Mitä tapahtuu kuoleman jälkeen
Kommentit (80)
Sielu eli henki ertautuu maallisesta ruumiista ja jos olet uskossa Jeesukseen, niin pääset taivaaseen. Jos et, päädyt kadotukseen, joka on ikuinen ero Jumalasta.
Vierailija kirjoitti:
Sielu eli henki ertautuu maallisesta ruumiista ja jos olet uskossa Jeesukseen, niin pääset taivaaseen. Jos et, päädyt kadotukseen, joka on ikuinen ero Jumalasta.
Paitsi että mitään höpöhöpösieluja ei tietysti ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ongelma on vain se että sinä et kuuntele minua mutta myönsit juuri että aivot ja tietoisuus ovat sidonnaisia toisiinsa nähden. Miksi et kuuntelisi minuakin? Ei kai siitä nyt haittaa olisi?"
Ei se ole mikään ongelma että ei kuuntele jonkun hörhön paskanlätinää.
Samaa paskaahan se sinäkin lätiset siinä. Minulla vain nyt sattuu olemaan vieläkin syvällisempää tietoa mutta enhän minä nyt suinkaan noin röyhkeän ilkeälle ihmiselle kyllä viitsisikään enempää edes avata. Hyvä tavaton miten rumasti te kyllä puhutte toisille täällä netissä.
Aika narsistinen ajattelutapa sulla. "Minulla on salattua syvällistä tietoa joista te tyhmät ette tiedä tai ymmärrä". Kasvun paikka sulla.
Tekstissäni ei ollut puhe mistään salatusta tiedosta eikä siinä ollut mitään narsistista myöskään. Eläisit kuten yrität opettaa niin sattaisit huomata jotakin erityisen tärkeää omista kasvunpaikoistasi. Et ole ainakaan kovinkaan älykäs, se nyt paistaa jo läpi ja hyppää ihan jopa suoraan silmilleni tästä tekstistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ongelma on vain se että sinä et kuuntele minua mutta myönsit juuri että aivot ja tietoisuus ovat sidonnaisia toisiinsa nähden. Miksi et kuuntelisi minuakin? Ei kai siitä nyt haittaa olisi?"
Samaa paskaahan se sinäkin lätiset siinä. Minulla vain nyt sattuu olemaan vieläkin syvällisempää tietoa mutta enhän minä nyt suinkaan noin röyhkeän ilkeälle ihmiselle kyllä viitsisikään enempää edes avata. Hyvä tavaton miten rumasti te kyllä puhutte toisille täällä netissä.
No ei satu. Tuskin edes tiedät mitä "tieto" tarkoittaa.
Et sinä lapsonen vain voi kieltää toisten sinulle tuntemattomien tietoutta. Sinun kannattaa opetella ymmärtämään lukemaasi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mieltä tästä ovat kaikkiin muihin uskontoihin ja jumaliin uskovat? Miksi kristinusko olisi jotenkin parempi uskonto kuin muut?
ehkä harvoista asioista missä voin sanoa että Raamattu puhuu totta on mooseksen kirjassa "Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."
anthonychene.com
Anita Moorjani (Heräsi koomasta ja parani syövästä)
Dannion Brinkley (salamanisku tappoi, heräsi henkiin)
Eben Alexander (neurologi joka heräsi meningiitin aiheuttamasta koomasta)
onhan näitä, jos viitsii kyseenalaistaa omia näkemyksiä (elämä pelkkää biologiaa tai uskontoa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä lapsonen vain voi kieltää toisten sinulle tuntemattomien tietoutta.
Kyllä voin, koska sellaista ei ole olemassakaan. Voit halutessasi todistaa asian olevan toisin, mutta siihen asti nollahypoteesi pätee aina ja ikuisesti.
Kattokaa nyt vaikka toi video. Jos uskallatte.
Vierailija kirjoitti:
anthonychene.com
Anita Moorjani (Heräsi koomasta ja parani syövästä)
Dannion Brinkley (salamanisku tappoi, heräsi henkiin)
Eben Alexander (neurologi joka heräsi meningiitin aiheuttamasta koomasta)
onhan näitä, jos viitsii kyseenalaistaa omia näkemyksiä (elämä pelkkää biologiaa tai uskontoa).
Kyllä, myös kuolemanrajakokemuksia. Tuttuja nimiä nämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä lapsonen vain voi kieltää toisten sinulle tuntemattomien tiet
Oletpa sinä sairaan lapsellinen, toivottavasti et ota pataasikin vielä kun uhottelet muille tuolla tavalla.
Tiedän jo kohtaloni. "Herään" alasti nuorena miehenä hiekkarannalla. Lähden raivaamaan tietäni läpi sademetsän. Viikkojen samoilun jälkeen saavun joen ääreen. Näen vastarannalla kauniin naisen. Rakastumme. Saamme lapsen. Asumme sukunsa yhteisössä tehden yksinkertaista fyysistä työtä. Rakastamme kaikki toisiamme ja lastamme. Ei hierarkioita, ei väkivaltaa. Paikan nimi on Mansala.
Näin minulle on unessa ilmoitettu.
Areenassa on dokumentti Tukdam, joka kertoo tiedemiesten ja buddhalaisten munkkien yhteistyöstä kuoleman jälkeisten tapahtumien selvittämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että mitään höpöhöpösieluja ei tietysti ole olemassakaan.
Eikä taivasta eikä jumalaa. Paljon oli mielikuvitusjuttuja parissa lauseessa.
Sukulaiset tulee kärkkymään perintöä
Tulevaisuutta on vaikea ennustaa, mutta muut ihmiset todennäköisesti jatkavat elämiänsä hetken aikaa surtuaan.
Epäuskoiset joutuvat ikuiseen kadotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Energia ei ainakaan voi vain kadota tyhjyyteen. Sen nykytieteet sanovat. Samoin ihmisestä poistuu kuolinhetkenä x määrä grammoja, mitä ei osata selittää.
Olet siis vain kuullut siitä, että ihmisestä mukamas poistuu tietty määrä grammoja kuollessa, mutta et ole vaivautunut ottamaan selvää mistä tämä virheellinen väite on lähtenyt leviämään.
Tämä taisi olla joku elokuva jos oikein muistan?
Eri
No eikö totta. Ei olekaan mikään pakko lukea tämänkään hörhön lätinöitä netissä. Aina voi ohittaa. Kiitos tuestasi kuitenkin.