Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen niin kypsä. parisuhde vinguntaa.

Vierailija
13.03.2024 |

3v suhde takana. Kaikki on teoriassa niin pirun upeeta ettei mitään järkeä. 

Muttakun  yks asia tuhoaa kaiken.

Puolison järkyttävän flirtti käytös. En usko että hän pettäisi.  Mutta kun ei tämäkään ole mistään kotoisin että muutaman kk välein saat miettiä pettääkö hän..

Itse ei tajua yhtään mitään eikä osaa ottaa vastuuta.  Ei hän tee mitään väärää 3v aikana vaan 6 ihmistä ollut häneen rakastuneita.

Muilla samanlaista, vinkkejä.

Kommentit (938)

Vierailija
461/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus toiminto ei taas toimi.

437..

Eiiiiiiii. Hän ei tajunnut alun merkkejä. Kuten vaikka sitä suosimista. Yli palkkausta. Jatkuvaa kehumista. Keskustelujen muuttumista enemmän vaimoon tutustumiseksi. Ym.tuo alku kesti pari kk. Kunnes muuttui suoranaisesti vainoamiseksi. Jonka vaimo kyllä sitten huomasi ja koko todella ahdistavaa 

Kyllä hän tajusi. Mutta halusi ottaa niin ylisuuren palkan, suosimisen ja kehumisen yms. vastaan. Et voi tietää miten tarina todellisuudessa meni. 

Vierailija
462/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kyllä mee järkeen miten ap voi arvostaa tuollaista puolisoa. Itse kokisin hemmetin loukkaavana ja nolona, jos puolisoni hihittelisi ja lirkuttelisi "seksiäänellä" muiden kanssa.

Ja sitten ihmettelee silmät pyöreänä, että "Mitääh? Mä en tajuu yhtään mistä sä puhut." Joko se valehtelee ja tietää täysin mistä puhut, tai sitten on tyhmä kuin saapas. Kummassakaan tapauksessa en voisi arvostaa.

Mulle se ihastuuko muut mun puolisoon ei olisi se ongelma, vaan nimenomaan tuo loukkaava käytös. Ja jos puoliso yrittäisi kääntää keskustelun siihen, että onko joku ihastunut vai ei, niin sanoisin että ihan sama onko vai ei, sun käytös tässä on se ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ahdistelutilanne on ollut niin paha, että nainen ei ole uskaltanut mennä töihin, on joutunut olemaan sairauslomalla ja on joutunut vaihtamaan toiselle osastolle töihin, niin luulisi kyllä näin ahdistavasta tilanteesta jääneen sellaiset arvet, että olisi jatkossa allerginen kaikelle liian tuttavalliselle käytökselle miestyökavereiden taholta. 

Hän on mestari antamaan anteeksi, unohtamaan kaiken pahan mitä kokee. 

Uskotko ihan oikeasti itse tuon? Ole nyt rehellinen itsellesi. 

Uskon koska olen nähnyt tämän erittäin selvästi myös työmailman ulkopuolella.  Hän on antanut ihmiselle anteeksi jolle 99.9% ihmisistä ei olisi pystynyt antamaan.

Vierailija
464/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

437..

Eiiiiiiii. Hän ei tajunnut alun merkkejä. Kuten vaikka sitä suosimista. Yli palkkausta. Jatkuvaa kehumista. Keskustelujen muuttumista enemmän vaimoon tutustumiseksi. Ym.tuo alku kesti pari kk. Kunnes muuttui suoranaisesti vainoamiseksi. Jonka vaimo kyllä sitten huomasi ja koko todella ahdistavaa 

Kyllä hän tajusi. Mutta halusi ottaa niin ylisuuren palkan, suosimisen ja kehumisen yms. vastaan. Et voi tietää miten tarina todellisuudessa meni. 

No kyllä mä aikalailla tiedän. Koska alusta asti tän henkilön kyseessä ollessa oltiin avoimia. Mä näin mm kaikki viestit ym.

Vierailija
465/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset ei tykkää ihastuneiden miesten vikittelystä ja huomiosta elleivät itse ole edes jonkun verran ihastuneita takaisin. Jos itse ei kyseinen ihastunut mies yhtään kiinnosta, niin tuon miehen soittelut ja viestittelyt tuntuu epämukavilta. Ei niihin tee mieli mennä yhtään mukaan. Toki tämä siis naiset yleensä. Ehkä poikkeuksiakin voi olla.

No en mä oikein tätäkään niele purematta. Mun on vaikea ymmärtää miten vaimo olisi ollut ihastunut täysin eri sarjassa pelaavaan 20v vanhempaan pallo mahaan.

Vierailija
466/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ap naimisissa ole? Ja tietääkö ne soittelevat miehet ap:n tyttöystävän olevan varattu?

Käsittääkseni ovat naimisissa. Mutta varattu nyt ainakin. Kyllä tuo häiritsevä pomo ainakin tiesi, koska oli arvostellut parisuhdetta. 

No, jos mennään siihen oletukseen, etteivät soittelijat tiedä, niin sehän tila selkiintyisi kun tämä vaimo/varattu nainen sen heille selkeästi sanoisi. Se nyt olisi se helpoin ja nopein keino lopettaa turhat soitot. Näin yleensä tehdään tilanteissa kun joku häiritsee parisuhdetta. 

Vierailija
467/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ap naimisissa ole? Ja tietääkö ne soittelevat miehet ap:n tyttöystävän olevan varattu?

Ei ole. Avoliitto ja kyllä tietävät vaimon olevan varattu.

Vierailija
468/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset ei tykkää ihastuneiden miesten vikittelystä ja huomiosta elleivät itse ole edes jonkun verran ihastuneita takaisin. Jos itse ei kyseinen ihastunut mies yhtään kiinnosta, niin tuon miehen soittelut ja viestittelyt tuntuu epämukavilta. Ei niihin tee mieli mennä yhtään mukaan. Toki tämä siis naiset yleensä. Ehkä poikkeuksiakin voi olla.

No en mä oikein tätäkään niele purematta. Mun on vaikea ymmärtää miten vaimo olisi ollut ihastunut täysin eri sarjassa pelaavaan 20v vanhempaan pallo mahaan.

Jos hän ihastuu siihen tunteeseen, kun joku on häneen ihastunut. Joillekin se on (melkein) ihan sama millainen ihminen se ihastunut on. Kunhan saa pönkitettyä omaa itsetuntoaan.

T: eri

Vierailija
469/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni ovat naimisissa. Mutta varattu nyt ainakin. Kyllä tuo häiritsevä pomo ainakin tiesi, koska oli arvostellut parisuhdetta. 

No, jos mennään siihen oletukseen, etteivät soittelijat tiedä, niin sehän tila selkiintyisi kun tämä vaimo/varattu nainen sen heille selkeästi sanoisi. Se nyt olisi se helpoin ja nopein keino lopettaa turhat soitot. Näin yleensä tehdään tilanteissa kun joku häiritsee parisuhdetta. 

Tottakai olisi olemassa helppoja ja nopeita keinoja lopettaa vieraiden miesten soittelut. Mutta syystä tai toisesta niitä ei ole käytetty. 

Olin itse joskus kauan sitten tilanteessa, jossa toinen nainen töissä ihastui avomieheeni. Viestitteli ja soitteli, töissä teki koko ajan lähempää tuttavuutta ja tikusta asiaa. Tiesi kyllä hyvin, että avomieheni on avoliitossa, mutta ei välittänyt siitä. Mieheni oli sitä mieltä että ei kannusta tuota naista millään tavalla, mutta koska haluaa pysyä kaverina niin ei halua sanoa suoraan että lopeta. Eli mieheni kyllä vastaili ystävällisiä viesteihin ym. Tätä jatkui kuukausia kunnes eräissä työpaikan juhlissa nainen sitten teki suoran aloitteen. Ja mieheni lähti kännissä mukaan. Eli petti. Ja mitä potkin hänet pellolle sen jälkeen. Heidän välilleen ei syntynyt mitään tuota yhtä kertaa enempää, koska mieheni ei ollut kiinnostunut. Yhteisiltä kavereilta olen kuullut, että mies itki perääni pari vuotta ja koki hyvin raskaasti sen mitä teki ja että menetti minut sen vuoksi. Eli ap en halua pelotella mutta näinkin voi käydä. 

Vierailija
470/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ahdistelutilanne on ollut niin paha, että nainen ei ole uskaltanut mennä töihin, on joutunut olemaan sairauslomalla ja on joutunut vaihtamaan toiselle osastolle töihin, niin luulisi kyllä näin ahdistavasta tilanteesta jääneen sellaiset arvet, että olisi jatkossa allerginen kaikelle liian tuttavalliselle käytökselle miestyökavereiden taholta. 

Uskon koska olen nähnyt tämän erittäin selvästi myös työmailman ulkopuolella.  Hän on antanut ihmiselle anteeksi jolle 99.9% ihmisistä ei olisi pystynyt antamaan.

Mutta sinua kohtelee huonosti? Ei usko tai tajua, että käytöksensä loukkaa? Täytyy sanoa, että joku on kyllä vaimollasi pahasti vinossa. Eikä taida olla ainoa siinä huushollissa. Niin ihmeelliset asiat menevät aloittajaltakin läpi. 

Tuolla joku jo kirjoittikin: miksi annat vaimon kääntää asian toisaalle? Kun alkaa puhua häneen ihastuneiden miesten motiiveista eikä omasta käytöksestään ja teidän suhteestanne. Mikset palauta häntä napakasti itse asiaan? 

Vierailija
471/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

437..

No kyllä mä aikalailla tiedän. Koska alusta asti tän henkilön kyseessä ollessa oltiin avoimia. Mä näin mm kaikki viestit ym.

Niin, mutta et tiedä vaimon osuutta asiaan. Tai käytöstä työpaikalla. Tai antoiko hän tahallaan siimaa pomolle alussa. 

Vierailija
472/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on yllättävän vaikeaa. Mutta nyt on tulossa hyvinkin napakka keskustelu aiheesta.

Vierailija
473/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis uudeltakin osastolta löytyi heti useita miehiä, jotka alkoivat vikitelemään vaimoasi? Minusta tässä on vain jotain outoa oli vaimo nyt sitten miten kaunis tahansa. Kyseessä on kuitenkin ilmeisesti joku ihan hyvä ja asiallinen työpaikka eikä joku pikkukioski, jossa teinit häärää mitä sattuu. 

Kyllä niitä on löytynyt aina jokapaikasta mihin vaimo menee. Onneksi nämä eivät ole edenneet pidemmälle ja vaimo on osannut reagoida asioihin nopeammin.

No eipäs osaa! Kertomasi mukaan työkavereilta tulee 7 - 10 kpl  soittoja päivässä/illassa. Joihin vaimo auliisti vastailee, kikattelee, flirttailee ja juttelee sininkin aikanasi. Niin paljon, että se haittaa parisuhdettanne. Ei

No sitten pitas saada tämä yksikin vielä veks! 

Jos on onnistunut muilla niin miksei onnistu nyt tällä. Ensin sanoo, että kotiin ei soitella. Jos vielä soittaa ei vastaa. Kotirauha on saatava. Ellei vaimolla ole jonkinlaista päivystysvuoroa. Mutta siitäkin pitää sopia ja saada korvaus. 

Vaimolla ei taida olla itsellään halua saada tätä kaveria veks. 

Ihan sama, hoitaako vaimo tuon pois vai ei, seuraava odottaa jo nurkan takana. Käytös on patologista. 

Vierailija
474/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

437..

Niin, mutta et tiedä vaimon osuutta asiaan. Tai käytöstä työpaikalla. T

No mun mielestä olisi hyvin outoa että olisi antanut siimaa ja sitten taas heidän viesti välineissä  alusta asti puhui esimerkiksi minusta/ meidän suhteesta tosi paljon pelkästään positiivisessa mielessä. 

Toi kyllä yleensä tarkoittaa sitä että ahdistelija tajuaa ihan itse ettei ole jakoa.

Vierailija
475/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis uudeltakin osastolta löytyi heti useita miehiä, jotka alkoivat vikitelemään vaimoasi? Minusta tässä on vain jotain outoa oli vaimo nyt sitten miten kaunis tahansa. Kyseessä on kuitenkin ilmeisesti joku ihan hyvä ja asiallinen työpaikka eikä joku pikkukioski, jossa teinit häärää mitä sattuu. 

Kyllä niitä on löytynyt aina jokapaikasta mihin vaimo menee. Onneksi nämä eivät ole edenneet pidemmälle ja vaimo on osannut reagoida asioihin nopeammin.

No eipäs osaa! Kertomasi mukaan työkavereilta tulee 7 - 10 kpl  soittoja päivässä/illassa. Joihin vaimo auliisti vastailee, kikattelee, flirttailee ja juttelee sininkin aikanas

Niin ja nyt on saatava vaimo tajuamaan että se on loppu. Tai suhde on Loppu.

Vierailija
476/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minne vaimo meneekin niin aina kaikkialla on miehiä jotka alkaa häntä vikittelemään. Ok. Seuraavaksi olisi hyvä tietää mitä vaimo tuosta asiasta ajattelee. Häiritseekö se häntä? Jos niin kuinka paljon? Vai onko se hänen mielestä ihan ok? Jopa mukavaa?

Vierailija
477/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli minne vaimo meneekin niin aina kaikkialla on miehiä jotka alkaa häntä vikittelemään. Ok. Seuraavaksi olisi hyvä tietää mitä vaimo tuosta asiasta ajattelee. Häiritseekö se häntä? Jos niin kuinka paljon? Vai onko se hänen mielestä ihan ok? Jopa mukavaa?

Hän on varmaan tottunut tuohon ja pitää sitä normaalina. 

Lähtökohtaisesti hän ajattelee vaan että kaikki on mukavia, kellään ei ole mitään haluja ym.

Joku sanoi pukeutumisesta. Niin tämäkin on hieman outoa. Vaimo pukeutuu todella peittävästi varsinkin töissä. Mikä taas sotii hirveesti tota huomion hakua vasten. Koska hän voisi olla siellä Push up toppi ja leggingsit jalassa.

Vierailija
478/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaunis nainen sivusta. Tota iskemistä tulee niin paljon että siihen turtuu.

Vierailija
479/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vain osta tuota, että olisi joku nainen, johon miehet heti ihastuu minne hän vain meneekin. Ilman että hän tekee itse mitään saadakseen miehet ihastumaan häneen eli ilman että hän itse näyttää vihreää valoa ja osoittaa kiinnostumista miehiä kohtaan. Ei kukaan nainen nyt niin ihana ole. Anteeksi vain. Ja sanon tämän naisena, joka on itsekin ihan hyvännäköinen ja jonka on aina ollut helppo saada miehet lakoamaan eteensä. Mutta itse tiedostan, että he ihastuu minuun kyllä paljolti siksi miten itse käyttäydyn heitä kohtaan. Eikä minuunkaan kaikkialla ihastuta, ei todellakaan. 

Vierailija
480/938 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks kaunis nainen sivusta. Tota iskemistä tulee niin paljon että siihen turtuu.

Joo. Mutta ei tuolla tavalla mitä ap kuvaa että miehet soittelee kymmeniä kertoja päivässä ja siihen jotenkin vain turtuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme