Millaisten ihmisten kanssa olette jutelleet tänään?
Kommentit (16)
Esimiehen (myös lähin työkaverini samalla) kanssa Teamsissa.
Muuten olen laittanut vain jokusen WA-viestin, työsähköposteja ei varmaan lasketa myöskään?
En tiedä. Olen jutellut vain av:lla.
Hauska kysymys, osui ja upposi. En ole puhunut kenenkään kanssa. Naapurille vilkutin lenkillä, postimiestä moikkasin. Puoliso reissussa, tekstareita laitettu...
Joskus on ihana saada olla yksin
Avopuolison, parin kollegan ja esihenkilön.
Kävin ilmasessa jumpassa.Siellä tuli pukukoppi monen kanssa jutusteltua,ennen tunnin alkua ja tunnin loputtua.Jonnin joutavaa,harmitonta ilosta vuorovaikutusta.Erikseen kävelylenkilläni kohtasin reippaan 97 v..Hänen pitkäniän salaisuus ja nuorekuus,kuin hoikuus johtui: Ureillut koko ikänsä,ei alkoholia, ei tupakkaa koskaan elämässä,kuin aviolitto onnelinen .
Muutaman tuntemattoman kanssa jäällä ja kaupassa tutun myyjän.
Kaupan kassaa tervehdin ja kiitin. Ei muita.
Miesystävän kansss puhelimessa. Kahvilan ja kaypan työntekijöiden kanssa. Saatan vielä soittaa systerille.
Mieheni, hänen fysioterapeuttinsa ja ystäväni ystävän kanssa.
Asiapitoisia ollut kaikki keskustelut, paitsi mieheni kanssa vapaampaa juttua.
Mukavien.
Naapurin rouvan ja sitten kymmenien työkavereiden (ml. oma tytär)
Ahdistuneiden, neuroottisten ja masentuneiden ihmisten kanssa.
Kaupassa moikkasin paria työntekijää kun moikkasivat ensin.
Erikoislääkärin ja hoitajan sekä vastaanoton kanssa. Olin 6 kk välein tehtävässä syöpäkontrollissa.
Yhden poliisin (myi mainostilaa) ja somalian kielen tulkin kanssa. Olen asianajaja.
Venäjän kielen tunnilla usean kanssa. Opettajan ja muiden tunnilla olijoiden.
Äidin kanssa. Juteltiin tuosta syöpäkontrollista ja eilisestä Erikoisjoukot -ohjelmasta.
Kaupassa normaalit kiitokset ja hyvän päivän toivotukset. Niin ja metrossa jollekin teinille, joka oli vallannut koko istuimen laukkuineen, vaikka metro oli ihan täynnä. Pyysin tilaa.
Aika paljon on tullut kaikenlaisia ihmisiä vastaan. Ihan tavallisia ovat kaikki olleet, ystävällisiä tänään kaikki, ei valittamista. Suurin osa ei ole ollut perhettä tai naapureita. Olen kai helposti lähestyttävä.