Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purran saksikuva kertoo, ketä perussuomalaiset vihaavat nykyään

Vierailija
14.03.2024 |

Leikkauksilla irvailu jatkuu: Riikka Purra sakset kädessä ja PS-edustajat taustalla hymyt huulilla:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/leikkauksilla-irvailu-jatkuu-riikka-purra-sakset-kadessa-ps-edustajat-taustalla-hymyt-huulilla/8891326#gs.6drwwy

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö perussuomalaisten pitänyt olla suomalaisten puolella? Miksi vihaatte melkein kaikkia suomalaisia?

Tulipa taas vasurioksennus sieltä.

Ei persut vihaa ketään. Mutta ei myöskään arvosteta niitä jotka vuodesta toiseen loisii yhteiskunnan eli veronmaksajien rahoilla. Loisimisrahoista onkin syytä leikata.

Ihan muuten vaan haukutte melkein kaikkia? Ette vihaa?

Ei kaikkia. Työtätekeviä ja lakeja noudattavia kansalaisia emme hauku.

Kuinka monella persujen kansanedustajalla on tuomio lain rikkomisesta?

Vierailija
62/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö perussuomalaisten pitänyt olla suomalaisten puolella? Miksi vihaatte melkein kaikkia suomalaisia?

Ei persut vihaa ketään. Mutta ei myöskään arvosteta niitä jotka vuodesta toiseen loisii yhteiskunnan eli veronmaksajien rahoilla. Loisimisrahoista onkin syytä leikata.

Kyllä te haukutte vasemmiston, demarit, vihreät, feministit, luonnonsuojelijat, vähemmistöt, vaikka kaikki käyvät töissä.

Eivät ne käy töissä.&nb

Hassua, mä olen paljon kammottu vasemmistolainen sekä feministi ja ollut töissö 15 vuotiaasta lähtien. Kertaakaan en oo ollut työtön, opintojenkin ohella tein koko ajan töitä. Ainoat tuet mitä aikuisena olen nostanut muutamina kuukausina on aikuiskoulutustuki. Että astupa persu legoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te haukutte vasemmiston, demarit, vihreät, feministit, luonnonsuojelijat, vähemmistöt, vaikka kaikki käyvät töissä.

Eivät ne käy töissä.&nb

Juuri tällainen laiska trollaaminen on tyylipuhdasta persua.

Kaikista huvittavinta tässä on se, että se näyttäytyy täytenä hätähuutona siitä kuinka omat pettivät. Sitä ei haluta myöntää, mutta koska faktat eivät ole puolella, asiakeskustelun ja järkevän argumentoinnin sijasta huudetaan tukiloista, vihervasuria ja heitellään epäloogisia one linereita.

Itse en kuulu mitenkään politiikan sisäpiiriin, mutta olen kuitenkin hyvin lähellä. On ihan julkinen salaisuus, että persut nauravat avoimesti omille äänestäjilleen ja sille kuinka kaiken saa aina anteeksi muutamalla rasistisella vitsillä tai muulla provoilulla. On vaikea käsittää, kuinka äänestäjät itse menevät tähän kerta toisensa jälkeen uudestaan?

Vierailija
64/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Turvaudutko Petteri Orpon taktiikkaan: kiistät ilmeisen?"

En, vaan turavaudun Mestarin taktiikkaan ja totean faktat.

Vierailija
65/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa on riidanhaastaja. Menehän sinäkin oikeisiin töihin äläkä vain teeskentele palstalla.

Vierailija
66/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hassua, mä olen paljon kammottu vasemmistolainen sekä feministi ja ollut töissö 15 vuotiaasta lähtien."

Et ole.

Vierailija
67/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansan määritelmä on aika kapea, jos siihen ei kuulu yhteiskunnan tukia saavat, eikä muuten vääränlaiset suomalaiset.

Vierailija
68/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monella persujen kansanedustajalla on tuomio lain rikkomisesta?

Halla-aholla on, Tynkkysellä on, Työmies-Putkosella on...

Vierailija
69/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Persulla alkoi selittelyt kun heti tuli vähän painetta. Taisi iskeä pieni häpeä. Nyt kaikki tukia saavat eivät olekaan tukiloisia :)

Vierailija
70/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansan määritelmä on aika kapea, jos siihen ei kuulu yhteiskunnan tukia saavat, eikä muuten vääränlaiset suomalaiset.

Se ei ole minun ongelma jos vassarit määrittelevät kansan noin.

Vierailija
71/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Persulla alkoi selittelyt kun heti tuli vähän painetta. Taisi iskeä pieni häpeä. Nyt kaikki tukia saavat eivät olekaan tukiloisia :)

Eikä ole koskaan ollutkaan. Tukiloiset ovat kirjaimellisesti niitä jotka loisivat tuilla, mutta vassareilla ei tuo luetun- eikä minkään muunkaan ymmärtäminen ole koskaan ollut kovin vahvaa.

Vierailija
72/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, kuulostaa hyvältä tämä vasureiden itkupotkuraivoilu! Kertoo siitä että hallitus tekee juuri oikeanlaista politiikkaa!

Vierailija
73/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole minun ongelma jos vassarit määrittelevät kansan noin.

Luepa tätä ketjua vähän taaksepäin ja virkistä muistiasi siitä, mitä kirjoitit noin 10-20 minuuttia sitten.

Vierailija
74/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te haukutte vasemmiston, demarit, vihreät, feministit, luonnonsuojelijat, vähemmistöt, vaikka kaikki käyvät töissä.<

Juuri tällainen laiska trollaaminen on tyylipuhdasta persua.

Kaikista huvittavinta tässä on se, että se näyttäytyy täytenä hätähuutona siitä kuinka omat pettivät. Sitä ei haluta myöntää, mutta koska faktat eivät ole puolella, asiakeskustelun ja järkevän argumentoinnin sijasta huudetaan tukiloista, vihervasuria ja heitellään epäloogisia one linereita.

Itse en kuulu mitenkään politiikan sisäpiiriin, mutta olen kuitenkin hyvin lähellä. On ihan julkinen salaisuus, että persut nauravat avoimesti omille äänestäjilleen ja sille kuinka kaiken saa aina anteeksi muutamalla rasistisella vitsillä tai muulla provoilulla. On vaikea käsittää, kuinka äänestäjät itse menevät tähän kerta toisensa jälkeen uudestaan?

Tämä on täysin totta.

Soini nosti perussuomalaiset isoksi puolueeksi ja nyt kun katsoo perussuomalaisia, ei heissä ole enää mitään jäljellä Soinin aikaisesta PS:stä. Halla-ahoa ja hänen uskollisia opetuslapsiaan ei koskaan kiinnostanut perususomalaisten tekemä politiikka, vaan heidän äänestäjänsä.

Halla-aholla on oma äärioikeistolainen maailmankuvansa, mitä hän haluaa ajaa ja persuista löytyi se äänestävä "karja", jonka älynlahjat eivät riitä kyseenalaistamiseen. Heille on nimetty yhteinen vihollinen (vihervasemmisto ja muuttajat), joita syyttelemällä saadaan häivitettyä se mitä oma puolue touhuaa.

Kaikki muut näkevät tämän, paitsi persujen äänestäjät itse, koska "pensan hinta alas".

Vierailija
75/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa on riidanhaastaja. Menehän sinäkin oikeisiin töihin äläkä vain teeskentele palstalla.

Eikö ne ole perussuomalaisten tukijoukkoja, jotka tällä palstalla teeskentelee vauva-asioista kiinnostuneita?

Vierailija
76/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pensan hinta alas!

Rydman on syytön!

Vierailija
77/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakkainasettelun aikakausi. Kukaan ei voita. On vain taistelua oman ahdistuksen vuoksi.  Tähänhän EU ja maailman tuleva hallitus pyrkii.  Jos olisimme yhtäkkiä yhtenäisiä, ja tosissaan ajaisimme oman kansan etua, pitäisimme hyvää huolta kaikista, vauvasta vaariin, olisimme este heidän sunnitelmilleen.

Purran sakset kuvaavat aikaa kuin profeetat konsanaan.  Kun hallitus irvailee, kansa rakoilee. Häpeällistä tämä kyllä on.

Vierailija
78/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko lakossa vai miksei arkipäivän aamulla olla töissä?

Vierailija
79/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksikuva on hyvä provo, toimii...

Vierailija
80/150 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että... Riikka odottaa sakset auki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi