Purran saksikuva kertoo, ketä perussuomalaiset vihaavat nykyään
Leikkauksilla irvailu jatkuu: Riikka Purra sakset kädessä ja PS-edustajat taustalla hymyt huulilla:
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sinimusta_liike
Siinä äärioikestopuolue jos kiinnostaa tutustua mutta PSsän kutsuminen äärioikeistoksi on sama kuin vasemmistolaisten kutsuminen kommunisteiksi eli pelkkää propagandaa.
PS:n ja kokoomuksen kannattajat kutsuvat nykyään kommunisteksi ihan jokaista joka ei ole heidän kansaan samaa mieltä.
Itse olen oikeistoliberaali, mutta persujen mielestä kommunisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä äärioikestopuolue jos kiinnostaa tutustua mutta PSsän kutsuminen äärioikeistoksi on sama kuin vasemmistolaisten kutsuminen kommunisteiksi eli pelkkää propagandaa.
PS:n ja kokoomuksen kannattajat kutsuvat nykyään kommunisteksi ihan jokaista joka ei ole heidän kansaan samaa mieltä.
En silti menisi europarlamentissa sanomaan ketään kommunistiksi mutta niin vain sielläkin puheenjohtaja väittää Suomen hallitusta äärioikeistolaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En silti menisi europarlamentissa sanomaan ketään kommunistiksi mutta niin vain sielläkin puheenjohtaja väittää Suomen hallitusta äärioikeistolaiseksi.
Suomen hallitus käyttäytyy kuin äärioikeisto. Ehkä ministereiden pitäisi miettiä uudestaan puoluevalintaansa.
Persujen puolueohjelma on ihan samalla linjalla kuin hallituksen toimet. Mutta kokoomuksen ei pitäisi olla yhtä kova arvoiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vihaavat tukiloisia, ei se ole mikään persujen yksinoikeus.
Olen ollut 15 vuotta vakituisessa työssä ja talvisin lomautuksia usein tulee, koska Suomen talviolosuhteille nyt vain ei voi mitään. Saan niiltä kuukausilta ansiosidonnaisia, koska maksan kassaan joka kuukausi ja teen töitä muuten ympäri vuoden. Ja olen mielestäsi tukiloinen?
Odotan kyllä, että sinutkin joskus lomautetaan, niin voin haukkua sinua tukiloiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se tulikin. Ketäs muita te vielä vihaatte? Köyhiä, eri mieltä olevia, naisia?
Naisilla ei tulisi olla äänioikeutta, siitä olen Rydmanin letkautusten kanssa samaa mieltä. He kuuluvat hoitamaan lapsia ja kotia. Nykymaailma on sairas kun ette hoida biologisia velvoitteitanne.
Kaikenlaista wokellusta Suomi täynnä ja kaikenkarvaisia 'asiantuntijoita' naisina. Uskottavuus täysi nolla.
Suomesta puuttuu miehet, jotka haluavat ja pystyvät kustantamaan koko perheen elatuksen. Naisten osalta se tarkoittaa, että miehen pitää elättää nainen tämän elämän loppuun asti. Sen kun menette töihin ja laitatte palkan tulemaan vaimon tilille, joten nainen huolehtii perheen taloudesta ja antaa miehelle taskurahaa. Kuinka moni tekee noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nazzit halusivat hävittää sairaat, vammaiset ja muuten poikkeavat.
Ja ihan hyvästä syystä. Mihin niitä muka tarvitaan? Kärsivät yleensä itsekin.
Sinä olet sairas.
Näinkin voisi sanoa. Tällaiset kommentit on selvästi psykopaattien suista ja psykopaatteja ovat köyhiä ja sairaita maan upposurkeasta tilanteesta syyllistävät. Tahallaan huseerasivat edellisen pedon hallituksen aikana maan saneerauskuntoon ja rikkaille kavereille jakoivat tämän päivän köyhien almut. Eikä näillä puuhilla mitään maata pelasteta, nauravat partaansa suljettujen ovien takana ja eivät voi pidätellä kun niin naurattaa muiden vedätys (dupers delight). Kun Jumala on rakkaus, nämä rakkaudettomat, Jeesuksen kaksoiskäskyä surutta rikkovat ovat riivaajia täynnä. Demoneilla ei ole mitään empatiaa, ne ovat tulleet varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Vallassa on toinen, tai jopa kolmas Ilmestyskirjan pedon hallitus joka on viimeinen Suomessa. Edellinen lanseerasi pedonmerkin melkein koko kansaan ja nyt sen mädät hedelmät näkyy. Se näkyy siis myös ihmisten luonteissa, heistä on tullut pedon kaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kaikkien muiden haukkuminen kommunistiksi on suoraan jenkkipolitiikasta apinoitu.
Perussuomalaisten piti olla Suomen kansan puolella, mutta hallituksessa puolueen edustajat ovat alkaneet suoltaa vihapuhetta monia kansanosia kohtaan. Osansa saavat niin köyhät, työttömät, ammattiliittoon kuuluvat, väärin ajattelevat, toimittajat, ja niin edelleen.
Kansa vaihtui yrityseliittiin. Sitä kutsutaan populismiksi.
Vihaavat homoseksuaaleja. Se on selvä.
Vierailija kirjoitti:
Saksakuva ei tarkoita kuin sitä, että leikata täytyy. Vihan täyttämä mieli näkee muutakin, että saisi vihata lisää.
Se tarkoittaa irvailua koko Suomen kansalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on äärioikeistolainen ja vahingollinen koko Euroopalle.
Vierailija kirjoitti:
Saksakuva ei tarkoita kuin sitä, että leikata täytyy. Vihan täyttämä mieli näkee muutakin, että saisi vihata lisää.
Se viha on kyllä Purran silmissä ja puheissa.
Kadun syvästi, että äänestin kokoomusta viime vaaleissa.
Muistatteko Hassisen koneen kappaleen Kokoomus on pettynyt taas?
Kokoomus on pettänyt taas, piti sanoman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etpä vissiin! Ulvoisit pää punaisena kommunistia ja vassaria.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalainen ei myönnä, että PS petti hänet, vaikka hänen tuntipalkkansa olisi neuvoteltu uudelleen 2 euroon ja hän olisi joutunut hakemaan kokopäivätyön lisäksi toimeentulotukea ja myymään asuntonsa. Sekin on jotenkin vasemmiston vika.
Moni persu ei suostu ymmärtämään tätä. Meitä ex-persujakin mollataan joille tämä hallitus oli viimeinen niitti. Mekin olemme nyt tosipersujen mielestä vasemmistoa. Edelleenkään en silti ymmärrä keitä ovat nämä "tuella eläjät". Aika moni Suomessa elää osittain tuilla. Miksi persuja kiinnostaa nyt niin paljon suomalaisten saamat tulonsiirrot eivätkä rummuta niistä mitä ulkkareille maksetaan...? t. työssäkäyvä "kommari"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se viha on kyllä Purran silmissä ja puheissa.
Kadun syvästi, että äänestin kokoomusta viime vaaleissa.
Suomessa pitäisi olla suora demokratia. Se vähentäisi poliitikkojen valtaa ohi kansan. Nyt meidän demokratia on sitä, että soittaa tilataksin kotiin ja paikalle tulee riksa jossa on pyörä irtoamassa. Tästä syytetään soittajaa: mitäs et tiennyt asiaa etukäteen niin olisit oikeasta paikasta tilannut sen tilataksin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä vihaa, ei todellakaan. Ehkä jossain maalla persujunttilassa voi noin olla. Kaupungissa hyväosaiset on mielestäni tosi kohteliaita ja suvaitsevaisia köyhiä kohtaan. Kun näkee köyhän kasvotusten, huomaa olevansa ihmisen kanssa tekemisissä.