Ylänuolitatteko omia kommenttejanne?
Kommentit (60)
Ketä kiinnostaa mikä määrä nuolia jollain kommentilla on
Kyllä ja ylänuoli tällekin kommentille.
Itse yleensä alanuolitan omia kommenttejani ihan vaan koska fck the system
Joskus jos olen saanut vain yhden ylänuolen niin annan itse toisen ettei kaikki luule sitä yksinäistä nuolta itseni antamaksi.
Säännöllisesti.
Kukas kissan häntää nostaisi ellei kissa itse.
No määhän en muuta teekään! T. Huoris
En, koska en ole riippuvainen teidän suosiostanne.
Oho täällä on käyny joku aktiivinuolittaja antamassa vähän nuolia kaikille xd
Tottakai. Minulla on eri laitteita sekä nettiyhteyksiä joiden avulla voin antaa paljon peukkuja. Naapuri on kateellinen kun näkee miten paljon enemmän minun kirjoitukseni saavat nuolia verrattuna naapurin säälittäviin sepustuksiin.
Jos olen hyvin kirjoittanut niin peukutan omia. Monesti jo heti kirjoitettua ja tämä rohkaisee muitakin peukuttamaan.
Hei saisinko tälle kommentille edes muutaman nuolen? Suunnalla ei ole väliä.
En vieläkään ymmärrä, että kumpi nuoli on muka parempi. Painelen niitä joskus mieleni mukaan.
Tottakai nyt ja aina tulevaisuudessa. Ei tartte muiden nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus jos olen saanut vain yhden ylänuolen niin annan itse toisen ettei kaikki luule sitä yksinäistä nuolta itseni antamaksi.
Tämä!! Yksi yksinäinen ylänuoli on kyllä pahinta, kun kaikki olettavat sen olevan kirjoittajalta itseltään.
Jotkut alanuolittavat sarjassa kun asia menee ihon alle. 🤣🤣🤣
Mun mielestä tänne tarvittaisiin tasapuolisuuden nimissä myös sivunuolet siis että kommentteja vois nuolittaa sekä vasemmalle että oikeelle ja ehkä myös ylä- ja alaviistoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä sitten kannattais perustaa ihan oma palsta, jolla keskustelee itse itsensä kanssa.
Muuten en tajua, mitä älliä ois tehdä noin.
Jotku perustaa mielipiteensä nuolien lukumäärälle. Jos tykkäyksiä on jo paljon, niin muutkin helpommin on samaa mieltä ja toisinpäin myös alanuolet. Ihmiset on laumaeläimiä.
Mun mielestä nuolet vois kyllä poistaa kokonaan.
Minusta ne on taas hyviä, varsinkin silloin kun tänne kirjoitetaan jotain tosi ala-arvoista, niin ehkäpä kommentoija herää vähän miettimään, että mitähän tuli kirjoitettua. Ja ihan ok, että noilla voidaan kertoa tavallaan myös se, että ollaan samaa tai eri mieltä kirjoittajan kanssa. Sellainen pitää aikuisen ihmisen kestää, että kaikki eivät ole aina samaa mieltä.
Katusoittajakin laittaa itse hatun pohjalle vähän rahaa rohkaisuksi muille.
No en Nu oli kommentoi omia tekstejäni, välillä muiden. En arvioi muiden tekstejä noiden nuolten mukaan.