Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet! Miten kestätte, jos vaimolla ja tyttärellä on purkkiväri hiuksissa?

Vierailija
13.03.2024 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimä naisena en kestäis Ape laisia tyhmän kyseliöitä. Sillon on varmasti tyhmä muutenkin. 🙈

Vierailija
22/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestetä, joten tuollaisen nähdessämme otamme siitä värjätystä MT-kuntoutuja kuontalosta kiinni ja kannamme ne roskiin haisemaan. Ja siinä kyydissä ei muuten jalat koske maahan (toim. huom.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintukirjasta katson, että mihin heimoon kuuluvat?

Vierailija
24/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies välillä kyseli, että pakkoko on hiuksia värjätä. Värjäilin silti. Blondi sävy oli "mun juttu".

No eihän niitä pakko olekaan värjäillä. Reilu vuosi sitten lopetin, kun leikkautin hiukset lyhyiksi. Nykyään on taas pituutta hiuksissa ja oma väri :) mikä on kiva väri. On luonnollisen tummanvaalea.

En enää ikinä värjää hiuksiani. Mukavaa, kun on hyväkuntoiset hiukset!

Vierailija
25/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mie romahin 

reino 62v

Vierailija
26/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa outo aloitus..Joku kateellinen nainen, jolle ongelmana jonkun perheen naisten kauniin sävyiset hiukset? 

Vierailija
27/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei edes huomaa, jos vaihtaa tukanvärin tummanruskeasta blondiksi. Kerran tein näin, ja mies katseli minua vähän aikaa kun tulin kampaajalta kotiin ja kysyi jotain, että voitko sä ihan hyvin, näytät jotenkin väsyneeltä. En huvikseen sanonut että värjäsin hiukset, ja häneltä kesti kauan tajuta mikä se muutos mun ulkonäössä oli joka hänet sai hämmentyneeksi :D Joten enpä usko että häntä erityisemmin kiinnostaa, millaiset purkkivärit mun hiuksissa on tai on olematta.

Vierailija
28/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei nyt neljänkympin jälkeen, kun harmaita jo on jonkin verran, tahdo kestää jos mulla ei ole purkkiväriä hiuksissa. Itse en niin välittäisi värjätä, mutta mies on suoraan sanonut, että tykkäisi jos värjäisiin samanväriseksi kuin nuorempana luonnostaan, koska kuulemma olen niin kaunis vielä enkä näytä ollenkaan vanhalta, paitsi jos on harmaat hiukset niin sitten näytän vanhalta ja väsyneeltä. Olen sitten värjäillyt, mutta kyllähän se tympäisee kampaajalla ravata 6 vko välein ja maksaa sinne 140 e per kerta.

Vierailija
29/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei nyt neljänkympin jälkeen, kun harmaita jo on jonkin verran, tahdo kestää jos mulla ei ole purkkiväriä hiuksissa. Itse en niin välittäisi värjätä, mutta mies on suoraan sanonut, että tykkäisi jos värjäisiin samanväriseksi kuin nuorempana luonnostaan, koska kuulemma olen niin kaunis vielä enkä näytä ollenkaan vanhalta, paitsi jos on harmaat hiukset niin sitten näytän vanhalta ja väsyneeltä. Olen sitten värjäillyt, mutta kyllähän se tympäisee kampaajalla ravata 6 vko välein ja maksaa sinne 140 e per kerta.

Typerä mies ja tuo on väärin.

Vierailija
30/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa outo aloitus..Joku kateellinen nainen, jolle ongelmana jonkun perheen naisten kauniin sävyiset hiukset? 

Ai, pitäisikö olla kateellinen myös oranssinaamaisille meikkipelleille?

Vierailija
31/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kivampi katsella harmaata tukkaa? Miehetkin voisivat alkaa vähän miettiä hiuksiaan. Esim kalju voisi mennä plastiikkakirurgille. 

Vierailija
32/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee hiusväri kampaajalta koska on varaa

Mun päähän ei kemikaaleja laite, koska mulla on järkeä päässä. 

Vierailija
33/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsynyt provo. Miksen kestäisi?

Vierailija
34/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkista se kampaajankin väri tulee. Luulenpa, että suurin osa miehistä ei näe eroa koti- ja kampaajavärjäyksen välillä. Itse en onneksi ole moiseen värjäämisen orjuutukseen lähtenyt, vaan omalla värillä mennään.

Vierailija
36/36 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota, mutta ihmettelen tätä tarvetta vastakkainasettelulle tässäkin asiassa. Joo, monilla oma sävy on kaunis ja sopii hyvin, mutta jos henkilön tyyli on muutoin voimakas, niin voimakkaasti omasta poikkeavakin hiusväri voi olla hyvinkin tyylikäs asuste. Tai minun tapauksessani, jossa oma sävy on kaikkea muuta kuin sopiva (tästä on useampi kampaaja epäuskoisena kysynyt, että ei kai tämä oikeasti voi olla mun oma väri. No kyllä se vaan voi ja siksi haluan sen piiloon).

Varmaan nykypäivänä hiusvärien aiheuttama kemikaalikuormitus ja riski allergisoitumisesta on aika hyvin ihmisillä tiedossa, samalla tavalla kuin jonkun punaisen lihan tai ultraprosessoidun ruuan tms. vaikutukset terveyteen. Hietasen värjääminen tai värjäämättömyys ei kenestäkään sen parempaa tai huonompaa ihmistä kuitenkaan tee.