Miksi naiset eivät ole kokeilunhaluisia seksin suhteen?
Aina vain lähetyssaarnaajaa pimeässä peiton alla.
Kommentit (178)
Tarkoittaako ei-kokeilunhaluinen sitä että vaimo ei itse tule pro-aktiivisesti ehdottelemaan uusia juttuja vai sitä että vaimo kieltäytyy jos ehdotat jotain?
Veikkaan että suurin osa valittajista kuuluu ensimmäiseen ryhmään. Siihen olen kuulunut itsekin. "Miksei minun vaimoni koskaan ehdota mitään uutta!". Kun asiasta lopulta sitten vähän puhuttiin, niin vaimo lähinnä ihmetteli että mitä vikaa nykyisessä seksissä on kun hän ainakin saa useita orgasmeja. Miksi muuttaa jotain mikä on jo hyvä?
Samalla sanoi olevansa valmis kokeilemaan mitä vain ehdotankin pl. hänen anaali ja kimppahommat. Aluksi olikin kokeilussa vähän leluja jne mutta ne jäi, kun ei ne vaimoa varsinaisesti kiinnosta. Minun mielekseni voitaisiin kaikkea tehdä, mutta fiilis vähän menee jos toinen tekee asian vain miellyttääkseen toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ehdottanut että mies katsoisi kun mustamies nais mua, tai vaihtoehtoisesti panisi mua dildo perseessään. Ei suostu. Ei myöskään avoimeen suhteeseen.
Erittäin hyvä ohje kuuluu: keskustelkaa seksistä ja kertokaa mieltymyksistänne/fantasioistanne.
Ongelma vain on se, että (ja puhun nyt pitkästä ihmissuhteesta) fiksu ja maailmaa nähnyt vaimoni ei jostain syystä pysty puhumaan asiasta. Jokainen kommentti koskien hänen seksiin liittyviä toiveitaan on "en tiedä" tai "ei nyt ainakaan sitä tai tätä..". Tämä siis keskustelujen lopputulos joka ikinen kerta! Ja tunnelma keskusteluissa aina sellainen hyvin vaivautunut - ikään kuin "pakottaisin" hänet puhumaan vanhempiensa seksielämästä.
M49
Pitkässä suhteessa jossa ei heti alusta olla oikein seksistä puhuttu, niin siitä puhumisen aloittaminen on todella vaikeaa. Miehenä en oikein saa luontevasti suuta auki.
Vaikka olen itse ehkä se vaivaantuneempi osapuoli, niin jos kysyn 'haluaisitko kokeilla jotain muuta?' niin vastaus on aina: en tiedä, haluatko sinä? Mistään ei ole vielä kieltäytynyt, mutta enpä mitään kummaa ole koskaan kysynytkään. Heti suhteen alussa sanoi ettei pyllyhommat ole hänen juttunsa, mutta kyllä voisi panna minua dildolla kunhan vain tulisi sopiva tilaisuus sellaiseen.
Ap on tylsä ja on hankkinut tylsiä naisia sänkyyn.
Kyllä niitä innokkaitakin naisia löytyy. Toki harvinaisia, mutta on heitäkin.
En koe itseäni kokeilunhaluiseksi, mutta tykkään monipuolisesti erilaisesta seksistä. Varmaan parikymmentä eri asiaa mistä pidän paljon ja sitten kaikenlaista mitä voin tehdä ihan mielellään jos toinen sitä toivoo. Haluan myös puhua niistäkin haluista ja fantasioista mitä ei voi toteuttaa tai ei halua oikeasti tehdä.
Ihmiset tarkoittavat kokeilunhaluisella tosi eri asioita. Miehet ainakin seksitreffikontekstissa tuntuvat usein tarkoittavan sillä joko tosi vaniljaista naista joka sitten reippaasti vaihtaa asentoa tai hakee jonkun lelun mukaan tai puhuu kolmannesta osapuolesta. Joku taas tarkoittaa kokeilunhaluisella että "suostuu kaikkeen" eli siis huom. kaikkeen mitä mies haluaa, usein anaali 😐
Itse tykkään rajummista hommista kuin moni normomies, mutta anaaliseksi on ehdoton ei eikä sen osalta löydy kokeilunhalua. Olen saanut kuulla olevani estoinen sen takia mutta siksi onkin hyvä että nämä puhutaan läpi heti niin ei turhaan tarvitse tuhlata kummankaan aikaa. Parisuhteessa hankalampi kun ihmiset tuntuvat vain "ajautuvan" niihin ja sitoutuvan vaikka seksielämä olisi parhaimmillaankin välttävää. Sitten vuosien hiljaisuuden jälkeen yritetään puhua että mitäs uutta kivaa, mahdollisesti oikeasti estoisen puolison kanssa. Ei ole helppoa.
Kuulkaas, meitä seksinnälkäisiä ja isoa tukevaa temmiä kaipaavia naisia on paljon jotka eivät saa mieheltään muutakuin kanin tapaan 15 sek kassiensa tyhjennyksen. Lauantaina saunan jälkeen parin vko välein, ehkä max 2 eri tavalla. Ei auta puhe, ei vihjailu, ei huuto ja kiristyskään, ei auta houkuttelu, ei mikään. "Väsyttää.... ei nyt selkään koskee, en jaksa päätä särkee".
Eikä ole yhdestä kyse vaan elämässäni on jostain syystä ollut 3 pitkää suhdetta joissa sama ongelma. Nykyisin +50v hän ei oikein enää kykene ja se tekee estoja, mutta ei sitten halua minunkaan nauttivan.
Näistäkin kolmesta haluttomasta ja alhaisen libidon miehistä yksi kuitenkin petti kännissä minua vaikka kotona oli nuori kaunis ja kiihkeä abopuoliso. No... tarkemmin ajateltuna siinä taisi olla kyse siitä että haki hyväksyntää muualta koska oli huomannut että minä olen tyytymätön hänen petipuuha-aktiivisuuteensa ja petti minua että kerkesi tehdä sen ennen kuin kuulee minun pettäneen häntä. En olisi kyllä ikinä pettänyt vaikka kärsin ja oireilin kovastikin siitä etten saa likimainkaan sitä mitä tarvitsin.
Miksi kaikki miehet tulevat kaljuiksi?
En jaksa edes kertoa. Voisin nyt kyllä jo kuolla, jos keksisin hyvän keinoan. Edellinen yritys, meni teholle ja se siitä. Ja vetut.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu. Toisilla on hiukset vielä 100v vanhoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu. Toisilla on hiukset vielä 100v vanhoina.
Ihanko totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ehdottanut että mies katsoisi kun mustamies nais mua, tai vaihtoehtoisesti panisi mua dildo perseessään. Ei suostu. Ei myöskään avoimeen suhteeseen.
Erittäin hyvä ohje kuuluu: keskustelkaa seksistä ja kertokaa mieltymyksistänne/fantasioistanne.
Ongelma vain on se, että (ja puhun nyt pitkästä ihmissuhteesta) fiksu ja maailmaa nähnyt vaimoni ei jostain syystä pysty puhumaan asiasta. Jokainen kommentti koskien hänen seksiin liittyviä toiveitaan on "en tiedä" tai "ei nyt ainakaan sitä tai tätä..". Tämä siis keskustelujen lopputulos joka ikinen kerta! Ja tunnelma keskusteluissa aina sellainen hyvin vaivautunut - ikään kuin "pakottaisin" hänet puhumaan vanhempiensa seksielämästä.
M49
Joo,
Tämä voisi olla minun kirjoittamani. Kaikki parisuhdeseksiin liittyvä keskustelu vaimoni kanssa on jäiden polttelua. Lyhyet ja ympäripyöreät vastaukset täytyy hänestä kuin pihdeillä kiskoa... Asiat eivät voi muuttua, koska niistä ei voi keskustella.
Setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49
Joo,
Tämä voisi olla minun kirjoittamani. Kaikki parisuhdeseksiin liit
tyvä keskustelu vaimoni kanssa on jäiden polttelua. Lyhyet ja ympäripyöreät vastaukset täytyy hänestä kuin pihdeillä kiskoa... Asiat eivät voi muuttua, koska niistä ei voi keskustella.
Setämies
Jostain lukenut, ettei enemmistö naisista pysty kuvailemaan mitä miehen pitäisi tehdä ja mistä hyväillä. Joten ei auta kuin miehen kokeilla ja hakea rajoja.Kun on sopivasti tuhma voi naiselle aueta uusia nautintoja. Sillä ne selviää mistä tykkää tai alkaa tykkäämään.
Naisena sanoisin että ei tietenkään mitään rajojen rikkomisia, mutta etenkin jos jo ihan suhteessa ollaan niin mielellään niin että mies kokeilee ja tekee.
Puhun itse mielelläni omista kiihotuksen aiheista ja mistä tykkäisin ja on kiihottavaa kun mies kertoo omistaan. Mutta tykkään silti, että mies ottaa ohjat ja että jos sanon vaikka haluavani kovia otteita tai tietynlaista roolileikkiä, että mies kokeilee millaista, kysellen ja ihan käytännössä. Joskus (usein) hän on keksinyt paremman version jostain kuin mitä itse olin ajatellut.
Lisäksi siinä on se hyvä puoli että tunnen itseni halutuksi ja mies vaikuttaa vielä itsevarmemmalta ja rennommalta kun "pieleen" mennessä toteaa vain että jaahas ei siis tuollaista, pitäisikö mielummin tehdä vaikka näin. :D en tykkäisi jos ihan kaikki pitäisi ohjeistaa tarkasti, enkä aina tiedä etukäteen miltä joku idea edes tuntuu niin on hyvä että mies on aktiivinen ja kiinnostunut.
Tietysti ihan eri asia jos suhde ei ole kunnossa tai nainen ei kertakaikkiaan halua mitään muuta kuin velvoiteyhdyntää, silloin ei auta lähteä sooloilemaa ja rikkomaan toisen rajoja.
Riippuu suurimmaksi osaksi partnerista. Jos partneri saa naiselle aikaan itsevarman olon ja on varmaotteinen, niin väittäisin, että suurin osa naisista suostuu kokeilemaan uusiakin asioita. Jos partneri taas saa koko ajan tai liikaa naiselle tunteen siitä ettei hän ole riittävä tai tarpeeksi, niin silloin puskee epävarmuudet päälle ja seksissä otetaan käyttöön vain välttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49
Joo,
Tämä voisi ol
Kyllä meillä ainakin, ihan just äskenkin, puhuin asioista; Ja ihan ekaski kun oltiin yhdessä kerroin mistä pdän ja mitä haluan. Toiminut 40 vuotta superisti. Mutta mieheltä kun kysyy, ei oiken saa kuin hohtimilla irti mitä toivoisi! Yhä kyselen silti, ja myös kokeilen ..
Ero on tässä:
Suurelle osalle miehistä seksi on helppoa, riittää suuri määrä mekaanista liikettä ja silmän iloa.
Suurelle osalle naisista seksi on oikeasti vaikeaa. Orkun saaminen on vaikeaa ja se on enmmän päänsisäinen juttu kuin mekaniikkaa. Silmät kiinni nainen pakenee jonnekin ajatusmaailmaansa tavoittamaan sitä orgasmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ero on tässä:
Suurelle osalle miehistä seksi on helppoa, riittää suuri määrä mekaanista liikettä ja silmän iloa.
Suurelle osalle naisista seksi on oikeasti vaikeaa. Orkun saaminen on vaikeaa ja se on enmmän päänsisäinen juttu kuin mekaniikkaa. Silmät kiinni nainen pakenee jonnekin ajatusmaailmaansa tavoittamaan sitä orgasmiaan.
Miten niin miehelle helppoa?? Silmät kiinni nuollut vaimon pillua, jotta pystynyt lukemaan ja aistimaan hänen kiimansa asteen ja milloin orgasmin on tulollaan. Jos itsellä katoaa focus, niin katoaa vaimon orgasmitkin. Mutta se kaikista tärkein on saada nainen, tai tässä tapauksessa vaimo, sopivaan mielentilaan ennen seksiä. Muuten pillun lirputukset ja sormetukset menee harakoille.Siten valmistautuminen seksiin pitää aloittaa aikaisin, että nainen pääsee oikeaan mielentilaan.
M49