Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa aloittelijaa, miten " sheivataan" !!

Vierailija
17.01.2007 |

Eikä siis edes alapäätä (vaikka se varmaankin olisi kaikin puolin muodikasta)!

Kainaloista kysymys. Olen käyttänyt ihan vaan Veetiä kainalokarvojen poistamiseen ja se onkin ihan ok käyttää, mutta tarvii tehdä tosi usein ja silti jää aika kauhee sänki.

Joten voisiko joku olla niin ystävällinen ja kertoa, miten toimitaan " partahöylän" kanssa. (onko muuten jotain naisten omia höyliä vai pitääkö ostaa vaan partahöyliä?)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin vain laitat vaahtoa kainaloon (mm. Gilletellä on hyviä naisten vaahtoja), ja sitten alat ikään kuin " rapsutella" karvoja terällä pois. Pidä terä koko ajan ihoon nähden samassa kulmassa, ettet leikkaa itsellesi haavoja. Älä siis yritä yhdellä vedolla saada kainaloa siistiksi, vaan aloita esim. alalaidasta ja etene varoen ylös. Peili on tässä oiva apu. Sheivauksen jälkeen pyyhi kuivaksi ja desinfioi -deodoranttia ei kannata samana päivänä laittaa, seur. aamuna vasta.

Vierailija
2/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tosin ole koskaan desinfioinut ja dödöäkin olen laittanut välittömästi suihkun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvii desinfioida (!!) ja dödöä voi ihan hyvin laittaa kun kainalot kuivuneet. voi laittaa myös jotakin kosteusvoidetta, jos tuntuu, että terä raapinut ihoa.

kakkonen: hanki hoitavampi dödö, jos kirvelee tms. ettei voi heti laittaa.

minä ainakin tykkään sheivata aamulla, jos haluan pitää siistit kainaot vaikkapa koko päivän + illan. mulla kasvaa minisänki aika nopeasti (alle vuorokaudessa).

Vierailija
4/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä katsella kaupassa, että löytyykö noita naisten tuotteita.

Miten usein muuten sheivaatte?

Onko se kätevämpää kuin muut konstit?

Vierailija
5/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miesten höylällä.. Aine on sentään jotain naisten omaa.. =) Mut tosiaan vetelen ylhäältä alas asti noin 8 kertaa/kainalo ja se on siinä.. Ja lopuks rollonia.. =)

Vierailija
6/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yleensä suihkussa käydessäni..

Vierailija
7/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo, ettet lämmitä liian lämpimäksi, sitten sipaisu kainalon alle ja kahdessa/kolmessa erässä pois.

Sattuu aikalailla ekalla kerralla, mutta esim. kesällä aivan ehdoton, ainakin tummahiuksisille. Ei tule sänkeä, ja sillä tavoin saa kainalon ihon näyttämään vaalelata (vaikkei olisi sänkeä, niin näkyisi silti tummat varjot sheivaamisen jälkeen)

Kyllä siihen tottuu ...;)

Vierailija
8/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en talvella kovin usein...

tarpeen mukaan, kesällä lähes joka suihkulla (lähes joka päivä), mutta näin talvella, kun on pitkät housut/paksut sukkahousut niin harvemmin. Kerran viikossa.

Vierailija
9/9 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuosta desinfioinnista sen verran, että sen aloitin sen jälkeen kun kerran jostain syystä kainalo ärsyyntyi ja sain näppylöitä. Kerran myös hikirauhanen tms. on tulehtunut ja tehnyt kainaloon pienen patin (lääkäri määräsi antibioottia ja painotti hygieniaa myös sheivauksessa). Mutta tosiaan jos ei ole herkkä iho, niin ei liene välttämätöntä.

terkuin 2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän