Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sen tietää onko kaunis??

Vierailija
12.03.2024 |

Niin?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista se kauniin naisen kohtelu sitten on?

Sua palvellaan. Sulle ollaan ystävällisiä ja varsinkin vastakkaisen sukupuolen suunnalta. Sua tuijotetaan paljon.

Palvellaan miten ja missä?  Ystävällisiä missä?

Työkaverit/ opiskelukaverit/ jopa kaupan henkilökunta on valmis täyttämään tarpeesi.

Ystävällisiä kaikkialla varsinkin vastakkainen sukupuoli.

Eiks toi oo ihan oletus? Että ihmiset on ystävällisiä?

Monet kauniit naiset tosiaan luulee noin. Mutta ikävä kyllä ei ole. Se ystävällisyyden raja siirtyy kauneuden mu

Monesti ne naiset on ilkeitä koska sä olet kaunis. Syynä kateus 

Vierailija
22/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus lukenut sellaisen lauseen. Kauniin naisen elämä on helppoa mutta parisuhteet vaikeita 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua palvellaan. Sulle ollaan ystävällisiä ja varsinkin vastakkaisen sukupuolen suunnalta. Sua tuijotetaan paljon.

Työkaverit/ opiskelukaverit/ jopa kaupan henkilökunta on valmis täyttämään tarpeesi.

Ei tuo taida pitää paikkaansa. Nainen on naiselle susi, varsinkin kauniille naiselle. Miehet saattavat kohdella paremmin. 

Mutta kaunis kiinnittää aina huomiota, häntä katsovat naiset ja miehet. 

Vierailija
24/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon joskus lukenut sellaisen lauseen. Kauniin naisen elämä on helppoa mutta parisuhteet vaikeita 

Jos olen kaunis, niin mulla toisinpäin. Mieheni on lumoissaan, mutta ihmisten kanssa vaikeaa koska olen sosiaalisesti v*mmainen.

Vierailija
25/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita ei käsketä hymyilemään koko ajan. Kaunis saa olla vaikka naama norsun veellä eikä kukaan välitä siitä. 

Vierailija
26/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo taida pitää paikkaansa. Nainen on naiselle susi, varsinkin kauniille naiselle. Miehet saattavat kohdella paremmin. 

Voi kuule. Opiskeluaikana kaikki naiset halus olla mun kavereita koska miehet kuolas perässä.  Miehet taas olis antaneet vaikka kaikki rahansa saadakseen olla lähellä. 

Elämä on todella ollut helppoa kunnes aloin rupsahtaa

Vierailija
27/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet - etenkin setämiesikäiset- osoittavat ja jopa sanovatkin todella suoraan mielipiteensä naisen ulkoisesta olemuksesta. Se ilmenee käytöksestä, ja myös huokuu olemuksesta - valitettavasti. Tavallisen näköinen nainen hukkuu tapettiin ja on näkymätön.

Vierailija
28/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkitys ulkonäöllä on sinulle Ap?

Minulle ei ole suurempi, ja se on todella helpottavaa. Aikaa ei kulu sen miettimiseen miltä näytän.

Joskus törmää siihen, että joku katsoo vinoon ja mietin sanoinko jotakin väärin. Ani harvoin mietin, tai tajuan, sen johtuvan ulkonäöstäni tai jostakin oletetusta, toisen ihmisen mielestä, puutteesta. Aikuinen, 40+ ihminen, joka yhä jahnuttaa ulkonäkö -keskeisesti ajatuksissaan, on minusta vähän keskenkasvuinen ajattelumaailmaltaan. Etenkin miehessä se on todella epäviehättävä ominaisuus.

Kun ei mieti ulkonäköään, elämä on vapaata. Ajatus voi lentää muissa mielettömissä asioissa.

Nuorempana olin ihan nätti. Nykyisinkin hymyilen, kun näen peilikuvani, siinäpä se.

Vierailija
29/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä sitten on kaunis. On perus kauniita naisia ja sitten niitä super kauniita joita palvotaan jotka hyötyvät ulkonäöstään kuten vaikka mun vaimo.

Vierailija
30/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet - etenkin setämiesikäiset- osoittavat ja jopa sanovatkin todella suoraan mielipiteensä naisen ulkoisesta olemuksesta. Se ilmenee käytöksestä, ja myös huokuu olemuksesta - valitettavasti. Tavallisen näköinen nainen hukkuu tapettiin ja on näkymätön.

Tässä huvittavaa on se, että miehet usein väittävät ihailevansa juurikin _tavallisia_ naisia. Ihan täyttä paskaa. Kuuntelin vuosia tätä scheissea eräältä papparaiselta, ja todellisuus oli se, että hänellä oli pakkomielteen tasoinen kiinnostuneisuus täysin muoviseen, lähinnä transseksuaalilta näyttävään aasialaiseen leskeen 🧐 Se siitä _tavallisuudesta_ ja sen ihanuudesta.

Vierailija
31/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeätäkin tietää,koska?

Itse olin lihava lapsi ja nuori. Ja nuori aikuinen.Sitten laihdutin. Aloin hämmentymään vastakkaisen sukupuolen lähestymisistä ja kauniiksi etc. Sanomisista.

Tämä oli todella hämmentävää aluksi. Vuosiksi.No olen realisti. Olin joidenkin mielestä ehkä kaunis (En omasta mielestä kaunis, vaan persoonallisen näköinen, josta jotkut tykkäsivät,lisäksi tyylini persoonallinen, joka upposi varmaan osaan).

No ikää tuli, sairauksia. Olen taas aika näkymätön. Sellaista se on. Tietyllä tavalla jopa nautin siitä,että olen "näkymätön". Tuntui, että pitää yrittää kokoajan jotenkin miellyttää muita. Terveys kaikkein tärkeintä.

Mutta iän kertyessä huomasin sen siitä, ettei miehet esim. Katsoneet enää sillä silmällä. Mietin ensin "mikä vialla".. 

Nyt ei kiinnosta. Jos joku katselee ajattelen enemmän "onko joku vessapaperi jäänyt kiinni selkään tms." "Tai vattuako tuijottaa".

Mutta lyhyesti. Et tee sillä tiedolla mitään. Ketään et voi koskaan ulkonäön puolesta miellyttää täydellisesti 

En tiedä miten paha kriisi lienee niillä,joille kauneus ollut se ykkösasia, tai se mistä saaneet eniten ylistystä, kun se lopulta katoaa.

Älkää rakentako itsetuntoa ulkoisten seikkojen ympärille.

Vierailija
32/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti edellisellä. Mikään ei ole niin surullista kun ihminen joka on identifioitunut kauniiksi naiseksi ja esim ikääntyessä muuttuu. Yleensä tuo oireilee huomionhakuisuutena ja vaikuttaa säälittävältä.

Vierailija
33/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä naisia. Ei me kaikki niin ajatella. Itse esim. En ole erityisen katellinen, koska emme kilpaile mistään samasta asiasta.

Jotkut ehkä ovat. Mutta eivät kaikki.

Vierailija
34/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks esimerkki. Meidän ruokala 😂.

Siellä on 4 naista. 3 rumaa ja yks superkaunis. Tää superkaunis on epäpätevin keittiön tyyppi ikinä. 

6kk välein on äänestys missä kehutaan ja arvostellaan henkilökuntaa. Arvatkaa kuka tän äänestyksen voittaa jokaikinen kerta?

Vierailija
35/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä muinaisia ihmisiä. Peili on kuitenkin ihmiskunnan historiassa varsin uusi keksintö. Suurimman osan lajimme olemassaoloajasta ihmiset eivät ole tienneet, miltä näyttävät. Vain veden pinnasta on saanut häivähdyksen. On se kyllä ollut metkaa elämää siltäkin osin. 

Vierailija
36/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex ihan mielettömän kaunis ja hyväkroppanen nainen luonnostaan.. 

Ei kummoiset koulu paperit. Mutta työhaastettelut jos mies haastattelija sai paikan 100% varmuudella. 

Sai työtarjouksia hemmetti jopa kävelyllä ollessaan alalta jolle ei mitään kytköksiä.

Toi palvelu mitä ylipäätään koki oli ihan naurettavaa. Taksi kuskas ilmaiseksi. Kaupan vartia sedät kanto kassia autoon, samalla kun joku lonkkavikainen mummo linkkas kassien kanssa vieressä.

Huomattiin jopa sekin että hänen kannatti katsastaa auto ja viedä korjaamolle. Selvittiin helpommalla.

Vierailija
37/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selkeimmin huomannut vastakkaisen sukupuolen käytöksestä sekä spontaaneista ulkonäkökehuista.

Vierailija
38/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys 🤔

Vierailija
39/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex ihan mielettömän kaunis ja hyväkroppanen nainen luonnostaan.. 

Ei kummoiset koulu paperit. Mutta työhaastettelut jos mies haastattelija sai paikan 100% varmuudella. 

Sai työtarjouksia hemmetti jopa kävelyllä ollessaan alalta jolle ei mitään kytköksiä.

Toi palvelu mitä ylipäätään koki oli ihan naurettavaa. Taksi kuskas ilmaiseksi. Kaupan vartia sedät kanto kassia autoon, samalla kun joku lonkkavikainen mummo linkkas kassien kanssa vieressä.

Huomattiin jopa sekin että hänen kannatti katsastaa auto ja viedä korjaamolle. Selvittiin helpommalla.

Ymmärrän jos on hyväkroppainen ja pukeutuu sen mukaan, saa varmaan paljon huomiota. mutta tässä puhuttiin esim kasvokauneudesta

Vierailija
40/69 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen selkeimmin huomannut vastakkaisen sukupuolen käytöksestä sekä spontaaneista ulkonäkökehuista.

Nämähän ne ovat. Ja myös päinvastoin; yksikin negatiivinen kommentti tarkoittaa yleensä juurikin sitä, ettet miellytä silmää. Se tulee kuin lipsahtaen, mutta siitä lipsahduksesta voit vetää koko suhteen kokoisen merkityksen. Samoin on käytöksen laita. 

Ihmisyys on sekä kuvottavaa että pinnallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi