Ovatko suuret rinnat OUT?
Helsingin Sanomat kertoi marraskuussa 2022, että joillakin Suomen kauneusklinikoilla rintaimplantteja poistetaan nykyään jopa enemmän kuin niitä laitetaan. Naisten kehomuoti suosii tällä hetkellä urheilullista, hoikkaa ja kiinteää kroppaa.
Meillä on ihanne lähes androgyynistä, liikunnallisesta naisesta. Kaikenlainen kiinteyden ihannointi on lisääntynyt, Säilävaara sanoo.
Erään löytämäni tutkimuksen mukaan kiinteyttä pidetään rintojen kokoa tärkeämpänä.
Kaiken kaikkiaan Säilävaara arvioi, että kauneusideaalit suosivat nykyään pikemminkin keskikokoisia kuin suuria rintoja.
Joka tapauksessa niin, että rinnat ovat kiinteät. Eivät aivan pienet, mutta sellaiset, että ne eivät haittaa kuntoilua tai sopivien vaatteiden löytymistä. Sellaiset, jotka näyttävät ja tuntuvat sopusuhtaisilta omaan kehoon.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Eihän ukotkaan laita silikoni six-packia, joten naisten silikonit ovat naurettavia. Feikki on feikki. Treenillä saa timmin vartalon.
Tisseihin ei treeni vaikuta, tollo!
Kehorauha. Kukin huolehtikoon vaan omasta ulkonäöstään.
Huoh, tuo kuppikoon kirjain merkitys ei ole mitään.
Minulla on pienet rinnat vaikka D kuppi. Vastaavasti ystävällä on B kupilla isot rinnat. Se rinnanympärys vaikuttaa kokoon. Minun 60D on pieni. Ystävän 100B paljon isompi.
Sikarit on pois muodista ja luomut kaiken kokoisina on kauniit.
Kaikki käy, kunhan ovat kiinteät ja luomut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot luomutissit ei oo koskaan pois muodista 🤗
Eipä ne paljoa auta jos kantajalla on kovasti ylipainoa. Aika harvalla hoikalla naisella on isot luomutissit.
On niitäkin, mutta usein se kroppatyyppi on sellainen johon kertyy ylävartaloon helposti rasvaa. Eli käsivarret ja keskivartalo kasvavat rintojen lisäksi eniten, jos painoa tulee lisää, mutta reidet ovat hoikat.
Tunnen naisen, joka teki rasvaimun vatsaan, käsivarsiin ja sisäreisiin. Nyt kaikki kertyy rintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ukotkaan laita silikoni six-packia, joten naisten silikonit ovat naurettavia. Feikki on feikki. Treenillä saa timmin vartalon.
Tisseihin ei treeni vaikuta, tollo!
Paitsi ehkä kutistavasti jos rasvakudos pienenee.
Vierailija kirjoitti:
On ne aina ollut out. Pienet ja kiinteät on kuuminta hottia!
samaa mieltä M60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot luomutissit ei oo koskaan pois muodista 🤗
Eipä ne paljoa auta jos kantajalla on kovasti ylipainoa. Aika harvalla hoikalla naisella on isot luomutissit.
Minulla on C ja olen tosi hoikka.
C-kuppi todella hoikassa kropassa (ymp.mitta 60-65?) on kyllä tosi pieni. Terv. 70B
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita rintoja vaan ei saa millään treenillä.
Höpsistä. Puntti pöydälle ja sitä nostellaan rinta vuorollaan :D
Mä olen aina ollut rinnaton lauta. Rinnat oli ainoastaan silloin kun imetin.
Miten minkään trendin pitäisi siihen rintojen kokoon vaikuttaa? Ne on aina sellaiset kuin on. Ei kai kukaan oikeasti ole niin tyhmä että menee leikkelemään kehoaan jonkun muotivillityksen takia?
Vierailija kirjoitti:
Miten minkään trendin pitäisi siihen rintojen kokoon vaikuttaa? Ne on aina sellaiset kuin on. Ei kai kukaan oikeasti ole niin tyhmä että menee leikkelemään kehoaan jonkun muotivillityksen takia?
Kyllä muuten jengi menee leikkauttelee itseään trendien mukaan. Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat ja influencerit tekee just niin että leikkaa muotivillityksen takia. Me köyhät tavikset saadaan sen sijaan potea huonoa itsetuntoa ja kehovihaa, sillä perseemme on aina joko liian leveä/kapea tai tissimme liian isot/pienet. Pääasia on sisäistää että koskaan ei ole tarpeeksi hyvä.
Kauneusihanteet muuttuvat. Ei isot rinnat ole nykyään sellainen ihanne kuin joskus oli. Ja varmasti naisen ulkonäössä on miestenkin silmissä ihan oleellisesti statuselementti, eli tykätään siitä ulkonäöstä joka on muodissa, ei se ohjaudu vain biologialla.
Mutta raporttina kentältä: edelleenkin G-kupin rinnoille löytyy ne tykkääjät..
Vierailija kirjoitti:
Kauneusihanteet muuttuvat. Ei isot rinnat ole nykyään sellainen ihanne kuin joskus oli. Ja varmasti naisen ulkonäössä on miestenkin silmissä ihan oleellisesti statuselementti, eli tykätään siitä ulkonäöstä joka on muodissa, ei se ohjaudu vain biologialla.
Mutta raporttina kentältä: edelleenkin G-kupin rinnoille löytyy ne tykkääjät..
Siis tottakai muoti vaikuttaa. Katso vaikka maalauksia jostain 1600-luvulta kun seksikäs ja korkean statuksen omaava mies käytti korkokenkiä ja sukkahousuja sekä peruukkeja. Ja ne oli sen ajan muodin mukaan tosi hotteja beibejä. Vaaleanpunainen oli alun perin poikien väri (punainen=veri) ja vaaleansininen tytöille. Tosi monet seksuaaliset vetovoimatekijät on kulttuurin ohjaamia eikä ollenkaan sisäsyntyisiä. Monet ei tajua tätä, vaan kuvittelevat jokaisen mieltymyksensä tulevan suoraan liskoaivoista ja selittyvän biologialla (miehet on sellaisia ja naiset on tällaisia aamen).
Ei kai mitkään luomurinnat ole ikinä poissa muodista. Mutta kun kerran aiheesta puhutaan, niin itseäni kiinnostaisi mielellään vähintään navassa asti ylväästi riippuva povi keski-ikäisellä feminiinisellä jumalattarella. Jos olisivat vähintään k-kuppikokoa, niin voisin mennä tällaisen täydellisen naisolennon eteen kuralätäkköön makaamaan, ettei viehkeä neito vain kastelisi jalkineitaan. Eli mitä suuremmat ja riippuvammat rinnat, niin sitä kauniimpi nainen mielestäni! Lisäksi jos olisi neitokaisella epämuodikkaat silmälasit ja pukeutuisi kuin 80-lukulainen kirjastonhoitajatar hiljaisen sivukirjaston lämpimänä heinäkuisena iltapäivänä, niin sellainen olisi maailman kaunein nainen ainakin minusta!
Wettmelons googlenkuvahakuuun. Siinä on kauniit rinnat
Minulla on isot rinnat. Rakastan niitä.
Niin on prinssinakkimulkkukin.