Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pituiset miehet voi luokitella lyhyiksi?

Vierailija
11.03.2024 |

Missä se raja menee? Onko esim. 172cm lyhyt jos mies? 

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. nainen 180/130

Onko lukemat kenties tämänhetkiset verenpaineesi,äkkiä lääkärille pillereitä hankkimaan.

Vierailija
42/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 180 cm lyhyemmät.

Itse olen pitkä, 174 cm nainen, enkä tunne vetoa omanpituisiin tai varsinkaan lyhyempiin miehiin. Ihannepituus yli 180 cm ja siitä niin pitkälle kuin pituutta riittää :) Harmittaa olla näin nipo, mutta niin vain olen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 170cm on hobitti.

Vierailija
44/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksimetriset miehet,mulla olis tarjota työtä,pitäis saada suurille tiluksille 10 variksenpelätintä,miten olis,korvaus neljä euroa tunti?

Vierailija
45/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain 178cm ja vaimoni 175. Vielä on ok pituusero, mutta ehkä alle 173cm miehet ovat lyhyitä. Mutta mitä ihminen pituudelleen voi. Eipä se pahemmin määrittelee mitään.

Vierailija
46/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne miehet, joiden tärkein kriteeri luokittelussaan on pituus.

Vierailija
47/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että alle 170 lyhyt, 170-180 tavallinen, yli 180 pitkä. 

Itse olen 181 cm pitkä, enkä omasta mielestäni ole pitkä. Olen mielestäni keskipituinen.

Vierailija
48/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulun sanoin,mää oon mikä oon en voi muuksi tulla.

Vierailija
49/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt mihin tarkoitukseen?

160cm mies on liian pitkä ajamaa lasten polkupyörää.

180cm mies on lyhyt, jos vertaa joukkueen 198cm miehiin.

170cm mies on normaali mittainen istuessaan ruokapöydän ääressä.

Vierailija
50/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitkä, 174 cm nainen, enkä tunne vetoa omanpituisiin tai varsinkaan lyhyempiin miehiin. Ihannepituus yli 180 cm ja siitä niin pitkälle kuin pituutta riittää :) Harmittaa olla näin nipo, mutta niin vain olen. 

Osa ei osaa olla harmissaan vaan haluaa tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta kunhan se tarkoittaa sitä että mies ei ainakaan ole kovin paljon lyhyempi eikö ainakaan tienaa paljon vähemmän ja elopainonkin olis parempi olla enemmän kuin itsellä. - Ihan arkielämän havaintoja nämä. Tsin vaikeampi sanoa onko näiden vaatimutsen takana lopulta nainen vai mies.

Mutta voisi kuvitella, että edellä kuvattujen vaatimusten takaan olsivat enempi naiset, koska moni koulutetumpi, siten usein vähän paremmin ansaitseva ja koska koulutetut naiset ovat kouluttautumattomia sisariaan yleensä hoikeampia elävät vastaavat seikat omaavia miehiä useammin sinkkuna, niin vois olettaa, että vaa9 timuksien takana ovat enempi naiset.

Esimerkki pitkäösäärinen lentäjä-kirurgi-jalkapalloilija nainen elää mieluummin sinkkuna kuin pariutuu itseään 5 cm lyhyemmän asentaja Kallen (miehen) kanssa. Kun taas lyhyehkö 169 1cm jalkapalloilija-lääkäri-lentäjä  Tomppa (mies) voi olla empimättä valmis parisuhteeseen hoitaja Kaisan (naisen) kanssa, joka on häntä 5 cm pitempi.

Mutta syy siihen, että lentäjä-kirurgi-jalpalloilija kertoo, ettei hän ole kiinnostunut itseään 5 cm lyhyemmän asentaja Kallen kanssa ei tietenkään johdu siitä, etteikä hän olisi viehättynyt Kalle asentajan ulkoisesta olemuksesta tai dissaisi häntä siksi, että Kalle on"vain" asentaja vaan koska lentäjä-kirurgi-jalkapalloilija naine kuten kuka tahansa naien sanoo tässä kohtaa osoittamalla itseään lyhyempää miestä, että syy on se, ettei tuon miehen itsetuntelmä, että nato kestäisi sitä, että hänen kumppaninsa olsi häntä lyhyempi. Eikä ainakaan sitä yhdistelmää, että nainen olsi koulutetumpi kuin hän.

Ja varmasti tuolle miehelle teksi suuria vaikeuksia kestää sitäkään, että nainen tienaisi mahd. häntä elämän. Toisin sanoen, vaikka nainen kertoisi hakuavansa parisuhteeltaan tasa.arvoa, niin monta kertaa se tarkoittaa vaiin sitä, että hän saa valita tasa.arvosta ne palats ja osat, jotka hyödyttävät häntä eniten.

Lähtien jo siitä uskomuksesta, että osa naisista on vakuuttunmeita siitä, että mies ei voi olla kiinnsotunut hänestä. ellei tee häntä kohtaan aloitetta. Eikä mitä tahansa aloitetta vaan mieluummin hämärässä baarin nurkassa tai yökerhossa tai yhteisen kaverin järjestämisssä illanistujaisissa ystävän esiteltyä hänet ensin. Sen sijaan miehen on parempi harkita läehtymistään naista kohtaan pariin kertaan päivän valossa ja ilman, että alkoholia on lähellä saatavilla,

Vierailija
51/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on lyhyempi kuin Olivier Richters, niin voi suoraan sanoa liian lyhyeksi. 

Vierailija
52/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Mun ihastus on lyhyt ja laiha ja komein ikinä. Harmaaparta ja lempeimmät silmät  ja luonne mitä koskaan olen tavannut. Rakastan

Vierailija
53/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

210 cm

Vierailija
54/65 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 184cm on mieslapsi. 

Terveisin 184cm alfa laumanjohtaja mies.

Hyvät naiset ja herrat tässä näette kun miehellä on hyvin heikko itsetunto. Jos olisit 165 senttinen, moni sanoisi että sinulla on Napoleon kompleksi, mutta kun olet tuon pituinen niin säästyt edes siltä termiltä, eli jotain hyötyä tuosta pituudestasi sentään on.

Vierailija
55/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 184cm on mieslapsi. 

Terveisin 184cm alfa laumanjohtaja mies.

Hyvät naiset ja herrat tässä näette kun miehellä on hyvin heikko itsetunto. Jos olisit 165 senttinen, moni sanoisi että sinulla on Napoleon kompleksi, mutta kun olet tuon pituinen niin säästyt edes siltä termiltä, eli jotain hyötyä tuosta pituudestasi sentään on.

Napoleon oli itse asiassa yli 170 ja aikalaisekseen normaalipituinen, ei lyhyt. Ranskan ja brittien pituusyksiköt erosivat hiukan, josta syntyi tällainen väärinkösitys Napon lyhyydestä,  jota sotapropagandassa hyödynnettiin. 

Vierailija
56/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa jaksaa

Vierailija
57/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. luokiteltu erittäin typeräksi kun miettii joutavia.

Vierailija
58/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 160cm naisen osalta 170 -180 cm on normaalipituinen mies ja yli 180 cm on jo pitkä. Miehet ajattelee asioita usein vain toisten miesten näkökulmasta, silloinkin kun kannattaisi ajatella naista eikä mitä mieltä kilpakumppanit on.

Saman huomaa treffiprofiileissa, ei naisia kiinnosta autot, kellot tai veneet, mutta kummasti miehet niitä esittelee. Kai te tiedätte että ei ne toiset miehet niitä teidän treffiprofiileita selaa, ilmeisesti jotain kilpailunhalua tässäkin asiassa?

Vierailija
59/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 175. 

Vierailija
60/65 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en koe vetoa alle 180 cm miehiin, vaikka olen itse sellaiset 167 cm pitkä. Minkäs sille voi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän