Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.
3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä.
Muttakun yks asia tuhoaa kaiken.
Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi. Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..
Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta. Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.
Muilla samanlaista, vinkkejä.
Kommentit (938)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ahdistelutilanne on ollut niin paha, että nainen ei ole uskaltanut mennä töihin, on joutunut olemaan sairauslomalla ja on joutunut vaihtamaan toiselle osastolle töihin, niin luulisi kyllä näin ahdistavasta tilanteesta jääneen sellaiset arvet, että olisi jatkossa allerginen kaikelle liian tuttavalliselle käytökselle miestyökavereiden taholta.
Hän on mestari antamaan anteeksi, unohtamaan kaiken pahan mitä kokee.
Uskotko ihan oikeasti itse tuon? Ole nyt rehellinen itsellesi.
Uskon koska olen nähnyt tämän erittäin selvästi myös työmailman ulkopuolella. Hän on antanut ihmiselle anteeksi jolle 99.9% ihmisistä
Toi on yllättävän vaikeaa. Mutta nyt on tulossa hyvinkin napakka keskustelu aiheesta.
Ap, sun olisi hyvä merkata omat viestisi jotenkin meille muille.
Ja muista, että voi olla, ettei tuostakaan keskustelusta tule yhtään mitään. Silloin narsismi tai muu yhtä vakava luonnevika on ilmeinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään linkkiä ole, mutta edellisessä ketjussa ap kertoi käyneensä kolmella eri terapeutilla kysymässä mikä vaimoa vaivaa. Silloin minulla soi kellot alan ammattilaisena.
Onko tämä näin ap?
Ap, mikä "vaimossasi" eli avopuolisossasi on sellaista, mikä herättää sinussa suojeluvietin?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään linkkiä ole, mutta edellisessä ketjussa ap kertoi käyneensä kolmella eri terapeutilla kysymässä mikä vaimoa vaivaa. Silloin minulla soi kellot alan ammattilaisena.
Jaa. No kieltämättä tuo tieto muuttaa tilannekuvaa. Muistatko yhtään ketjun otsikkoa tms, yrittäisin etsiä sen ketjun. Koska tämä on niin erikoinen tarina. Vaikea saada kiinni mikä tässä on se juttu ja kuka on se joka käyttäytyy oudosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ahdistelutilanne on ollut niin paha, että nainen ei ole uskaltanut mennä töihin, on joutunut olemaan sairauslomalla ja on joutunut vaihtamaan toiselle osastolle töihin, niin luulisi kyllä näin ahdistavasta tilanteesta jääneen sellaiset arvet, että olisi jatkossa allerginen kaikelle liian tuttavalliselle käytökselle miestyökavereiden taholta.
Uskon koska olen nähnyt tämän erittäin selvästi myös työmailman ulkopuolella. Hän on antanut ihmiselle anteeksi jolle 99.9% ihmisistä
No kyllä ne vaan on. Kun taas ollaan kaveri ihmisen kanssa ja toivotaan hänelle vaan parasta. Ihmisen kanssa ketä jokainen muu ihminen vihaisi kuolemaansa asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainaus toiminto ei taas toimi.
437..
Eiiiiiiii. Hän ei tajunnut alun merkkejä. Kuten vaikka sitä suosimista. Yli palkkausta. Jatkuvaa kehumista. Keskustelujen muuttumista enemmän vaimoon tutustumiseksi. Ym.tuo alku kesti pari kk. Kunnes muuttui suoranaisesti vainoamiseksi. Jonka vaimo kyllä sitten huomasi ja koko todella ahdistavaa
Kyllä hän tajusi. Mutta halusi ottaa niin ylisuuren palkan, suosimisen ja kehumisen yms. vastaan. Et voi tietää miten tarina todellisuudessa meni.
No kyllä mä aikalailla tiedän. Koska alusta asti tän henkilön kyseessä ollessa oltiin avoimia. Mä näin mm kaikki viestit ym.
Niin, mutta et tiedä va
No mun mielestä olisi hyvin outoa että olisi antanut siimaa ja sitten taas heidän viesti välineissä alusta asti puhui esimerkiksi minusta/ meidän suhteesta tosi paljon pelkästään positiivisessa mielessä.
Toi kyllä yleensä tarkoittaa sitä että ahdistelija tajuaa ihan itse ettei ole jakoa.
Monilla ihmisillä on monta kerralla päällekkäin. Eli ei tarkoita, että tajuaisi yhtään mitään siitä, ettei ole jakoa.
Mua kiinnostaa yhä mitä se pariterapeutti oli mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä näin ap?
Ketju on varmaan sama mutta sekin meni ihan päin h........ä koska täällä vastailee ihmiset minulle esitettyihin kysymyksiin millon mitäkin.Olen käynyt terapiassa ja sielläkin ollaan keskusteltu näistä asioista. Painopiste oli kuitenkin minun oma elämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No kieltämättä tuo tieto muuttaa tilannekuvaa. Muistatko yhtään ketjun otsikkoa tms, yrittäisin etsiä sen ketjun. Koska tämä on niin erikoinen tarina. Vaikea saada kiinni mikä tässä on se juttu ja kuka on se joka käyttäytyy oudosti.
Olikohan mustasukkaisuus yhtenä sanana otsikossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minne vaimo meneekin niin aina kaikkialla on miehiä jotka alkaa häntä vikittelemään. Ok. Seuraavaksi olisi hyvä tietää mitä vaimo tuosta asiasta ajattelee. Häiritseekö se häntä? Jos niin kuinka paljon? Vai onko se hänen mielestä ihan ok? Jopa mukavaa?
Hän on varmaan tottunut tuohon ja pitää sitä normaalina.
Lähtökohtaisesti hän ajattelee vaan että kaikki on mukavia, kellään ei ole mitään haluja ym.
Joku sanoi pukeutumisesta. Niin tämäkin on hieman outoa. Vaimo pukeutuu todella peittävästi varsinkin töissä. Mikä taas sotii hirveesti tota huomion hakua vasten. Koska hän voisi olla siellä Push up toppi ja leggingsit jalassa.
Onko töissä kuntosalilla?
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa yhä mitä se pariterapeutti oli mieltä?
Että pitäisi opetella keskustelemaan. Eikä väheksyä ja vähätellä toisen tunteita.
Oli suht turha käynti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei kyllä mee järkeen miten ap voi arvostaa tuollaista puolisoa. Itse kokisin hemmetin loukkaavana ja nolona, jos puolisoni hihittelisi ja lirkuttelisi "seksiäänellä" muiden kanssa.
Ja sitten ihmettelee silmät pyöreänä, että "Mitääh? Mä en tajuu yhtään mistä sä puhut." Joko se valehtelee ja tietää täysin mistä puhut, tai sitten on tyhmä kuin saapas. Kummassakaan tapauksessa en voisi arvostaa.
Mulle se ihastuuko muut mun puolisoon ei olisi se ongelma, vaan nimenomaan tuo loukkaava käytös. Ja jos puoliso yrittäisi kääntää keskustelun siihen, että onko joku ihastunut vai ei, niin sanoisin että ihan sama onko vai ei, sun käytös tässä on se ongelma.
Kiinnostaisi ap:n mielipide tähän. Miten voit arvostaa loukkaavasti toimivaa vaimoasi? Ja miksi annat hänen kääntää keskustelun epäoleelliseen?
"Koska pääsääntöisesti 95 % ajasta hän kohtelee minua paremmin kuin kukaan koskaan.
Noi keskustelut ovat hyvin haastavia. Mä menen itsekkin jotenkin lukkoon kun toinen katsoo silmiin ja selittää ettei ymmärrä mitään mitä sanon tai sanoo ettei todellakaan tee tahallaan mitään mikä vaikuttaisi negatiivisesti meihin.
Nyt olen varautunut seuraavaan keskusteluun pistämällä paperille asioita."
No kukin tyylillään. Jos oman puolisoni kohdalla tuo 5% olisi tuollaista käytöstä kuin olet kertonut + tuo että joko puoliso valehtelee tai on todella tyhmä, niin arvostukseni puolisoani kohtaan kärsisi rankasti.
Itselleni parisuhteen perustana on kuitenkin luottamus, arvostus ja kunniotus toisiamme kohtaan, ja teidän suhteessa tuo 5% romuttaa juuri kaikkia noita.
Muutenkin tuo kuvauksesi teidän keskustelusta alkaa kuulostaa siltä, että nainen on todella taitava manipuloimaan. Hyvä että olet varautunut paremmin seuraavaan keskusteluun. Varoituksena kuitenkin, että jos/kun pistät vastaan etkä suostukkaan siirtymään keskustelussa sivuraiteille, tod. näk. puolisosi joko aloittaa itkushown tai suuttuu tavalla jota et ole ennen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minne vaimo meneekin niin aina kaikkialla on miehiä jotka alkaa häntä vikittelemään. Ok. Seuraavaksi olisi hyvä tietää mitä vaimo tuosta asiasta ajattelee. Häiritseekö se häntä? Jos niin kuinka paljon? Vai onko se hänen mielestä ihan ok? Jopa mukavaa?
Hän on varmaan tottunut tuohon ja pitää sitä normaalina.
Lähtökohtaisesti hän ajattelee vaan että kaikki on mukavia, kellään ei ole mitään haluja ym.
Joku sanoi pukeutumisesta. Niin tämäkin on hieman outoa. Vaimo pukeutuu todella peittävästi varsinkin töissä. Mikä taas sotii hirveesti tota huomion hakua vasten. Koska hän voisi olla siellä Push up toppi ja leggingsit jalassa.
Onko töissä kuntosalilla?
No ei. Mutta konttorilla voisi pukeutua noin halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks kaunis nainen sivusta. Tota iskemistä tulee niin paljon että siihen turtuu.
Joo, mutta kun oma kumppani siitä kärsii niin silloin pitäisi tajuta. Eri jos on vapaa ihminen. Myös omat rajat pitäisi tajuta pitää, niin paljon ei pitäsi kenenkään turtua. Toisaalta kauniita ja itsestään huolta pitäviä naisia on nykyään paljon. Tuskin kuitenkaan heitä kaikkia ollaan kaiken aikaa iskemässä ja kotiin soittelemassa. Kun yksi saadaan pois niin uusia on tulossa. Joku viesti heille on annettu. Ei kaunista, mutta täysin välinpitämätöntä ja napakkaa ylenaikaan isketä häiriöksi saakka.
Työyhteisössä ja nykyelämässä tosta yhteydenotosta on tehty liian helppoa. On wap ryhmät, sosiaalinen media ym. Jos kaunis nainen on kohtelias ja vastailee miehelle. Todella helposti syntyy vääriä aj
MIksi kukaan kaunis ei-kiinnostunut nainen jaksaisi vuodesta toiseen vastailla kaikille yhteyttä ottaville perteille? Luulisi olevan oma elämä kiinnostavampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei kyllä mee järkeen miten ap voi arvostaa tuollaista puolisoa. Itse kokisin hemmetin loukkaavana ja nolona, jos puolisoni hihittelisi ja lirkuttelisi "seksiäänellä" muiden kanssa.
Ja sitten ihmettelee silmät pyöreänä, että "Mitääh? Mä en tajuu yhtään mistä sä puhut." Joko se valehtelee ja tietää täysin mistä puhut, tai sitten on tyhmä kuin saapas. Kummassakaan tapauksessa en voisi arvostaa.
Mulle se ihastuuko muut mun puolisoon ei olisi se ongelma, vaan nimenomaan tuo loukkaava käytös. Ja jos puoliso yrittäisi kääntää keskustelun siihen, että onko joku ihastunut vai ei, niin sanoisin että ihan sama onko vai ei, sun käytös tässä on se ongelma.
Kiinnostaisi ap:n mielipide tähän. Miten voit arvostaa loukkaavasti toimivaa vaimoasi? Ja miksi annat
Minäkin odotan mielenkiinnolla mitä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä näin ap?
Ketju on varmaan sama mutta sekin meni ihan päin h........ä koska täällä vastailee ihmiset minulle esitettyihin kysymyksiin millon mitäkin.Olen käynyt terapiassa ja sielläkin ollaan keskusteltu näistä asioista. Painopiste oli kuitenkin minun oma elämä
Onko ap kukaan sinut oikeassa elämässä tuntenut ihminen kuten eksä, nyksä, kaveri, terapeutti tms koskaan vihjannut, että saattaisit olla liiallisen mustasukkainen ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä näin ap?
Onko ap kukaan sinut oikeassa elämässä tuntenut ihminen kuten eksä, nyksä, kaveri, terapeutti tms koskaan vihjannut, että saattaisit olla liiallisen mustasukkainen ihminen?
Nyksä alussa kannusti puhumaan terapiassa mustasukkaisuudesta. Mutta terapeutti oli sitä mieltä että se on normaaleissa uomissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon koska olen nähnyt tämän erittäin selvästi myös työmailman ulkopuolella. Hän o
No kyllä ne vaan on. Kun taas ollaan kaveri ihmisen kanssa ja toivotaan hänelle vaan parasta. Ihmisen kanssa ketä jokainen muu ihminen vihaisi kuolemaansa asti.
Pikainen kyökkidiagnoosi: hän on traumadissosiaatiossa tai umpiautisti tai molempia.
Minulla on ollut elämässä useampi ihminen, joiden kanssa asioiden selvittämisestä ei tule mitään. He ovat patologisia sen suhteen. Ei siinä ole muuta vaihtoehtoa kuin itse poistua areenalta muiden ihmisten pariin. Eli onnea urakkaasi, osaa kuitenkin luovuttaa jossain järkevässä kohdassa.
Ne muuten ei ole aidosti annettu anteeksi ja käsitelty vaan painettu käsittelemättä jonnekin ihmisen uumeniin. Ne sitten aiheuttavat ongelmia, kunnes tulevat aidosti käsitellyiksi. On myös mahdollista, ettei lapsuuskoti ole niin auvoinen kuin kuvittelet, hänhän on mestari antamaan anteeksi ja unohtamaan.