Onko normaalia, että kuukausi kirjoiteltu melkein ja mies ei..
Olemme miehen kanssa pian kuukauden kirjoiteltu. Molemmat olemme ihastuneita ja puhumme näkemisestä. Jos otan asian puheeksi, niin mies kommentoi tyyliin ' kyllä me vielä näemme monta kertaa elämämme aikana" tai " voisinpa olla siellä". En ymmärrä. Tai sitten sanoo" nähdään kun on aikaa ja hyvä hetki". Välillä tuntuu että kaikki on pelkkää huijausta. Olen miehestä nähnyt kuvan ja tiedän nimenkin kuitenkin, että eikai kaikkea kuitenkaan huijaa. Hän on kuulema umpiraksstanut minuun.
Mielipiteitä?
Kommentit (74)
Mies on sairaanhoitaja. Uskoisitteko?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yksinkertaisesti ymmärrä ihmisiä, jotka "ihastuvat" ilman, että ovat edes tavanneet toisiaan.
Ahaa. Mä ymmärrän, sillä niin on käynyt monesti.
Ymmärrätkö myös sen, että jos ihastut ennen henkilön tapaamista, ihastut vain omassa mielessäsi luomaasi kuvitelmaan? 😄 Jaksaa huvittaa nämä ihastujat. Aina tapaaminen mahdollisimman pian, niin ei hukata kenenkään aikaa. Kuinka typeräksi tunnet itsesi jos olet kirjoitellut kuukausia ja "rakastunut" mutta kun tapaatte, kemiaa ei ole lainkaan, toisen ääni tai maneerit tai olemus on totaalinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä parempaa kuin saada mies tunnustamaan rakkauttaan omalla nimellä ja kasvoillaan, sanomaan ettei avioliitto merkitse mitään ja kaikesta on mustaa valkoisella. Sit laitat wifeylle ne, kyllähän hänkin ansaitsee tietää mitä hänestä ja heidän "liitostaan" oikeasti puhutaan. Mua ei ainakaan kuseteta ilmaiseksi. 😄
Kylläpä näitä voimafantasioiden viljelijöitä riittää. Säälittävyys ja huvittavuus, yhdessä paketissa.
Mieti vain siellä koska sun muille naisille lähettelemät viestit löytää sun wifeyn. 😁 Tai vastaavasti koska sun puhelimeesi kilahtaa ukkokultasi hölmöilyt. Fyi; koko kylä tietää niistä kyllä sua ennen.
Minkä hiton wifeyn? Onneksi en asu kylässä, niin ihmisill on muutakin tekemistä on kyylätä t
Etkö ole kuullut miten Mikael Forsellkin kutsui vaimoaan wifeyksi niissä viesteissä joita lähetteli salarakkaalleen jonka kanssa puhui ja teki tuhmia wifeyn selän takana? 😂😂😂
Aivan varmasti näitä temppuja harrastaa sekä naiset että miehet yhtälailla. Omalle kohdalle sattuneesta syystä tullut enemmistö kokemuksista miesten harrastamista venkoiluista, naisten tekosista on vain muutamia kuulopuheita.
Vierailija kirjoitti:
Hah mulla on kanssa ollut kierrossan tällainen umpirakastunut varattu miekkonen joka on odottanut mua kuulema koko elämänsä.
Nykyään ovat vaimonsa kanssa samassa työpaikassa, jossa mies on myös osakkaana, vaimo ollut vähän reilun vuoden siellä töissä. Yhteisiä lapsia ei ole, mutta vaimo kiristää miestä lasten tapaamisoikeuksilla joten miesparka ei voi erota vaikka haluaisi eikä liitto merkitse hänelle mitään. Ihan huvikseen olen jatkanut hänen kaipaaviin viesteihin vastailua, onhan tämä ihan hupia ja hauska ajatusleikki siitä, koska laittaisikaan screenshotit vaimolle.
Hullulla halvat huvit, idjootilla ilmaiset. Et sinäkään ihan täysipäinen ole.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä tapaaminen jossain kohtaa järjestyy, kunhan huijattava on riittävästi ihastunut. Sit tapaamisia murustellaan juuri sen verran, ehkä alussa enemmän, että huijattava rakastuu ja tällä mennään vaikka puolesta vuodesta muutamaan vuoteen, riippuu miten hyvin huijattava on saatu koukkuun ja uskomaan valheita."
On kyllä sepustus. Eli nainen saadaan koukkuun sillä, ettei sitä koskaan tapaa? Ei kai kukaan ole niin taulapää, että ripustautuu mieheen, jolla ei koskaan ole aikaa. Kuinka pajon ap;n älykkyystason tampioita oikein riittää.
Lukutaito much? Eli tavataan alussa/tapailuvaiheessa sen verran ja hiljakseen, että toisella pysyy kiinnostus yllä, ja käytetään juuri sen verran vaivaa muutenkin, ei enempää. Näillä saattaa useinkin olla useampia verkkoja vesillä. Täysjärkinen itseään arvostava pysyy kaukana, mutta kerran olen löytänyt itseni tilanteesta, jossa elämäni oli muutenkin aika hektistä, ja nähtiin uuden miekkosen kanssa harvakseltaan, ja se johtui osin omista kiireistäni, enkä ymmärtänyt epäillä mitään. Lopulta ymmärsin mikä oli kuvio, kun miehellä ei ollut koskaan enempää aikaa minulle, kun piti liehitellä muitakin naisia samalla. Ja kaiken huipuksi vaimo odotti kotona. No se korttitalo onneksi kaatui, laittelin miehen viestit ja kuvat vaimolle. 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah mulla on kanssa ollut kierrossan tällainen umpirakastunut varattu miekkonen joka on odottanut mua kuulema koko elämänsä.
Nykyään ovat vaimonsa kanssa samassa työpaikassa, jossa mies on myös osakkaana, vaimo ollut vähän reilun vuoden siellä töissä. Yhteisiä lapsia ei ole, mutta vaimo kiristää miestä lasten tapaamisoikeuksilla joten miesparka ei voi erota vaikka haluaisi eikä liitto merkitse hänelle mitään. Ihan huvikseen olen jatkanut hänen kaipaaviin viesteihin vastailua, onhan tämä ihan hupia ja hauska ajatusleikki siitä, koska laittaisikaan screenshotit vaimolle.
Hullulla halvat huvit, idjootilla ilmaiset. Et sinäkään ihan täysipäinen ole.
Nimenomaan, enkä ole niin koskaan väittänytkään. Mutta kyllä nyt vähän naurattaa sitten kun saapi ne viestit laitella ja mies saa ansionsa mukaan mikäli vaimo ei ole kynnysmatto ja vedätettävissä. 😁 Sit jos on niin kaikkihan annetaan anteeksi ja sama peli jatkuu jonkun toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi myös olla todella lyhyt ja siksi vitkuttelee.
Tai sillä on lyhyt.
En ole se Pikko, kiitos kysymästä. Ihmeellistä miten näissä aina naisia haukutaan ja miesten touhuja puolustellaan, ja useimmiten vielä toisten naisten toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Mies on sairaanhoitaja. Uskoisitteko?
Ap
Ehdottomasti. Tulee hyvin toimeen naisten kanssa, naisvaltaisella alalla. 😉
Vierailija kirjoitti:
Mies voi myös olla todella lyhyt ja siksi vitkuttelee.
Tai kyseessä on jonkin toisen miehen kuva. Kuinka kuvaan voi rakastua ? Nyt jäitä hattuun !
Juttelee sun kanssa lämpimikseen.
Todellisuudessa haaveilee jostain parikymppisestä blondista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään nyt pelaa ihan täydellä pakalla. Mutta onhan tuo vallantunne varmaan kutkuttava, kun et oikeasti miestä saa.
Kuka haluaisi valehtelevan petturin? 😁 En varmasti pelaa täydellä pakalla eikä ole kaikki mat
Kannattaa siirtyä eteenpäin elämässä eikä jäädä joihinkin kostofantasioihin jumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinäkään nyt pelaa ihan täydellä pakalla. Mutta onhan tuo vallantunne varmaan kutkuttava, kun et oikeasti miestä saa.
Kuka haluaisi valehtelevan petturin? 😁 En va
En ole jumissa. Ehkäpä kusettajan olis aika oppia tavoille. 🦄
Mikä pituushullu? Ihan totta oli joka sana, uskot tai et. Ja voin sanoa että miehen lyhyys ei ole minulle mikään ongelma, niin kauan kun mies on edes kutakuinkin minun pituiseni. Ikävää kun miehet tekevät tuosta asiasta itselleen noin suuren ongelman.