Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten hyvä suhteeni uhkaa kaatua siihen, etten koe olevani ulkoisesti miehen toiveiden mukainen.

Vierailija
13.03.2024 |

Suhteessa ollessa olen saanut tietää miehen ihailevan ja katselevan mieluiten eri näköisiä naisia kuin itse olen. Olen aiemmissa suhteissa saanut kehuja ulkonäöstäni, olen hoikka ja urheilullinen. Miehen mieleen olisi kuitenkin Marilyn-tyylinen nainen, suurella varustelulla. Auttakaa, erityisesti miehet, pääsemään yli asiasta. Miten suhde onnistuu, jos erinäköinen olisi ollut toiveena? 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me voida sinua auttaa, tämä on Vauva-lehden seksipalsta.

Vierailija
2/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K a u n e u s ihmisessä on aina  s i s ä i s t ä ..Eikö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua todella hyvin. Olen kamppailut samojen ajatusten kanssa. Asiasta on riidelty, huudettu, tapeltu... Mies sanoo, että riitän, mutta samalla olen kokenut kauheaa riittämättömyyden tunnetta, kun mies esim tykkäilee somessa juurikin niistä aivan eri näköisten naisten kuvista ja koen itse jääväni "vaille huomiota". 

Aika on auttanut. Mies poisti nämä naiset somesta, se auttoi mua, vaikka eihän se sitä tosiasiaa muuta, että mistä hän tykkää ja varmaan se niitä muualta katselee silti. 

Vierailija
4/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun vastasit 3. Meillä myös somesta käyty keskustelua.. ei enää tykkäile juurikaan rintojen kuvista, mutta eihän se maku sillä miksikään muutu. Ei tunnu hyvältä olla suhteessa joku, johon vain tyydytään ja oikeasti kiinnostavat näyttävät ihan toisenlaisilta. 

Vierailija
5/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sua todella hyvin. Olen kamppailut samojen ajatusten kanssa. Asiasta on riidelty, huudettu, tapeltu... Mies sanoo, että riitän, mutta samalla olen kokenut kauheaa riittämättömyyden tunnetta, kun mies esim tykkäilee somessa juurikin niistä aivan eri näköisten naisten kuvista ja koen itse jääväni "vaille huomiota". 

Aika on auttanut. Mies poisti nämä naiset somesta, se auttoi mua, vaikka eihän se sitä tosiasiaa muuta, että mistä hän tykkää ja varmaan se niitä muualta katselee silti. 

Sama täällä, toi eka kappale. Mut mun mies ei ole mitenkään rajoittanut tuota someansa ja se nyt uhkaa kaataa koko suhteen. Ei siis esim anna mun c-kupin kauniille rinnoilleni mitään huomiota, vaan tykkäilee sellaisista tissitarjottimista. Olisi toivonut isompirintaista naista ihan selkeästi, ja kun nää jää ihan ilman huomiota niin todellakin on riittämätön olo. Ja fakta se mun mielestä onkin. Yhtenä päivänäkin tässä vasta menin hänen luokseen, niin kuolasi sellaista megatissinaisen tissivakoherutus videota igssä. Mulla alkaa olla mitta täynnä. Ihan sama vaikka hokee että olen hänen elämänsä rakkaus. Tisseihin ei koske kuin joskus ja jouluna jos erikseen pyydän. Kestää sen vajaan minuutin sitä vastentahtoista käsittelyä, sitten siirtyy muualle.

Vierailija
6/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään saanut mieheltä sellaista ihailua, mitä aiemmissa suhteissa. Aiempien miesten kohdalla tuntunut etteivät pysty pitämään näppejä erossa, mikä ollut välillä jopa ärsyttävää. Nyt on selvästi viileämpää ihailu.. eipä ihme, kun varmaan haikailee ihan eri naisten perään. 

Vierailija
7/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo mies. Rinnat on tarkoitettu vauvojen ruokkimiseen. Pillu on sitä vastoin miehenkin leikkikenttää. 

Onko ap:lla jotain joka ei pillun osalta vastaa miehen referenssejä?

Vierailija
8/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että tuo voi myös olla turha huoli. Sometykkäykset on ehkä vielä asia erikseen, mut mä olen siis nainen, ja mieheni on tässä kahden vuoden aikana lihonut varmaan 30kg. En mä todellakaan hänen näköisiään tuolla kylillä katsele, vaan niitä joilla on terve ja vahva keho.

Mut se mikä on tärkeintä, mulle toi mies on siitä huolimatta unelmieni kumppani. Rakastan ja himoitsen häntä ihan joka päivä. Retuutan ja puristelen ja suukottelen hänen ihania vatsamakkaroita ja olen niin täynnä rakkautta että hänelle siinä ei ole mitään epäselvää. 

Tästä näkökulmasta ajateltuna, tilanne voi olla miehelläsi ihan sama. Miten sitten kaikki muut suhteen pienet vivahteet, onko jokin muu asia joka saa sinut epäilemään ettei olisi tosissaan kanssasi? Huomioiko sängyssä, arjessa?

Vierailija
9/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itsekään saanut mieheltä sellaista ihailua, mitä aiemmissa suhteissa. Aiempien miesten kohdalla tuntunut etteivät pysty pitämään näppejä erossa, mikä ollut välillä jopa ärsyttävää. Nyt on selvästi viileämpää ihailu.. eipä ihme, kun varmaan haikailee ihan eri naisten perään. 

Sama juttu mulla tässäkin, oon siis toi tissitarjotinmiehen nainen. Edelliset on käyneet ihan kuumina mun kroppaan. Makuasioitahan nää on. En mä itsekään viehäty langanlaihoista miehistä, vaikka olen yrittänyt. Jos tää on sitä samaa, ja todennäköisesti onkin. Kauanko olette olleet yhdessä? Asutteko yhdessä? 

Vierailija
10/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se noinkin olla. Minun mies ei ehkä tee riittävän selväksi, että pitää vartalostani. Kehut olleet ns. minimikehut, jotka olisivat jo perus kohteliaisuutta, kun suhteessa ollaan. En tiedä muuta syytä pihdata kehuja, kuin se ettei oikeasti ole mitään kehuttavaa. 

Vierailija
11/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä vajaa vuosi, ei asuta yhdessä. 

Vierailija
12/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sitä mieltä, että tuo some tappaa nykyisin hyviä suhteita. Onhan miehet varmaan aina ihailleet "Pameloita", mutta sitä ei ole ehkä tehty noin avoimesti. Nyt se oikein hieroutuu kumppanin naamaan somen kautta ja on koko ajan saatavilla. Miehet ovat varmasti myös visuaalisempia, mitä naiset. 

Mulla oli jossain vaiheessa olo, että mun itseluottamus oli aivan lyöty maahan. Olen jotenkin sen saanut keräiltyä ja nyt meillä menee paremmin. Mulle on ihan fine, että käy niitä tyttöjä ihailee, mutta musta tollanen julkinen tissien kuolailu on noloa. Setämiestouhua.

Vierailija
13/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se noinkin olla. Minun mies ei ehkä tee riittävän selväksi, että pitää vartalostani. Kehut olleet ns. minimikehut, jotka olisivat jo perus kohteliaisuutta, kun suhteessa ollaan. En tiedä muuta syytä pihdata kehuja, kuin se ettei oikeasti ole mitään kehuttavaa. 

Ei kaikki vaan osaa kehua, vaikka osaisivatkin katsella niitä mieleisiä tissejä. 

Vierailija
14/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissien ihailu on setämäistä ja ummehtunutta. 

Pillun suunnaton ihailu sitä vastoin maskuliinista ja oikein. 

Ap, onko miehesi tyytyväinen vulvaasi?

Vierailija
15/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on vaan pakko hyväksyä tilanne, jos kemiat ei kohtaa.

Vierailija
16/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun on vaan pakko hyväksyä tilanne, jos kemiat ei kohtaa.

Kohtaavatko genitaalitkaan, ap?

Vierailija
17/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääääh, älkääs nyt naiset ,miehetkin voivat kokea riittämättömyyttä naistensa suhteen .. pienemmät tulot , heikompi asema työpaikalla.. keskustelutaito , ...ja monta muuta "pientä" juttua . 

Katson minäkin naisten kuvia mutta en tokikaan tykkäile enkä seuraa ketään .

Vierailija
18/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto!

Naiset, jotka vaativat jatkuvaa kehumista ovat todella vastenmielisiä tapauksia.

Ja ei ap kai sitten katsele kun omaa miestään. Vai mitä?

Vierailija
19/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole viitsinyt edes kommentoida. Taitaa olla bilhatrzia kun vetää veteläksi?

Vierailija
20/57 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä järkeä olla yhdessä, jos se kumppani niin vastenmielinen on :D

En katsele muita. Ei ole mitään tarvetta katsella miesten kuvia, jotka perustuvat ulkonäön esittelyyn ja tykkäillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä