Mitä tapahtuu kuoleman jälkeen
Kommentit (80)
Jos tiedän olevani kuollut, olen kuollut.
Jos tiedän olevani kuollut, en ole kuollut.
Siis en tiedä olevani kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielu eli henki ertautuu maallisesta ruumiista ja jos olet uskossa Jeesukseen, niin pääset taivaaseen. Jos et, päädyt kadotukseen, joka on ikuinen ero Jumalasta.
Paitsi että mitään höpöhöpösieluja ei tietysti ole olemassakaan.
Eikä taivasta eikä jumalaa. Paljon oli mielikuvitusjuttuja parissa lauseessa.
On ikävä kuoleman jälkeen huomata, että Jumala ja kadotus ovatkin todellisia asioita. En uskaltaisi ainakaan itse riskeerata, mutta toki kukin tyylillään:)
Vierailija kirjoitti:
Sukulaiset tulee kärkkymään perintöä
tämä on totta:D
Kuoleman jälkeen atomit jatkaa liikettä eri muodossa.
Kuolleet ovat tyytyväisiä kun pääsivät täältä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Energia ei ainakaan voi vain kadota tyhjyyteen. Sen nykytieteet sanovat. Samoin ihmisestä poistuu kuolinhetkenä x määrä grammoja, mitä ei osata selittää.
Olet siis vain kuullut siitä, että ihmisestä mukamas poistuu tietty määrä grammoja kuollessa, mutta et ole vaivautunut ottamaan selvää mistä tämä virheellinen väite on lähtenyt leviämään.
Tämä taisi olla joku elokuva jos oikein muistan?
Eri
googlaa 21 grams experiment
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sielu eli henki ertautuu maallisesta ruumiista ja jos olet uskossa Jeesukseen, niin pääset taivaaseen. Jos et, päädyt kadotukseen, joka on ikuinen ero Jumalasta.
Paitsi että mitään höpöhöpösieluja ei tietysti ole olemassakaan.
Eikä taivasta eikä jumalaa. Paljon oli mielikuvitusjuttuja parissa lauseessa.
On ikävä kuoleman jälkeen huomata, että Jumala ja kadotus ovatkin todellisia asioita. En uskaltaisi ainakaan itse riskeerata, mutta toki kukin tyylillään:)
Yhtä ikävää kuin kaikki muutkin mielikuvitusasiat. Ei niistä paljon tartte kuoleman jälkeen murehtia.
"The experiment is not considered good science. This is because of the small sample size, the methods used, and the fact only one of the six subjects met the hypothesis.[1] The case has been used as an example of selective reporting. "
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa olemasta.
Esin tiedottomuus, valot sammuu.
Sitten viimeisenä päivänä, milloin se onkaan, vainajat herätetään ja viimeinen tuomio alkaa.
Kaikki siis nukkuu siihen asti.
Näin Kristinuskon mukaan.
Jeesus Kristus herättää sinut viimeisenä päivänä
muusta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
"The experiment is not considered good science. This is because of the small sample size, the methods used, and the fact only one of the six subjects met the hypothesis.[1] The case has been used as an example of selective reporting. "
Niin ei siitä mitään päteviä tuloksia saatu. Sellaista on kuitenkin yritetty ja siitä on sitten kai leffa tehty? Myös myöhemmin on yritetty jotain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
1. Pallor mortis: Iho kalpenee verenkierron heikkenemisen vuoksi.
2. Algor Mortis: Keho jäähtyy ympäröivään lämpötilaan.
3. Rigor Mortis: Lihakset jäykistyvät elimistön kemiallisten muutosten vuoksi.
4. Livor Mortis: Veri laskeutuu kehon alimpiin osiin, mikä aiheuttaa violetin värimuutoksen.
5. Hajoaminen: Bakteerit ja muut mikro-organismit lisääntyvät, mikä johtaa kudosten hajoamiseen ja lisäkaasujen, kuten ammoniakin, rikkivedyn ja metaanin, vapautumiseen, mikä johtaa kaasujen vapautumiseen ja mätänemiselle ominaiseen hajuun.
6. Autolyysi: Solut alkavat hajota, kun entsyymit sulattavat niitä.
8. Luurangon muodostuminen: Lopulta pehmytkudokset, mukaan lukien lihakset, e
Hieno lääketieellinen , patologia, analyysi.
Entä mieli , olemassaolo , tietoisuus.
Minä olen ollut kuolleena hetken aikaa ja valitettavasti siellä eilen mitään. Pimeys saapuu ja tajunta kaikesta katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut kuolleena hetken aikaa ja valitettavasti siellä eilen mitään. Pimeys saapuu ja tajunta kaikesta katoaa.
Minulta on sydän pysähtynyt kesken leikkauksen. Elvytettiin pari minuuttia. Mitään en ole tiennyt. Pelkkä pimeys ja tietoisuus pois. Mikä ei sinänsä ole huono olotila sekään.
Raamattu opettaa imhisellä olevan tietoisuuden kuoleman jälkeen. Toiset menevät iankaikkiseen kauhistukseen ja häpeään ja toiset Jumalan luokse. Jeesus lupaa omilleen: "Minun isänä kodista on monta asuinsijaa".
Vierailija kirjoitti:
Raamattu opettaa imhisellä olevan tietoisuuden kuoleman jälkeen. Toiset menevät iankaikkiseen kauhistukseen ja häpeään ja toiset Jumalan luokse. Jeesus lupaa omilleen: "Minun isänä kodista on monta asuinsijaa".
Kyllä. Mutta entä ne 6 miljardia muuta ihmistä jotka ei kristinuskon jumalaan usko? Mitä niille käy? Vai onko niitä "taivaita" useita, kullekin uskonnolle omansa?
Vierailija kirjoitti:725
Vierailija kirjoitti:
Minulta on sydän pysähtynyt kesken leikkauksen. Elvytettiin pari minuuttia. Mitään en ole tiennyt. Pelkkä pimeys ja tietoisuus pois. Mikä ei sinänsä ole huono olotila sekään.
Varmaan siis sama kun ennen syntymää. ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Huvitaa nämä kirjojen tyrkyttäjät ja uskontohörhöt mielikuvitus ukkoineen. Ei sitä TIEDÄ kukaan, kun yksikään oikeasti kuollut ei ole tullut siitä kertomaan. Sen jokainen näkee / kokee sitten kun kuolee.
Pelottavaa. Miksi tiede ei vieläkään kykene valmentaman meitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Energia ei ainakaan voi vain kadota tyhjyyteen. Sen nykytieteet sanovat. Samoin ihmisestä poistuu kuolinhetkenä x määrä grammoja, mitä ei osata selittää.
Olet siis vain kuullut siitä, että ihmisestä mukamas poistuu tietty määrä grammoja kuollessa, mutta et ole vaivautunut ottamaan selvää mistä tämä virheellinen väite on lähtenyt leviämään.
Tämä taisi olla joku elokuva jos oikein muistan?
Eri
googlaa 21 grams experiment
Googlasin: Ammattitaidoton ellei suorastaan vilpillinen koe, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa nyt on vaikka mitä satuja.
Uskon asioista on yleensä hankala keskustella. Itse uskon, että henki / sielu / tietoisuus siirtyy "henkimaailmaan", jossa voi todeta, että olipahan reissu ja levättyään päättää lähteekö uudestaan toiselle samanmoiselle kierrokselle. Toisin sanoen siis uskon jonkinlaiseen jälleensyntymään.