Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavaperheen lasten musiikkiesitykset vierailun aikana

Vierailija
12.03.2024 |

Jokaisella kyläilykerralla lapset (joko kaikki tai vain yksi) laitetaan soittamaan soittimiaan meille vieraille. Pidän tätä tapaa todella erikoisena, enkä ymmärrä miksi näin toimitaan. 

Onko muilla vastaavaa?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös aikuisia, jotka eivät osaa lainata toisten viestejä, ja hyvin porskuttavat. Mutta onhan se aina hienoa, jos nykypäivän lapsi on jaksanut opetella nuottien lukua ja musiikin teoriaa. 

Pelkästään nuoteista lukevat ovat järkyttäviä.

Vierailija
62/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poika soitti pienenä mielellään pianoa vieraille, tosin ihan omasta tahdostaan.

Lasta ei ikinä pidä pakottaa esiintymään siitä tulee vaan negatiivinen kokemus.

Eikä vieraita kuuntelemaan.

Meillä on myös ovi josta saa poistua, uutta kutsua ei välttämättä kylään tuu...

Olen poistunutkin joka kerta ja luuletko sinä idiootti, että kukaan teille haluaa uudestaan tulla? Olemme vain iloisia kun pelkällä poistumisella penikkasi kotikonsertista pääsee samalla eroon koko typerästä peheestäsi. Naurun aihe olette tuttavapiirissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt joku on onnellinen, kun pääsee anonyyminä haukkumaan lapsia, joilla on hyvä harrastus. Noh, huvinsa kullakin.

Vierailija
64/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi on pienestä saakka soittanut viulua sukulaisille. Kylläkin sukulaisten pyynnöstä. Tyttö esiintyy todella paljon musiikkiopiston toimesta yksin ja orkesterin kanssa eikä nyt lähellä teini-ikää itse niin välitä esiintyä, mutta kummit ja mummot oikein vaativat esitystä (ja toki käyvät katsomassa konserteissa ym). Luulen että osaltaan tämä tutuille soittaminen on edistänyt esiintymistaitoa ja siksi pyydetään joka paikkaan soittamaan, kun moni tuon ikäinen ei enää suostu esiintymään ja hän menee aina reippaasti. Osaa soittaa kyllä erittäin puhtaasti, vingutusta ei ole kuulunut enää moneen vuoteen, joskus saa olla myös solistina orkesterin kanssa.

Vierailija
65/65 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tapa, tykkäisin kuunnella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi