Muuten hyvä suhteeni uhkaa kaatua siihen, etten koe olevani ulkoisesti miehen toiveiden mukainen.
Suhteessa ollessa olen saanut tietää miehen ihailevan ja katselevan mieluiten eri näköisiä naisia kuin itse olen. Olen aiemmissa suhteissa saanut kehuja ulkonäöstäni, olen hoikka ja urheilullinen. Miehen mieleen olisi kuitenkin Marilyn-tyylinen nainen, suurella varustelulla. Auttakaa, erityisesti miehet, pääsemään yli asiasta. Miten suhde onnistuu, jos erinäköinen olisi ollut toiveena?
Kommentit (57)
No itse olen kurvikas, vaalea isorintainen nainen ja ex-mieheni ihaili pienempirintaisia, laihoja, sporttisia ja mielellään tummia naisia. Ei se mukavalta tuntunut. Ero tuli kuitenkin muista syistä enimmäkseen.
Jos mies avoimesti ihailee muita, se on veren kaivamista nenästä. Haluaako tällainen mies sitten eron vai ilkeyttään vain satuttaa kumppaniaan?
Miksi naisella on niin kova tarve päättää sen miehen puolesta mikä hänelle riittää? Oletteko te aikuisia ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sulla vähän huono itseluottamus. Isot rinnat on näyttävät, muttei se esim. minulla ole mikään valintakriteeri ollut koskaan naiselle. Ei se mikä kuvissa näyttää kivalta ole välttämättä suhteessa lainkaan tärkeää. Kuinka monella ylipäänsä on jonkun povipommin muodot? Ääriharvalla, ja niilläkin on silikonit. Netissä mä kuolaan laihempia ja rintavampia naisia kuin vaimo, mutta tykkään silti vaimon ulkonäöstä tosi paljon. Ne on ikään kuin eri asioita eikä kilpaile keskenään.
Nyt valot päälle
M52
Joo, on ihan kiva katsella nuoria kurvikkaita tyttöjä, kun rinnat ovat kohtuu kokoa max C ja pystyt kuin ketunnenät.
Todellisessa elämässä oma jo mummoikäinen vaimo kiihottaa niin turkasesti. Oli hänelläkin aikanaan pienet ketunnenät, mutta eivät ne kuitenkaan nytkään roiku niinkuin isommat tekisi tässä vaiheessa. Pimppi on edelleen mielenkiintoinen sekin. Kaikenkaikkiaan, enhän minä enää sellaisesta nuoresta selviytyisikkään.
Älä ole murheissasi Sinä olet se joka osaa miehesi tehdä tyytyväiseksi, ole ylpeä siitä.
Kannattaa avata suhde. Siten miehesi saa haluamaansa seksiä. Ei ole oikein evätä sitä häneltä.
Olen joskus tavannut malleja ja missejä ja ollut pari kertaa sängyssäkin. Se, mikä kuvassa näyttää hyvältä, ei sitä välttämättä ole luonnossa. Yksi tyttö, joka oli voittanut ison kaupungin missikisan ja toimi mallina, ei minusta ollut kovinkaan hyvän näköinen. Istuttiin usein työpalaverissa pari vuotta kisavoiton jälkeen, ja vaikka hän kuvissa näytti ihanalta, oli hän luonnossa liian laiha ja vartalo mallia tasapaksu lankku. Toinen tapaus oli netissä monen miehen kuolaama fitness-malli, joka julkaisi näyttäviä kuvia, joiden kommenteissa häntä kuvattiin netin kauneimmaksi naiseksi. Hän asui lähelläni ja näin hänet usein kaupassa. Hän oli aiemmin sairastanut anoreksian ja peppu oli kuin 10-vuotiaalla pojalla. Ajattelin, etten saisi edes seisomaan hänen kanssaan. Taidokkaasti otetut kuvat hämää tosi paljon. Oma vaimoni oli mielestäni seksikkäämpi kuin kumpikaan noista, koska hänellä on peppua ja rintaa sopivasti.
On oikeasti todella tärkeää, että kumppani on ulkoisesti ns. omaa tyyppiä. Tiedän parikin suhdetta jotka ovat päättyneet tämän takia eroon. Toisessa jo lapsikin hankittu. Tässäkin tapauksessa nainen oli kyllä ihan sievä, mutta ei sitä tyyppiä jollaista mies pitää kauneimpana/sopivampana itselleen. Tuntuu, että miehille tämä asia on erityisen tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
On oikeasti todella tärkeää, että kumppani on ulkoisesti ns. omaa tyyppiä. Tiedän parikin suhdetta jotka ovat päättyneet tämän takia eroon. Toisessa jo lapsikin hankittu. Tässäkin tapauksessa nainen oli kyllä ihan sievä, mutta ei sitä tyyppiä jollaista mies pitää kauneimpana/sopivampana itselleen. Tuntuu, että miehille tämä asia on erityisen tärkeää.
Jokaisella on oikeus toteuttaa omanlaistaan seksiä. Tällaiset ap:n tyyliset suhteet päätyvät auttamatta eroon ja ovat lisäksi epäeettisiä.
Kaikilla ihmisillä on oikeus hallita omaa seksuaalielämäänsä sekä oikeus seksuaaliseen nautintoon.
Ketään ei saa painostaa tai pakottaa seksiin, eikä seksi saa ahdistaa tai pelottaa.
Niin lapsilla, nuorilla, aikuisilla kuin vanhuksilla on oikeus nautinnolliseen, turvalliseen ja tasapainoiseen seksuaalielämään.
Se on jännä että Marilyn oli 168cm ja 58kg eli ei millään tavalla iso mihinkään suuntaan.
Jos ukolla ottaa eteen niin ei ole ongelmia.
Kokemuksesta sanon, että ei kannata jatkaa. Tuossa saa vain pahan mielen ja huonon itsetunnon. Etsi mies joka pitää ulkonäöstäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ihmisillä on oikeus hallita omaa seksuaalielämäänsä sekä oikeus seksuaaliseen nautintoon.
Ketään ei saa painostaa tai pakottaa seksiin, eikä seksi saa ahdistaa tai pelottaa.Niin lapsilla, nuorilla, aikuisilla kuin vanhuksilla on oikeus nautinnolliseen, turvalliseen ja tasapainoiseen seksuaalielämään.
Lapsilla???
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sua todella hyvin. Olen kamppailut samojen ajatusten kanssa. Asiasta on riidelty, huudettu, tapeltu... Mies sanoo, että riitän, mutta samalla olen kokenut kauheaa riittämättömyyden tunnetta, kun mies esim tykkäilee somessa juurikin niistä aivan eri näköisten naisten kuvista ja koen itse jääväni "vaille huomiota".
Aika on auttanut. Mies poisti nämä naiset somesta, se auttoi mua, vaikka eihän se sitä tosiasiaa muuta, että mistä hän tykkää ja varmaan se niitä muualta katselee silti.
Tykkäile sinäkin muiden miesten kuvista, mielellään sellaisten jotka eivät näytä mieheltäsi. Miksi niin monet naiset sietävät tuollaista?
Marilyn Monroe olisi tänä vuonna 98-vuotias.
Meillä viisikymppisillä ei ole häneen oikeastaan mitään kosketuspintaa.
Juice teki viisun jossa lauloi jostain hänen käyttämästä pukineesta.
Jumpperi on myös sähkötekniikassa käytetty kytkinkonstruktio.
M48, pahoitellen mielipahaa
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun vastasit 3. Meillä myös somesta käyty keskustelua.. ei enää tykkäile juurikaan rintojen kuvista, mutta eihän se maku sillä miksikään muutu. Ei tunnu hyvältä olla suhteessa joku, johon vain tyydytään ja oikeasti kiinnostavat näyttävät ihan toisenlaisilta.
Jos ei tunnu hyvältä olla suhteessa, silloin siinä ei kannata olla. Voin luvata että olet sata kertaa onnellisempi kun pääset tuollaisesta suhteesta pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei saa painostaa tai pakottaa seksiin, eikä seksi saa ahdistaa tai pelottaa.Niin lapsilla, nuorilla, aikuisilla kuin vanhuksilla on oikeus nautinnolliseen, turvalliseen ja tasapainoiseen seksuaalielämään.
Lapsilla???
Etkö hyväillyt lapsena sukuelimiäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla???
Etkö hyväillyt lapsena sukuelimiäsi?
Nyt menee Jammu-Setä osastolle...
Vierailija kirjoitti:
Oon sitä mieltä, että tuo some tappaa nykyisin hyviä suhteita. Onhan miehet varmaan aina ihailleet "Pameloita", mutta sitä ei ole ehkä tehty noin avoimesti. Nyt se oikein hieroutuu kumppanin naamaan somen kautta ja on koko ajan saatavilla. Miehet ovat varmasti myös visuaalisempia, mitä naiset.
Mulla oli jossain vaiheessa olo, että mun itseluottamus oli aivan lyöty maahan. Olen jotenkin sen saanut keräiltyä ja nyt meillä menee paremmin. Mulle on ihan fine, että käy niitä tyttöjä ihailee, mutta musta tollanen julkinen tissien kuolailu on noloa. Setämiestouhua.
Muuten samaa mieltä, mutta ärsyttää tuo että miehet muka olisivat visuaalisempia kuin naiset. Ehkä korkeintaan enemmän alapäänsä vietävissä kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sulla vähän huono itseluottamus. Isot rinnat on näyttävät, muttei se esim. minulla ole mikään valintakriteeri ollut koskaan naiselle. Ei se mikä kuvissa näyttää kivalta ole välttämättä suhteessa lainkaan tärkeää. Kuinka monella ylipäänsä on jonkun povipommin muodot? Ääriharvalla, ja niilläkin on silikonit. Netissä mä kuolaan laihempia ja rintavampia naisia kuin vaimo, mutta tykkään silti vaimon ulkonäöstä tosi paljon. Ne on ikään kuin eri asioita eikä kilpaile keskenään.
Nyt valot päälle
M52
Olisiko sinusta mukavaa, jos vaimosi katselisi isomunaisten, timmien ja nuorten miesten kuvia päivät pääksytysten?
Nyt valot päälle
M52