Miten meinaatte viettää aikaa kun joudutte kohta työttömäksi?
Itse ajattelin ulkoilla paljon ja elää säästeliäästi .toivottavasti ei montaa vuotta lamassa Suomessa mene,ehkä 5 vuotta voi olla että töitä ei juuri ole.
Kommentit (64)
Jäin pois töistä vapaaehtoisesti 6kk sitten herään 9ltä.. katon vähän aikaa uutisia ja nettiä meen takaisin nukkumaan ja herään noin klo 12. Syön ja ihmettelen miten olen jaksanut ennen olla töissä joka päivä. Elämä on ihanaa ilman töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain irtisanomislapun kouraan joulukuussa. Työuraa takana 30 vuotta hyväpalkkaisissa hommissa ja totesin että tämä on nyt tässä. Lähdin Thaimaaseen ja kirjoittelen tätä nyt Raley bechilta Krabilla.
ja tämä on totta. Kysy mitä vaan niin vastaan niin kuin asia on.
Kysymys: Miksi kirjoitat "Thaimaaseen", kun oikea muoto on "Thaimaahan"? Etkö osaa suomea?
Jaa. Äitini oli äidinkielen opettaja ja itse kirjoitin äidinkielestä Laudaturin. Ehkä en sitten osaa suomea. Koulutus on kuitenkin TuTa DI.
En tiedä. Kamalaa jos pitäisi vaan kotona lojua.
Ei ole pelkoa työttömäksi jäämisestä, ellen sitten jää ihan omasta tahdostani. Sitä olen kyllä miettinyt, että ottaisin loparit ja lähtisin ulkomaille töihin. Katsotaan nyt, en ole päättänyt vielä.