Valkoinen väriaine
Saako valkoista väriainetta (elintarvikeväriä) tilattua muualta kuin Bake and Partylta? Siellä ei sitä näytä olevan vaikka olen käynyt sivuilla kurkkimassa ja olen laittanut heille postiakin että millon saavat sitä, mutta ei ole kuulunut vastausta.
Tarvisi kohtapuolin sitä väriä saada jostain. :)
Kaupoissa en ole koskaan nähnyt muutakuin perusvärit, punainen, sininen, keltainen ja vihreä.
Kommentit (5)
Laitoin sinulle mailia. :)
Tuolla Bake and Partyn sivuilla on jo jonkin aikaa lukenut että tuotetta ei ole varastossa. :/ Mutta eivätköhän he sitä saa joskus. :)
Kyllä se niin on että kaupan väriaineet käyttäytyvät juuri noin kuin kirjoitit.
Niin ja meiltä on parisataa kilometriä Helsinkiin, joten en pääse ostamaan nuista putiikeista suoraan väriaineita. :( (En ainakaan milloin tahansa. :))
Nyt on pakko kysyä laitoinko sulle tulemaan sen puhelinnumeron....en ole varma, kun joku muukin sitä kyseli.
Vielä varmennukseksi, että meiliosoittessani hellan ja poliisin välillä on väliviiva.
Lintu75
alias Hellapoliisi
hella-poliisi@luukku.com
Tarkistin, että laitoin eilen oikein tuon meiliosoitteesi. Oli oikein. =)
Mikähän siinä on, ettet ole saanut vastausta...*ihmettelee*
Kyllä sitä pitäisi olal, jollei ole toistaiseksi kovan kysynnän takia loppunut.
Jos haluat tuon yrittäjän puhelinnumeron, josta voit suoraan kysellä, laita mulle meilisoitteesi johon voin numeron lähettää=)
Kauppojen väreillä ei käsittääkseni saa ihan puhtaita perusvärejä, vai olenko väärässä? Ainakaan apteekin jauheilla ei saa, vaan niistä tulee punaisesta vaaleanpunaista, mitä enemmän laittaa, sen pinkimmäksi muuttuu jne.
Jos asut Helsingissä, Mikonkadulla olevassa Kokkipuodissa myydään myös jotain värejä, kysele sieltä vaikka puhelimitse mitä värejä heillä on.
T: Lintu75 hella-poliisi@luukku.com