Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.
3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä.
Muttakun yks asia tuhoaa kaiken.
Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi. Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..
Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta. Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.
Muilla samanlaista, vinkkejä.
Kommentit (938)
Onkohan nuo muutkin miehet niitä "suojelijoita"? Onko ap kontrollifriikki, kun kertoo lukeneensa naisen viestit? Elääkö nainen suhteessa, josta ei pääse lähtemään ja muut miehet soittelee kuin tarkistaakseen, miten voi? Ei kuulosta mikään oikein terveeltä tuossa suhteessa.
Ja tuo yksi, joka kertoi, että miehensä kanssa nautiskellen jakoivat toisten ihastumisia heihin, niin mistä tuommoisessa on kysymys. Onko niinku hybriksellä menty ja sitten nainen pudonnut särkyneeseen pesään. Ei kannata mennä toisen kanssa niin kimppaan ja mukautua/muokkaantua kuin symbioosiin.
Minuun on useampi mies työpaikalta joskus ihastunut. Niin voi käydä kun yhdessä töitä tehdään. Mutta heti kun työkaverimies alkaa yhtään liian tuttavalliseksi niin on vain parasta itse vetää vuorovaikutus aika minimiin ja suhtautua nuivasti joihinkin ihastuneen miehen kikatteluihin. Lopettaa puhelut heti kun työasiat on puhuttu jne. Luulin että tämä on selvää kaikille, jotka eivät itse ole kiinnostuneita henkilöstä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks kaunis nainen sivusta. Tota iskemistä tulee niin paljon että siihen turtuu.
Joo. Mutta ei tuolla tavalla mitä ap kuvaa että miehet soittelee kymmeniä kertoja päivässä ja siihen jotenkin vain turtuisi.
Miksi sä liioittelet? Olen sanonut että puheluja tulee 5-7 päivässä ja niissä on aina joku työtvisti mukana?
Mä tajuan kyllä miksi niitä tulee mutta puoliso väittää ettei tajuaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mutta ei tuolla tavalla mitä ap kuvaa että miehet soittelee kymmeniä kertoja päivässä ja siihen jotenkin vain turtuisi.
Miksi sä liioittelet? Olen sanonut että puheluja tulee 5-7 päivässä ja niissä on aina joku työtvisti mukana?
Ap oot vieläkin in denial.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nuo muutkin miehet niitä "suojelijoita"? Onko ap kontrollifriikki, kun kertoo lukeneensa naisen viestit? Elääkö nainen suhteessa, josta ei pääse lähtemään ja muut miehet soittelee kuin tarkistaakseen, miten voi? Ei kuulosta mikään oikein terveeltä tuossa suhteessa.
Ja tuo yksi, joka kertoi, että miehensä kanssa nautiskellen jakoivat toisten ihastumisia heihin, niin mistä tuommoisessa on kysymys. Onko niinku hybriksellä menty ja sitten nainen pudonnut särkyneeseen pesään. Ei kannata mennä toisen kanssa niin kimppaan ja mukautua/muokkaantua kuin symbioosiin.
Noo. Mä varoitin tosta esimiehestä puolisoa alussa. Puoliso oli se joka halusi todistaa noilla viesteillä että olisin väärässä. Mun ei tarvinnut pyytää nähdä niitä koska puoliso itse halusi näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu pidetään keskustelussa faktat kuitenkin faktoina. Täällä on jo todella paljon liioittelu viestejä jotka saavat tilanteen kuulostamaan todella erilaiselta
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta kun oma kumppani siitä kärsii niin silloin pitäisi tajuta. Eri jos on vapaa ihminen. Myös omat rajat pitäisi tajuta pitää, niin paljon ei pitäsi kenenkään turtua. Toisaalta kauniita ja itsestään huolta pitäviä naisia on nykyään paljon. Tuskin kuitenkaan heitä kaikkia ollaan kaiken aikaa iskemässä ja kotiin soittelemassa. Kun yksi saadaan pois niin uusia on tulossa. Joku viesti heille on annettu. Ei kaunista, mutta täysin välinpitämätöntä ja napakkaa ylenaikaan isketä häiriöksi saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta kun oma kumppani siitä kärsii niin silloin pitäisi tajuta. Eri jos on vapaa ihminen. Myös omat rajat pitäisi tajuta pitää, niin paljon ei pitäsi kenenkään turtua. Toisaalta kauniita ja itsestään huolta pitäviä naisia on nykyään paljon. Tuskin kuitenkaan heitä kaikkia ollaan kaiken aikaa iskemässä ja kotiin soittelemassa. Kun yksi saadaan pois niin uusia on tulossa. Joku viesti heille on annettu. Ei kaunista, mutta täysin välinpitämätöntä ja napakkaa ylenaikaan isketä häiriöksi saakka.
Työyhteisössä ja nykyelämässä tosta yhteydenotosta on tehty liian helppoa. On wap ryhmät, sosiaalinen media ym. Jos kaunis nainen on kohtelias ja vastailee miehelle. Todella helposti syntyy vääriä ajatuksia.
Nainen sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu pidetään keskustelussa faktat kuitenkin faktoina. Täällä on jo todella paljon liioittelu viestejä jotka saavat tilanteen kuulostamaan todella erilaiselta
No minä en liioitellut vaan eilen keskustelussa oli kirjoitettu että kymmeniä kertoja. Siitä sen otin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja eihän tämä nainen ole turtunut kun flirttailee ja kikattelee. Turtunut ei vaan viitsisi yhtään sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja eihän tämä nainen ole turtunut kun flirttailee ja kikattelee. Turtunut ei vaan viitsisi yhtään sellaista.
Tai sitten se on luonnollinen toiminta tapa hänelle. Sen muuttaminen voi olla mahdotonta
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei kyllä mee järkeen miten ap voi arvostaa tuollaista puolisoa. Itse kokisin hemmetin loukkaavana ja nolona, jos puolisoni hihittelisi ja lirkuttelisi "seksiäänellä" muiden kanssa.
Ja sitten ihmettelee silmät pyöreänä, että "Mitääh? Mä en tajuu yhtään mistä sä puhut." Joko se valehtelee ja tietää täysin mistä puhut, tai sitten on tyhmä kuin saapas. Kummassakaan tapauksessa en voisi arvostaa.
Mulle se ihastuuko muut mun puolisoon ei olisi se ongelma, vaan nimenomaan tuo loukkaava käytös. Ja jos puoliso yrittäisi kääntää keskustelun siihen, että onko joku ihastunut vai ei, niin sanoisin että ihan sama onko vai ei, sun käytös tässä on se ongelma.
Kiinnostaisi ap:n mielipide tähän. Miten voit arvostaa loukkaavasti toimivaa vaimoasi? Ja miksi annat hänen kääntää keskustelun epäoleelliseen?
Aloittaja itse kertoi, että yksi ihminen soittelee 7 x päivässä. Jos mukaan tulee vielä joidenkin muiden työkavereiden soittoja niin helpostihan silloin tulee kymmeniä soittoja. Mutta joka tapauksessa jos nainen on jo ollut päivän töissä ja työpäivän jälkeen tulee noin 7 soittoa plus flirttailu niin onhan sekin rasittavaa.
Kysymys on siitä miksi niitä työsoittoja kotiin ylipäätään tulee. Ovatko tekaistuja vai turhia, mitkä ovat aiheellisia ja mitkä aiheettomia. Ja miten paljon puhutaan niissä turhaa juttua ja millä äänensävyllä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja itse kertoi, että yksi ihminen soittelee 7 x päivässä. Jos mukaan tulee vielä joidenkin muiden työkavereiden soittoja niin helpostihan silloin tulee kymmeniä soittoja. Mutta joka tapauksessa jos nainen on jo ollut päivän töissä ja työpäivän jälkeen tulee noin 7 soittoa plus flirttailu niin onhan sekin rasittavaa.
Kysymys on siitä miksi niitä työsoittoja kotiin ylipäätään tulee. Ovatko tekaistuja vai turhia, mitkä ovat aiheellisia ja mitkä aiheettomia. Ja miten paljon puhutaan niissä turhaa juttua ja millä äänensävyllä.
Mun käsittääkseni kyse oli etäpäivän työajan puheluista. Sinänsä määrällisesti ihan ymmärrettävä, mutta toi sävy.
Se kylläkin menee niin, että oikeasti todella kaunis ihminen ei saa niin paljon osakseen iskemistä, sillä miehet pelkää iskeä liian kaunista. Perus kauniit ihmiset saa enemmän huomiota. Super kaunista katsotaan kaukaa haaveillen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei kyllä mee järkeen miten ap voi arvostaa tuollaista puolisoa. Itse kokisin hemmetin loukkaavana ja nolona, jos puolisoni hihittelisi ja lirkuttelisi "seksiäänellä" muiden kanssa.
Ja sitten ihmettelee silmät pyöreänä, että "Mitääh? Mä en tajuu yhtään mistä sä puhut." Joko se valehtelee ja tietää täysin mistä puhut, tai sitten on tyhmä kuin saapas. Kummassakaan tapauksessa en voisi arvostaa.
Mulle se ihastuuko muut mun puolisoon ei olisi se ongelma, vaan nimenomaan tuo loukkaava käytös. Ja jos puoliso yrittäisi kääntää keskustelun siihen, että onko joku ihastunut vai ei, niin sanoisin että ihan sama onko vai ei, sun käytös tässä on se ongelma.
Kiinnostaisi ap:n mielipide tähän. Miten voit arvostaa loukkaavasti toimivaa vaimoasi? Ja miksi annat hänen kääntää keskustelun epäoleelliseen?
Koska pääsääntöisesti 95 % ajasta hän kohtelee minua paremmin kuin kukaan koskaan.
Noi keskustelut ovat hyvin haastavia. Mä menen itsekkin jotenkin lukkoon kun toinen katsoo silmiin ja selittää ettei ymmärrä mitään mitä sanon tai sanoo ettei todellakaan tee tahallaan mitään mikä vaikuttaisi negatiivisesti meihin.
Nyt olen varautunut seuraavaan keskusteluun pistämällä paperille asioita.
Vierailija kirjoitti:
Työpäivän jälleen kuka on niin sanonut. Kirjoitin että puhelut tulevat vielä työajalla.
Puheluita tulee kymmenittäin joka päivä eri kiollegoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ahdistelutilanne on ollut niin paha, että nainen ei ole uskaltanut mennä töihin, on joutunut olemaan sairauslomalla ja on joutunut vaihtamaan toiselle osastolle töihin, niin luulisi kyllä näin ahdistavasta tilanteesta jääneen sellaiset arvet, että olisi jatkossa allerginen kaikelle liian tuttavalliselle käytökselle miestyökavereiden taholta.
Hän on mestari antamaan anteeksi, unohtamaan kaiken pahan mitä kokee.
Uskotko ihan oikeasti itse tuon? Ole nyt rehellinen itsellesi.
Tuollaisia ihmisiä kyllä oikeasti on. Mutta ei se silti poista ongelmaa vaan silloin on vielä lisää ongelmia. Minun C-PTSD ja dissosiaatio aiheuttavat sen, etten oikein hahmota ja muista kokemaani
Millainen häiriö se sitten on, kun vilpittömästi antaa anteeksi eikä vanhoja muistele?
Traumaperäinen stressihäiriö, syntynyt lapsuuden kehitysvaiheessa. Olet joutunut yliymmärtämään vanhempia ja antamaan haittaavat olosuhteet anteeksi. Voivat antaa jopa rais**ta itsensä. Toki autistillakin tai jollain muulla tunnepuolen ongelmaisella voi olla samanlaisia oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei ainakaan mitkään aamuhymyilyt auttaisi asiaa. Kyllä jäisi epävostava käytös kalvamaan senverran.
Myöskään valehteleva tai tyhmä kuin saapas-kumppani ei innostaisi. Kolme vuotta olisi liikaa.
Moni moni moni nainen on tälläkin palstalla valittanut sitä että miehet ihastuu. Otettavat hyvät käytöstavat positiivisena merkkinä että olisi kiinnostusta.