Minkä kokoinen haalari 3-vuotiaalle?
Eli tytöllä nyt 86cm haalari ja en ole varma meneekö enää koko talven koska on itse 86 cm pitkä. Ostaisin uuden haalarin mutta sitten ajatuksena olisi että se menisi ensi talvenakin. Olisiko 98 ok? Käyttäisin tätä vanhaa niin kauan kun menee ja hätätapauksessa sitten uusi käyttöön mutta tarkoitus olisi kyllä että se mahtuisi ensi talven.
Kommentit (9)
Tiosin on näitä, jotka säästösyistä ostaa 3-vuotiaalle 122, jotta menee useampana vuotena..Ekat talvet siihen hukkuen...
Ja ens vuonna ainakin 104cm, tämä menee (ehkä) alkutalvesta.
Vierailija:
Tiosin on näitä, jotka säästösyistä ostaa 3-vuotiaalle 122, jotta menee useampana vuotena..Ekat talvet siihen hukkuen...
(3v. kesällä oli 103 cm), niin puku on silti mielestäni vieläkin reilu/iso. Eli kyllä se 98 varmaan olisi sopiva.
ja edellisenä talvena ostettu 104cm kaksiosainen puku on juuri sopiva. 104cm Lassie haalarissa lahkeet ovat jääneet jo lyhyiksi.
98 saattaisi juuri ja juuri koko talven mennä, mutta ostaisin kyllä kokoa isomman.
käytössä, on vähän tilava, muttei ylisuuri. Poika tosin on jo 104 cm itse. Mun mielestä paras koko 92 jälkeen, on seuraava koko kuin mitä on pitkä (98cm lapsi ->104 cm puku)....olenko yksin mielipiteeni kanssa?
Ei olla osteltu mitään kasvunvaroja.
Oma 3-vuotiaani on kuulemma pitkä (99,5 cm) ja Reimatecin 104 cm haalari ainakin on hänelle vielä iso, Lennen 98 cm sopiva.