Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko huolissaan puolisosi käytöksestä jos toimisi näin?

Vierailija
12.03.2024 |

Ihmetyttää puolison käytös. On ollut aina mustasukkainen ja haluaa tietää missä liikun ja soittelee kun en ole paikalla, ja välillä suuttunut jos en vastaa. 

Tähän olen jo tottunut, mutta nyt puoliso käyttäytyy itse kummallisesti. Eilen kun katsoimme televisiota ja hänen puhelin oli latauksessa ja lähti käymään autolla niin totesi "otan tän mukaan , jos jään oven taakse" . En sanonut mitään mutta kiinnitin huomiota että sanoi ihan saman lauseen viime viikonloppuna kun käväisi nopsasti pyykkituvalla.

Ei osoita muuten merkkejä pettämisestä ja haluaisi viettää melkein kaiken aikansa kanssani,  lukuunottamatta pitkiä työvuoroja ja tuplavuoroja mutta silloinkin on töissä ja laittaa itsestään kuvia (mitä en ole siis pyytänyt) . Mutta se, että heittelee sellaisia pikku piikkejä välillä lauseisiin ja syyttää esim "no et sitten tullut mun luo kun olit "Minnan" kanssa. 

Vähän vaan ihmetyttää. En haluaisi uskoa että pettäisi, ei silloin varmasti haluaisi niin usein olla kanssani mutta silti häiritsee. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette asu yhdessä? 

Joo, veikkaisin että viestittelee/soittelee ainakin jonkun kanssa.

Emme asu, mutta näemme lähes päivittäin. Vähän samaa pelkään mutta en haluaisi hänestä uskoa. Miestä on petetty kahdessa suhteessa niin että on tullut ero. 

Ap

On tainnut itse olla se pettäjä. En muista tavanneeni vielä ihmistä joka olisi uudelle suhteelle tunnustanut pettämisiään.

Vierailija
22/23 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, no en olisi huolestunut siitä, että ottaa puhelimen mukaan. Olisin enemmän huolestunut tuosta mitä kerroit alussa, että on mustasukkainen ja suuttuu sulle jos et vastaa hänelle? Mitä ihmettä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On ollut aina mustasukkainen ja haluaa tietää missä liikun ja soittelee kun en ole paikalla, ja välillä suuttunut jos en vastaa." Siis onko tänä ap sun mielestä normaalia? Tuo ei ole mitään lievää mustasukkaisuutta, tuo on toisen kontroillointia ja varsinkin suuttuminen enteilee agressiivisuutta sinua kohtaan tulevaisuudessa.

Ihan yksi ja sama jos tuo mies pettää vaikka kymmenen ihmisen kanssa, juokse pakoon ja kovaa vielä kun voit.