Hah, Purra heitti Tiktok-influensseri-Micon bussin alle!
Muita syitä kuvan julkaisulle pitää kysyä sen kuvan julkaisijalta. Minä en ollut kuvan julkaisija.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/85ca5c0e-3a54-47de-a286-ee8afc315…
Kommentit (61)
Olisit nyt Riikka kertonut juuri askarrelleesi pääsiäiskoristeita ja sakset unohtuivat käteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka noita valehtelijoita enää uskoo 😂
Voi kuule, persuääliöille menee ihan täydestä, suurin osa persuääliöistä ei osaa edes lukea.
Miten tuo ruikkuriikka osaa olla noin ruma, katsokaapa sen suuta ja rumia hampaita, ihan kuin joku katuhuora, eikös se itse ole kehunut olleen spermaturpa. Kuka tuota edes saattaa panna, saatanan emakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten he poseeraavat valokuvassa jos sitä ei ollut tarkoitus julkaista? Vai täh?
Joku ps:n virallinen whatsup ryhmä,jossa voivat yhdessä naureskella leikkauksille? Ainut toinen vaihtoehto,joka tulee mieleen.
Valitse sitten kumpi parempi.
Onpa Purralla silmäpussit. Taitaa viina maistua yhtä hyvin kuin äidilleen aikoinaan.
"Aloitan joka aamun vihersmoothilla. Ne ovat erittäin terveellisiä ja sitä paitsi erittäin hyvän makuisia"
Mitä seuraavaksi? Nauretaan sairaille ja kipeille?
Vähän huumoria...
Kakkakuvat on lähetelty ja köyhille vittuiltu. Mitä seuraavaksi? Ehkä joku vammaisimitaatio?
Vierailija kirjoitti:
Onpa Purralla silmäpussit. Taitaa viina maistua yhtä hyvin kuin äidilleen aikoinaan.
"Aloitan joka aamun vihersmoothilla. Ne ovat erittäin terveellisiä ja sitä paitsi erittäin hyvän makuisia"
Vihersmootieen tulee absinttia🍸
"Perussuomalaisten Jani Mäkelä haluaisi kuulla opposition vaihtoehdon hallituksen esitykselle.
Millä te saisitte vastaavan vaikutuksen julkiseen talouteen ja työllisyyteen? Mäkelä kysyy."
Tosiaan, Mäkelä (ja Kreml) on varmasti ihastuksissaan Persujen ja Kokoomuksen "vaikutuksesta" Suomeen viimeisen 8 kk aikana ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten he poseeraavat valokuvassa jos sitä ei ollut tarkoitus julkaista? Vai täh?
Olis kannattanu viimeistään siinä vaiheessa kun kuva on räpsäisty ja Micon sormi hakee Twitteriin, niin Purran vaikka sanoa että kuvaa ei saa jakaa. Ja miksi alun perinkään otti sakset käteen ja suostui tuollaiseen kuvaan. Kyllä tässä on ihan tarkoituksella yksissä tuumin haluttu härkkiä ampiaispesää ja nyt kun se ei ollutkaan hyvä idea, niin syytetään nuorta Micoa. Mielestäni kaikki kuvassa olevat ovat syyllisiä. Siellä ei kenelläkään järki pelannut sen vertaa että olisi laittanut stopin hölmöilylle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto on mico? Jos tuo on jonkun nimi niin henkilönä itsenään hyppäisin itse auton alle, vaikka rekan.
Ei nimi mies pahenna, jos ei mies nimeä. Eli hyppää vaikka heti. Kellään ei jää ikävä.
Varmaan kun kuvan ottivat, julkaiseminen siinä hetkessä tuntui hauskalta idealta. Kännissä ja läpällä. Kun kohu nousi, alkoikin kaduttaa ja tuli morkkis. Näin se menee aina.
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa sanomaan, että on vietetty unettomia öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko yöt baareissa vai sillan alla?
Miettikääpä miltähän Riikan kakaroista tuntuu, äiti on kaikkien halveksima ra si stinen naŧsipelle, joka tykkää puhua ihmisten ampumisesta ja jonka historiassa on hirveitä kirjoituksia vajaaälyisten skriptapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä miltähän Riikan kakaroista tuntuu, äiti on kaikkien halveksima ra si stinen naŧsipelle, joka tykkää puhua ihmisten ampumisesta ja jonka historiassa on hirveitä kirjoituksia vajaaälyisten skriptapalstalla.
Harmi kun sen kaikki saastapenskat ei kuolleet kohtuun. Kai muutkin kuin persusaastaääliöt saa sanoa, eikö vaan?
Vierailija kirjoitti:
Olisit nyt Riikka kertonut juuri askarrelleesi pääsiäiskoristeita ja sakset unohtuivat käteen.
Niinpä. Olisi vielä huutanut "Noitavainoa!" ja lennähtänyt luudalla pois.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia puukotetaan selkään, myös omia tarpeen vaatiessa.
Puukko vaatisi MORAalia, siksi valinta on sakset.
Tai vasaraempatia oviaukossa.
-winner-
Kannatus syöksyy ja jäseniä katoaa puolueesta. Jäljellä on ylimielinen uho ja saksien heiluttelu.
Ei helvetti näitä persusaasta-apinoitten hymiöhyökkäyksiä. Kun ei persusaastaääliön äly riitä niin sitten tykitetään rivi typeriä, persuja hyvin kuvaavia, hymiöitä. Persut on paskaa, ei mitään muuta kuin paskaa, säälittäviä valehtelevia ääliöitä.