen luisevuus ja törröttävät solisluut on itselleni eniten ahdistava osa kropasta, tykkään muutenkin väljyydestä yläosissa. Housut (farkut) saa olla kyllä tiukatkin, oikeastaan jopa tykkään siitä pillifarkkujen ja ison yläosan kontrastista. Käytän myös ihan surutta lyhyitä farkkusortseja kesäisin maihareiden ja väljähköjen t-paitojen parina. 

Mekoista käytössä on lähinnä jotkut lyhkäiset slip-mekot  tai oversize-teepaitamekot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi