Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että kuukausi kirjoiteltu melkein ja mies ei..

Vierailija
12.03.2024 |

Olemme miehen kanssa pian kuukauden kirjoiteltu. Molemmat olemme ihastuneita ja puhumme näkemisestä. Jos otan asian puheeksi, niin mies kommentoi tyyliin ' kyllä me vielä näemme monta kertaa elämämme aikana" tai " voisinpa olla siellä". En ymmärrä. Tai sitten sanoo" nähdään kun on aikaa ja hyvä hetki". Välillä tuntuu että kaikki on pelkkää huijausta. Olen miehestä nähnyt kuvan ja tiedän nimenkin kuitenkin, että eikai kaikkea kuitenkaan huijaa. Hän on kuulema umpiraksstanut minuun.

Mielipiteitä?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli tuollainen tilanne ja se mies oli sinkku ja varattu samaan aikaan: matkusteli ja vietti viikonloppuja yhden yh:n kanssa ja viikolla tapaili minua. Piti myös muut seuranhakukanavat auki samaan aikaan.

Se *seurustelukumppani* muutti toiseen maahan lapsineen sen jälkeen kun sai tietää tulleensa vedätetyksi. Poisti myös sometilinsä sekä kaikki tietonsa netistä. Ilmeisesti lyhensi myös tämän miehen asuntolainaa.

Eihän sulla ole sama tilanne, jos kuitenkin näit miehen?

Vierailija
22/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ajanviete tai sitten mies tai miehen nimimerkin takana oleva ryhmä pohjustaa hyväksikäyttöä eli taloudellista källiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa pyytämään rahaa mitä erikoisimmin syin... 

Vierailija
24/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä latteuksien jaarittelijalta ja todennäköisesti on varattu jollei huijari. 

Vierailija
25/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah mulla on kanssa ollut kierrossan tällainen umpirakastunut varattu miekkonen joka on odottanut mua kuulema koko elämänsä.

Nykyään ovat vaimonsa kanssa samassa työpaikassa, jossa mies on myös osakkaana, vaimo ollut vähän reilun vuoden siellä töissä. Yhteisiä lapsia ei ole, mutta vaimo kiristää miestä lasten tapaamisoikeuksilla joten miesparka ei voi erota vaikka haluaisi eikä liitto merkitse hänelle mitään. Ihan huvikseen olen jatkanut hänen kaipaaviin viesteihin vastailua, onhan tämä ihan hupia ja hauska ajatusleikki siitä, koska laittaisikaan screenshotit vaimolle.

Et sinäkään nyt pelaa ihan täydellä pakalla. Mutta onhan tuo vallantunne varmaan kutkuttava, kun et oikeasti miestä saa. 

Vierailija
26/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan tuo olla ujo, pelkää mitä sitten jos ei juttu luistakaan ja tulee pettymys.

Ujo tuskin julistaisi rakkauttaan tuohon malliin.

Vierailija
27/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ilmiselvästi varattu. Haluatko todella seurustella varatun miehen kanssa, jolla ei ole aikomustakaan erota? Mieti sitä.

Vierailija
28/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti huijari jolla ei ole aikomustakaan tavata. Näitä riittää näköjään. 

Vierailija
29/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa omituiselta, onko siis ihan suomalainen ja kirjoittaa suomeksi? Mietin vaan, että kuulostaa niin kovasti joltain nettihuijaukselta, jos kieli olisi englantia, mutta jos ihan puhdasta suomea kirjoittaa, niin ei voihan sitten olla muuten vaan outo tapaus.

Vierailija
30/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksinkertaisesti ymmärrä ihmisiä, jotka "ihastuvat" ilman, että ovat edes tavanneet toisiaan. 

Vierailija
31/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusettaja, huijari, tai pitää sua vaihtopenkillä

Vierailija
32/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan normaalijärkinen ei ole umpirakastunut kehenkään jota ei ole edes ikinä nähnyt.

Tämä. Tämän takia ap vaikuttaa jo trollilta. Molemmin puolin ihastuttu ja mies peräti umpirakastunut. Joko teinit liikkeellä tai ap;n avaus on pelkkä trollaus. 

Ei, vaan mies koittaa saada aloittajan uskomaan puheitaan ja rakastumaan ja saada itse näin helppo vaki p i l l u, uskollinen sellainen. Ei siinä sen kummempaa. Ei kannata olla tyhmä.

Vierailija
33/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat olemme ihastuneita = Sinä olet ihastunut, hän vedättää sinua. Varattu äijä. Tee ihan mitä muuta tahansa, mutta älä lähde kolmanneksi pyöräksi. Siinä yhtälössä ennemmin tai myöhemmin joku särkee sydämensä, ja se olet todennäköisimmin sinä. Asiasta on tarpeeksi ennakkotapauksia.

Vierailija
34/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah mulla on kanssa ollut kierrossan tällainen umpirakastunut varattu miekkonen joka on odottanut mua kuulema koko elämänsä.

Nykyään ovat vaimonsa kanssa samassa työpaikassa, jossa mies on myös osakkaana, vaimo ollut vähän reilun vuoden siellä töissä. Yhteisiä lapsia ei ole, mutta vaimo kiristää miestä lasten tapaamisoikeuksilla joten miesparka ei voi erota vaikka haluaisi eikä liitto merkitse hänelle mitään. Ihan huvikseen olen jatkanut hänen kaipaaviin viesteihin vastailua, onhan tämä ihan hupia ja hauska ajatusleikki siitä, koska laittaisikaan screenshotit vaimolle.

Et sinäkään nyt pelaa ihan täydellä pakalla. Mutta onhan tuo vallantunne varmaan kutkuttava, kun et oikeasti miestä saa. 

Kuka haluaisi valehtelevan petturin? 😁 En varmasti pelaa täydellä pakalla eikä ole kaikki matot suorassa mut kosto on suloinen, kylmänä tarjoiltuna mieluiten.

Mä siis olin se typerys, uskoin ja ihastuin, mutta onneksi aika pian ymmärsin kupletin juonen, ja nyt olen viestiautomaatti ja piristäjä tuolle kakkakasalle, ihan vain siksi, että saan sen kostoni joskus. 😉 Muuten en uhraisi tähän minuuttiakaan.

Vierailija
35/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä parempaa kuin saada mies tunnustamaan rakkauttaan omalla nimellä ja kasvoillaan, sanomaan ettei avioliitto merkitse mitään ja kaikesta on mustaa valkoisella. Sit laitat wifeylle ne, kyllähän hänkin ansaitsee tietää mitä hänestä ja heidän "liitostaan" oikeasti puhutaan. Mua ei ainakaan kuseteta ilmaiseksi. 😄

Vierailija
36/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ap hakemassa varmuuden vuoksi 100 000 laina pankista että saat upseeri rakkaasi Niger....anteeksi USAn armeijasta Suomeen ja mieheksesi💋

No ei. Porvoostahan tämä ketju on

Vierailija
37/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan normaalijärkinen ei ole umpirakastunut kehenkään jota ei ole edes ikinä nähnyt.

Tämä. Tämän takia ap vaikuttaa jo trollilta. Molemmin puolin ihastuttu ja mies peräti umpirakastunut. Joko teinit liikkeellä tai ap;n avaus on pelkkä trollaus. 

Ei, vaan mies koittaa saada aloittajan uskomaan puheitaan ja rakastumaan ja saada itse näin helppo vaki p i l l u, uskollinen sellainen. Ei siinä sen kummempaa. Ei kannata olla tyhmä.

Avaatko nyt, miten tämä vakip i l l u saadaan ilman tapaamista? Jotenkin aika outo selitys. Edelleen - jos ap on ihastunut ja uskoo miehen olevan umpirakastunut, hän on joko teinin tasolla tai trolli. Ihan sama, mitä tämä mies aikoo. 

Vierailija
38/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaisi valehtelevan petturin? 😁 En varmasti pelaa täydellä pakalla eikä ole kaikki mat

Ei kai kukaan halua valehtelevaa petturia, mutta sulla riittää aikaa hänelle kuitenkin. Kertoo ihan riittävästi miten tärkeä ihminen sinä olet omassa elämässäsi. Ihan vapaasti haudo kostoasi. 

Vierailija
39/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä parempaa kuin saada mies tunnustamaan rakkauttaan omalla nimellä ja kasvoillaan, sanomaan ettei avioliitto merkitse mitään ja kaikesta on mustaa valkoisella. Sit laitat wifeylle ne, kyllähän hänkin ansaitsee tietää mitä hänestä ja heidän "liitostaan" oikeasti puhutaan. Mua ei ainakaan kuseteta ilmaiseksi. 😄

Kylläpä näitä voimafantasioiden viljelijöitä riittää. Säälittävyys ja huvittavuus, yhdessä paketissa. 

Vierailija
40/74 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä näitä voimafantasioiden viljelijöitä riittää. Säälittävyys ja huvittavuus, yhdessä paketissa. 

Mieti vain siellä koska sun muille naisille lähettelemät viestit löytää sun wifeyn. 😁 Tai vastaavasti koska sun puhelimeesi kilahtaa ukkokultasi hölmöilyt. Fyi; koko kylä tietää niistä kyllä sua ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä