Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylänuolitatteko omia kommenttejanne?

Vierailija
12.03.2024 |

?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuin haistelisi omia pierujaan ihastellen

Omat pierut haiseekin kivalta! 

Vierailija
42/60 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nuolittele ollenkaan. Ihan turhaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki laittaa omalleen ylänuolen. Miksi ei? Jos juuri olet kirjoittanut mitä mieltä olet, niin kai sä sitä mielipidettä kannatat!

Vierailija
44/60 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omia, enkä muiden. Huvittaa nämä, jotka seuraa näitä nuolia/peukkuja. Kommentoin, jos kommentoitavaa. En mieti reaktioita muuten kuin muiden kommenttien muodossa. Nuolet on muutenkin outoja, alanuoli voi merkitä nk. suruhymiötä ja joku taas miettii sen toisin.  

Vierailija
45/60 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäs. Monesti en edes vilkaise koko osaa. Lätkin ylänuolia vain kommentteihin, jotka sisältävät paljon omaa mielipidettäni asiaan. Joten en kirjoita samaa omilla sanoilla.

Aina ei edes kerkeä vilkaista mitä itselle on vastattu. Kun päivän aikana saattaa keskustella 4 eripalstalla eri aiheista. Ja sit pitää 2 viikkoa taukoa. 

Vierailija
46/60 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain vanhoja joskus ennenkuin edes huomaan, että tämähän on minun kirjoittamani.

Huippukommentteja niin pakko olla itsensä kanssa samaa mieltä. Eihän sille nyt mitään voi. Se on vähän kuin omat vitsit - ne on vaan parasta. Riittää, että itseä viihdyttää.

Vierailija
47/60 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, yleensä vähintään 20 kertaa. Parhaimmillaan olen laittanut satoja nuolia aloitusviestiin.

Vierailija
48/60 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki laittaa omalleen ylänuolen. Miksi ei? Jos juuri olet kirjoittanut mitä mieltä olet, niin kai sä sitä mielipidettä kannatat!

Ei välttämättä. Aika usein oon kommentoinnin jälkeen naamapalmunnut aika pahasti että mitäs helvetin paskaa sitä tulikaan taas kirjotettua 

Vierailija
49/60 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tapana ylänuolitella aapeen mutsia 

Vierailija
50/60 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos oon omasta mielestäni laittanut hyvän/hauskan kommentin eikä kukaan tajua.

Vierailija
51/60 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin

Vierailija
52/60 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kommenttia on kiellettyä nuolittaa mihinkään suuntaan. Kaikki tätä kommenttia nuolittaneet saavat huonoa onnea seuraavaksi 24 tunniksi.

Vierailija
53/60 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän.

Vierailija
54/60 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuin haistelisi omia pierujaan ihastellen

Mikä ettei? Paljon hauskempi haistella itse, eikä laittaa toisia kärsimään paskanhajusta!

Vierailija
55/60 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylänuoletan itseäni puolisollani

Vierailija
56/60 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus.

Vierailija
57/60 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutin mun imagen täysin. Värjäsin maantienväriset hiukset punaiseks, leikkasin ne my own hands ja otin kulmakorut. Farkut muuttu vihreiks ja paidassa on cool printit. Liikkumisen muutin cool relax ja moikkaan kaikkii hymyn kaa. Ja nyt mua katellaan ihailevasti koko ajan. Osa tekee sen salaa mut kyllä mä sen huomaan silti. Mä oon löytäny mun self confidenssin mut silti toi alkaa rasittaan kun en oo tottunu tällaseen. Miten mä handlaan tään asian kans?

Vierailija
58/60 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesti olen omalle kommentilleni laittanut nuolen, molemmilla kerroilla alas, sillä ne olivat ketjuissa, joissa nuolilla ilmaistaan kumman valitsee tai kyllä - ei ja onnistuin sen oman valintani laittamaan alanuolen kohdalle ja toisessa se asia tuli vain mieleen ja oma valintani oli se ei (jokseenkin ehdottomasti, mikä varmaan auttoi asian mieleen tulemista), jonka ilmaisuun on se alanuoli otettu käyttöön tällä palstalla.

En ole päässyt niin syvälle somemaailman ymmärtämiseen, että peukkujen tai vastaavien määrä olisi tärkeämpää kuin viestin sisältö. Harvemmin edes tulee nähtyä onko tekstiäni miten arvosteltu, ellei keskustelu ole vasta sillä sivulla hitaasti etenevä, kirjoitetut vastineet kiinnostavat enemmän. Mutta olenkin monessa asiassa kelkasta tipahtanut fossiili.

Vierailija
59/60 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia en koskaan ja muutenkin tosi harvoin muidenkaan kommentteja, ellei ole ihan poikkeuksellisen naseva kommentti. Huvittaa joskus, kun joku tinkaa vastaan ja peukuttaa omaa viestiään ylös ja minun viestiäni alas, eikä muita peukutuksia ole. Kohtuullisen noloa käytöstä.

Vierailija
60/60 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VPN kautta yleensä buustaan 10-15 ylänuolta alkuun.