Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko suuret rinnat OUT?

Vierailija
12.03.2024 |

Helsingin Sanomat kertoi marraskuussa 2022, että joillakin Suomen kauneusklinikoilla rintaimplantteja poistetaan nykyään jopa enemmän kuin niitä laitetaan. Naisten kehomuoti suosii tällä hetkellä urheilullista, hoikkaa ja kiinteää kroppaa.

Meillä on ihanne lähes androgyynistä, liikunnallisesta naisesta. Kaikenlainen kiinteyden ihannointi on lisääntynyt, Säilävaara sanoo.

Erään löytämäni tutkimuksen mukaan kiinteyttä pidetään rintojen kokoa tärkeämpänä.

Kaiken kaikkiaan Säilävaara arvioi, että kauneusideaalit suosivat nykyään pikemminkin keskikokoisia kuin suuria rintoja.

Joka tapauksessa niin, että rinnat ovat kiinteät. Eivät aivan pienet, mutta sellaiset, että ne eivät haittaa kuntoilua tai sopivien vaatteiden löytymistä. Sellaiset, jotka näyttävät ja tuntuvat sopusuhtaisilta omaan kehoon.

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000010280790.html

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomut on parhaimmat, oli isot tai pienet. Ne tuntuvat pehmeältä ja lämpimältä. Silarit on kuin vesi-ilmapallot.

Vierailija
82/133 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kupit on hirrrrveet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit joo mutta ei aidot tissit.

Vierailija
84/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitten hyttysenpuremat, puolikkaat mandariinit, kunnon kiinteät greipit tai isot roikkuvat lollot niin pidän niistä kaikista. Mutta silikonitissit ei vaan sytytä ei sitten millään.

Vierailija
85/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot luomutissit ei oo koskaan pois muodista 🤗

Samaa mieltä. Listaan voi lisätä gin tonic, käteinen raha ja musta puku. 

Vierailija
86/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät koskaan. Lypsis lypsis. 

Vierailija
87/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ukotkaan laita silikoni six-packia, joten naisten silikonit ovat naurettavia. Feikki on feikki. Treenillä saa timmin vartalon. 

Vierailija
88/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret luomurinnat ovat parhaat!

M41

89/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on täysin absurdi, ainahan oikein todella erittäin hyvin suuret ja riippuvat luomurinnat ovat kaunein feminiininen ulkoinen ominaisuus naisessa! Jos vaikka viehkeällä keski-ikäisellä neidolla olisi ylväs povi, joka ainakin navan tasolla riippuisi, niin silloin kyseesä olisi täydellinen kaunotar!

Vierailija
90/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ukotkaan laita silikoni six-packia, joten naisten silikonit ovat naurettavia. Feikki on feikki. Treenillä saa timmin vartalon. 

Kauniita rintoja vaan ei saa millään treenillä.

Vierailija
91/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteä B-kuppi on parasta.

Vierailija
92/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin suuririntaisena naisena kysyisin että voisiko mun kehoni olla olematta muoti-ilmiö? Se nyt vaan kasvoi tällaiseksi ihan itsestään. Hassua kun tuntuu että tissejä pidetään jonain asusteena, jotka voi halutessaan vaihtaa trendikkäämpiin. 

Vierailija
93/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H85 luomurintaisena on ihan sama mikä on muodissa, näillä on hyvin pärjätty.

Vierailija
94/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bass, Beats & Melody

Vierailija
95/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret luomurinnat ovat parhaat!

M41

Sama ikä ja mielipide kuin omalla miehelläni :)

Vierailija
96/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniita rintoja vaan ei saa millään treenillä.

Tämä on totta, raskaista ja riippuvista rinnoista ei saa treenaamalla mitenkään pinkeitä ilmapalloja, mutta itse väitän, että omat rinnat alkoi näyttämään hieman paremmilta kun aloitin salitreenin. Luulen että johtuu selkätreenin ryhtiä parantavasta vaikutuksesta, sekä ehkä aavistuksen rintalihasten kasvusta. Ja ehkä vähän myös rasvaprosentin pienenemisestä. Ei siis mitenkään huomattava ero, mutta vähän kuitenkin.

Vierailija
97/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun keho ei oo mikään muoti-ilmiö, se on mun keho. Ei tippaakaan kiinnosta onko jokin mun vartalon osa hot tai not. 

Vierailija
98/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin suuririntaisena naisena kysyisin että voisiko mun kehoni olla olematta muoti-ilmiö? Se nyt vaan kasvoi tällaiseksi ihan itsestään. Hassua kun tuntuu että tissejä pidetään jonain asusteena, jotka voi halutessaan vaihtaa trendikkäämpiin. 

Täysin samaa mieltä tästä.

Eli saisko ihmiset kehorauhan, kiitos.

Vierailija
99/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luomut roikkuu, yök

Pallis roikkuu, hyi.

Vierailija
100/133 |
15.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ne paljoa auta jos kantajalla on kovasti ylipainoa. Aika harvalla hoikalla naisella on isot luomutissit.

Kyllä niitäkin on ja sellainen vasta onkin unelmanainen 👍

Ne on itse asiassa epänormaalit rinnat; se rintakudos on todennäköisesti mastopaattista, jos hoikalla naisella on isot rinnat. Sellaisia luonnonoikkuja kun ei ole, että RASVAA kertyisi paljon pelkästään rintoihin eikä muualle.

(Itselläni on kyhmyiset mastopaattiset isot rinnat, siitä tiedän. Kipeytyvät helposti, ja on aika mahdoton huomata, jos joskus tulisi jokin syöpäkasvain, kun rinnat ovat jo valmiiksi täy

Ei ne hoikan naisen rinnat ole rasvaa vaan rintakudosta.