Mistä sen tietää onko kaunis??
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex ihan mielettömän kaunis ja hyväkroppanen nainen luonnostaan..
Ei kummoiset koulu paperit. Mutta työhaastettelut jos mies haastattelija sai paikan 100% varmuudella.
Sai työtarjouksia hemmetti jopa kävelyllä ollessaan alalta jolle ei mitään kytköksiä.
Toi palvelu mitä ylipäätään koki oli ihan naurettavaa. Taksi kuskas ilmaiseksi. Kaupan vartia sedät kanto kassia autoon, samalla kun joku lonkkavikainen mummo linkkas kassien kanssa vieressä.
Huomattiin jopa sekin että hänen kannatti katsastaa auto ja viedä korjaamolle. Selvittiin helpommalla.
Ymmärrän jos on hyväkroppainen ja pukeutuu sen mukaan, saa varmaan paljon huomiota. mutta tässä puhuttiin esim kasvokauneudesta
Hänellä oli koko paketti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kummoiset koulu paperit. Mutta työhaastettelut jos mies haastattelija sai paikan 100% varmuudella.
Sai työtarjouksia hemmetti jopa kävelyllä ollessaan alalta jolle ei mitään kytköksiä.
Toi palvelu mitä ylipäätään koki oli ihan naurettavaa. Taksi kuskas ilmaiseksi. Kaupan vartia sedät kanto kassia autoon, samalla kun joku lonkkavikainen mummo linkkas kassien kanssa vieressä.
Huomattiin jopa sekin että hänen kannatti katsastaa auto ja viedä korjaamolle. Selvittiin helpommalla.
Tässä on satavarmasti naisen käytökselläkin ollut paljon tekemistä asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen selkeimmin huomannut vastakkaisen sukupuolen käytöksestä sekä spontaaneista ulkonäkökehuista.
Nämähän ne ovat. Ja myös päinvastoin; yksikin negatiivinen kommentti tarkoittaa yleensä juurikin sitä, ettet miellytä silmää. Se tulee kuin lipsahtaen, mutta siitä lipsahduksesta voit vetää koko suhteen kokoisen merkityksen. Samoin on käytöksen laita.
Ihmisyys on sekä kuvottavaa että pinnallista.
Älä muuta sano. Mä olen alkanut miehenä vihata muita miehiä seurusteltuani erittäin kauniin naisen kanssa 4 vuotta.. Hyvin on ainakin oppinut ettei ole sellaista kuin pyyteetöntä ystävällisyyttä jos olet kaunis.
Mulle on jostain syystä kolme kertaa tuntematon spurgu ohimennessään sanonut että olen kaunis. Aina eri spuge siis. Mut ne varmaan sanoo noin kaikille? Vai tuleeko totuus humalaisen suusta? :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jostain syystä kolme kertaa tuntematon spurgu ohimennessään sanonut että olen kaunis. Aina eri spuge siis. Mut ne varmaan sanoo noin kaikille? Vai tuleeko totuus humalaisen suusta? :)
Mulle vain tosi vanhat papat... xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on satavarmasti naisen käytökselläkin ollut paljon tekemistä asian kanssa.
Hän oli ystävällinen, asiallinen ja mukava kaikille. Mun näkemyksen mukaan ei ollenkaan flirtti. mutta noita pakkomielle urpoja kyllä riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen selkeimmin huomannut vastakkaisen sukupuolen käytöksestä sekä spontaaneista ulkonäkökehuista.
Nämähän ne ovat. Ja myös päinvastoin; yksikin negatiivinen kommentti tarkoittaa yleensä juurikin sitä, ettet miellytä silmää. Se tulee kuin lipsahtaen, mutta siitä lipsahduksesta voit vetää koko suhteen kokoisen merkityksen. Samoin on käytöksen laita.
Älä muuta sano. Mä olen alkanut miehenä vihata muita miehiä seurusteltuani erittäin kauniin naisen kanssa 4 vuotta.. Hyvin on ainakin oppinut ettei ole sellaista kuin pyyteetöntä ystävällisyyttä jos olet kaunis.
Ja sitten ihmetellään miksi kauuniit naiset ovat töykeitä tai eivät hymyile
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ihan älyttömän surullista. Melkein voi olla tyytyväinen ettei ole erikoisen näköinen ainakin suurin osa ihmisistä on aitoja ja mukavia oikeista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vaimo sano joskus et olisi varmaan vaan helpompaa olla ja elää jos olisi aina vittuuntuneen ja vihaisen näköinen. Mun mielestä toi oli tosi surullisesti sanottu.
Sitäkin mä olen miettinyt sairaan paljon miten hiton kova itseluottamus noilla vanhoilla pallomahoilla on. Vaimo on 30v nyt. Nää 50 läskimoosekset oikeasti kuvittelee et niillä olisi mitään saumaa. Ja tää kuvitelma tulee siitä kun vaimo on heille ystävällinen 🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo aika tarkkana saa olla kenelle hymyilee tai ketä edes katsoo silmiin. No, aina ei sekään auta.
Up en vieläkään tiedä olenko kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti edellisellä. Mikään ei ole niin surullista kun ihminen joka on identifioitunut kauniiksi naiseksi ja esim ikääntyessä muuttuu. Yleensä tuo oireilee huomionhakuisuutena ja vaikuttaa säälittävältä.
Toimii toki myös toiseen suuntaan. Saatetaan etenkin julkkiksille naureskella p ilkallisesti. Esim. Kun tuli uusi topgun niin tolppaa ylistettiin ja laitettiin kuvat vierekkäin kelly mcgillisin kanssa. Nainen ole edes ollut juuri julkisuudessa vuosiin. Tai pa parazzit ottaa kuvia ja pilkataan.
Oscareissakin jotkut ihastelivat miten "hyvältä" mikael keaton näyttää ikäisekseen. Noi on kaikki niin leikeltyjä.
Lisäksi jo nuoret tekee kaikenmaailman operaatioita,joka saa sen aikaan,että ne näyttää vaan toistensa kopioilta. Kaiken maailman some Influensserit etc. Inhoan tätä trendiä.
Vierailija kirjoitti:
Up en vieläkään tiedä olenko kaunis.
Saatko positiivista huomiota paljon ja ansaitsematta vastakkaiselta sukupuolelta? Palveluksia?
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin mä olen miettinyt sairaan paljon miten hiton kova itseluottamus noilla vanhoilla pallomahoilla on. Vaimo on 30v nyt. Nää 50 läskimoosekset oikeasti kuvittelee et niillä olisi mitään saumaa. Ja tää kuvitelma tulee siitä kun vaimo on heille ystävällinen 🤯
Mä olin 30,kun alkoi jotkut setämiehet huomauttelemaan perseen leviämisestä.
Onneksi vain jotkut. Silti törkeätä. En halunnut etenkään töissä kuulla ulkonäöstä mitään kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin 30,kun alkoi jotkut setämiehet huomauttelemaan perseen leviämisestä.
Onneksi vain jotkut. Silti törkeätä. En halunnut etenkään töissä kuulla ulkonäöstä mitään kommentteja.
Joo noi on kyl ihan uskomattomia. Ja kun itsekkin tiedän näitä +50 niin nää ei enää saa kun vaimoltaan tai maksullisilta. Silti hirvee vonkaaminen ja yrittäminen päällä mun vaimolta
Jos sitä pitää kysyä niin todennäköisesti et ole erityisen kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Sua lähestytään paljon vastakkaisen sukupuolen suunnalta jokapaikassa missä olet.
Paitsi jos on ns. liian kaunis niin silloin ei enää uskalleta lähestyäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua lähestytään paljon vastakkaisen sukupuolen suunnalta jokapaikassa missä olet.
Paitsi jos on ns. liian kaunis niin silloin ei enää uskalleta lähestyäkään.
Höpö höpö. Jos ei lähestytä sä olet todennäköisesti vihaisen näköinen.
Parempi, kun ei tiedä sitä.