Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ESPOO/KARAKALLIO

Vierailija
25.01.2011 |

Moikka!

Mitä mieltä olette Espoon Karakalliosta asuinpaikkana?

Olemme lapsiperhe ja sieltä löytyi sopiva rivitalo. Vaikuttaa rauhalliselta ja turvalliselta alueelta.

Kiitos kaikille vastanneille!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on vuodelta 2011. Varmaan aloittaja on jo löytänyt sopivan asunnon.

Vierailija
42/49 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karakallion koulun sisäilma ongelmista löytyy googlettamalla

Itse olen tekemässä valitusta koulu sihteeristä, psykologista ja luokan opettajista (2 kpl). Tarvittaessa vien koulun toiminnan julkisuuteen

Eskari ope toisella lapsistani on täydellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karakallion Keskuksen ja ostarin läheinen alue saattaa olla rauhaton iltaisin mutta muuten alue on ihan ok. Ei ehkä mikään hienoin tai kaunein lähiö ja siellä liikkuu vähän kaikenlaista porukkaa mutta kyllä siellä pärjää. Olen itse asunut kartsissa vuosia ja pari kertaa joutunut tilanteeseen jossa toinen/toiset henkilöt ovat olleet hieman uhkaavia mutta olen selvinnyt.

Vierailija
44/49 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista kartsissa on nykyään?

Vierailija
45/49 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista kartsissa on nykyään?

Hiljaista kun huopatossutehtaassa. Lapsiperheitä ja vanhuksia, kun ei edes ostaria enää ole. 

Vierailija
46/49 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karakallion koulu on hyvä koulu. Oppilaat eivät tiedä kuinka paljon opettajat tekevät töitä sen eteen että kaikilla olisi hyvä olla. Nyky aikana kun valitetaan kaikesta. Koulu on pieni ja hallittavissa, miettikääpä 1000 hengen oppilaitoksia. Asiallisella käytöksellä saa samanlaista kohtelua eli kannattaa katsoa peiliin. Onko olemassa sellaista koulua missä ei mitään sattuisi, eipä taida olla.

Vierailija
47/49 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on vuodelta 2011. Varmaan aloittaja on jo löytänyt sopivan asunnon.

Voi olla vaikka seuraava haussa- ja kyllähän jollain muulla tilanne päällä.

Vierailija
48/49 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karakallion koulu on hyvä koulu. Oppilaat eivät tiedä kuinka paljon opettajat tekevät töitä sen eteen että kaikilla olisi hyvä olla. Nyky aikana kun valitetaan kaikesta. Koulu on pieni ja hallittavissa, miettikääpä 1000 hengen oppilaitoksia. Asiallisella käytöksellä saa samanlaista kohtelua eli kannattaa katsoa peiliin. Onko olemassa sellaista koulua missä ei mitään sattuisi, eipä taida olla.

Onko siellä enää ollenkaan syntyperäisiä suomalaislapsia vai joko kaikki on maaamuja?

Vierailija
49/49 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karakallion koulua kutsutaan paimenkouluksi, sinne en lastani laittaisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi