Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opintojen keskeyttäminen

Vierailija
17.01.2007 |

Opiskelin vuoden itselleni uutta ammattia ja jäin äitiyslomalle. Opinnot kestäisivät yhteensä noin 3 vuotta. Kun aloitin opiskelut, niin olin varma alasta, että se on juuri sitä mitä haluan tehdä. Nyt äitiysloman aikana mieleen on hiipinyt epäilys. En enää olekaan yhtään varma haluanko opiskella sitä alaa. Miten yhtäkkiä voi tulla tällainen identiteettikriisi? :)

En todellakaan tiedä mitä tekisin. Aioin jatkaa helmikuussa, mutta ilmoitin koululle, että siirrään opintojen jatkot syksyyn. Onpahan aikaa miettiä. Onko kukaan muu ollut samassa tilanteessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse opiskelen kahdessa paikassa, enkä osaa päättää, kumpaa haluan enemmän. molemmat ovat unelma-ammattejani. toinen enemmän tunteella, toinen järjellä valittu. molemmat vaativat sen verran töitä, että tämä kahdessa paikassa palloilu ei pelitä. varsinkin, kun toinen koulu on helsingisä ja toinen tampereella...

pieni kriisi täälläkin päällä. kehoittaisin noudattamaan sitä sydämen ääntä. jos ei kolahda, ei kolahda.

Vierailija
2/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että vuosi on mennyt hukkaan, vaikka onhan sitä opppinut vaikka mitä eläämäkin varten. :) Vaikka toisaalta sisimmässäni jo tiedän, että tämä ala ei ole minua varten.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammatinvalinta ei ole mikään pieni asia elämässä. kannattaa siis valita sellainen, mistä tykkää.

-2

Vierailija
4/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu, että ei tässä ole aikaa kovin mietiskellä, että ehtis työelämäänkin mukaan. Vaikka näkeehän sitä 50-kymppisiä opiskelijoitakin..Toisaalta pelottaa taas alkaa opiskella uutta alaa, jos vaikka taas huomaa vuoden päästä ettei se olekaan se mun juttu. Taitaa olla hiukan pessimistisesti ajateltu?

ap.

Vierailija
5/5 |
17.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vuosi ammattikorkeakoulua takana. Nyt kotona ollessani olen tajunnut, ettei voisi ala vähempää kiinnostaa ;))

Tsemppiä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi