2 syytä etten edennyt seurustelussa miehen kanssa
1) Kaikki alkoi hyvin. Mies oli kiinnostava, sopivan ikäinen ja näköinen, hyvässä ammatissa. Kohteli minua kuin herrasmies, vei ulos ja ulkomaillekin.
MUTTA. En saanut suunvuoroa. Hän puhui lakkaamatta. Jopa niin, ettei ollut romanttisiakaan hiljaisia hetkiä.
2) Tämä romanssi ei edennyt alkua pidemmälle. Taas fiksu mies, hyvin toimeentuleva eronnut yittäjä. Asui naapurissa, välillä autoimme toinen toistamme piha- ym töissä.
MUTTA Hän oli niin ujo, että kun olin jo puolisen vuotta tiennyt hänen rakastuneen minuun, mitään ei tapahtunut. Ei minkäännäköistä aloitetta. Minun olisi luultavasti pitänyt tehdä se, mutta olen pikkuisen vanhanaikainen. Miehen kuuluu tehdä aloite. No, löysin toisen, paremman romanssin ja siellä hän kai yhä odottelee.
Kertokaa mihin teidän seurustelunne on alkuvaiheessa kompastunut.
Kommentit (12)
Minulla näin:
Mies osoittautui valehtelijaksi ja epärehellisesti. Muutti kertomuksiaan ja vissiin unohti, mitä aikaisemmin oli sepittänyt. Epäluotettava. Valehteli myös asumisestaan ja taloudellisesta tilanteestaan. En ole rahan perässä, elätän kyllä itseni ja ymmärrän että työttömyys voi osua jeneen tahansa ja olen itsekin ollut pitkään työttömänä, mutta pelkästään se valehtelu asiasta oli jyrkkä ei-merkki mun mielestä.
Et saanut suunvuoroa koska mies oli kiinnostavampi.
Tunsit itsesi vähemmän kiinnostavaksi.
Mies varmasti löysi itselleen älyllistä seuraa muualta.
Miesvihat taas tulilla. Onneksi Thaimaa.
- Minä olin kiinnostunut, mies ei ollut.
Tämä mulla joka kerta.
Mies ei halunnut seksiä niin usein kuin minä.
Miehellä oli liian iso, vaikka muuten oli ihan täydellinen 😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli liian iso, vaikka muuten oli ihan täydellinen 😭😭😭😭
Lähetä tänne se
Vierailija kirjoitti:
Miesvihat taas tulilla. Onneksi Thaimaa.
Eihän tuossa ole mitään miesvihaa. Kaksi toisilleen epäsopivaa ihmistä kohdannut, eikä syntynyt vuosisadan rakkaustarinaa.
Annoitko toiselle miehelle merkkejä että on ok lähestyä? Oman kokemuksen mukaan aika moni ujokin mies on tarttunut toimeen kun vain ensin olen näyttänyt ns. vihreää valoa. Kuka tahansa kunnollinen mies mietiskelee pitkään ja hartaasti näitä asioita. Tosin teidän tilanteessa olisi varmaan ollut vaikea erottaa singaaleja tavallisesta hyvästä käytöksestä.
Ohis kun sanotaan, että ei saanut aikaiseksi edetä ystävyyttä pidemmälle, niin mitä silloin pitäisi tehdä, että voisi edetä pidemmälle?
1. Mies oli kiinnostunut mutta ei vaan saanut aikaiseksi edetä ystävyyttä pidemmälle.
2. Mies oli kiinnostunut, mutta minä en.
3. Minä olin kiinnostunut, mies ei ollut.
4.Liian eriävät mielipiteet arkiasioista.
5. Liian erilaiset maailmankuvat ja käsitykset asioista.
6. Yhteinen pohja puuttui täysin. Kaikki muu oli hyvin.